VW dál věří vozům MPV. Viloran bude dalším z nich, takto by mohl vypadat

Jindra  |  30. 09. 2019 11:47

Aby se s te Číny neposrali. Nap sem rvou samej šit a vše do Číny.

Odpovědět  |   | 
Marek  |  30. 09. 2019 13:27

Tu logiku nechápu, "jen pro Čínský trh" něco zase jen pro Ameriku. Když už to vyvinu a vyrobím, proč to nehomologovat i jinde? To už snad v globálu takový peníz nestojí. Takhle to evokuje, a tuším že oprávněně, dojem, že jinde by to jen tak lehce nepovolili, takže je to asi v jistých ohledech někde dost ošizené, nebo naopak, Evropa pozře všechno, tam se s tím srát nemusíme?!

Odpovědět  |   | 
aaabbbccc  |  30. 09. 2019 13:40

Skor by som videl na tvrde eko podmienky homologizacie v EU. Do Ciny mozu predavat dymiace parniky, EU ale vyzaduje "ekologicke" auta.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  30. 09. 2019 13:52

v Cine maji mnohem prisnejsi emisni limity nez jake jsou v EU a nez jake dokonce budou v roce 2021, EU ma dnes dokonce jedny z nejmene prisnych emisnich limitu, takze ekologie za tim fakt nebude, v Cine maj dokonce i limit ze musi tusim 6 nebo 8% flotily byt prodano s elektrckym pohonem, proto se take vetsina elektromobilu predstavuje nejprve pro Cinu, tam by bez nich nemohli prodavat vubec nic

Odpovědět  |   | 
iPace  |  30. 09. 2019 13:50

1 homologace pro EU trh prijde na cca 6 milionu eur, a homologuje se kazda vybava ktera neco pridava nebo ubira fakticky, takze treba kazda motorizace pro dane auto a s kazdym typem prevodovky, kazda vybavova linie kde pribude treba nejakej dil, a tim ze Evropske automobilky jsou povestne moznosti individualni vybavy a za priplatky je toho casto hodne a neni to jen nejaka SW uprava, tak je homologace stoji casto celkem slusnej balik, a ten balik je pak potreba rozmelnit do predpokladanych prodanych kusu na tom trhu, takze pokud by tady prodali treba jen 100 tisic tech aut celkove, tak pri jejich nature kdy nabidnou konfiguratotr delsi nez je bible se jim to asi nevypolati a to auto by bylo proste proti konkurenci drahe

tohle se tyka seriove vyroby, pokud nekdo stavi auta po "kusech" tak ma pravidla homologaci trosku jina

podl eme je i tohle duvod proc treba v CR stoji elektricke Citigo tak malo, ma jen 2 priplatky a tak se zrejme strasne moc usetrilo nejen na vyvoji, neb je to jen E-UP s logen Skodovky, ale prave i na fomologaci pro Evropsky trh, jinde v Eu je drazsi asi i proto ze tam maji nesmysl zvany dotace a tak proste prodejni cena v danem state je navysena aby na tom vydelali dealeri/automobilka

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  30. 09. 2019 21:34

Spíš jde o to, že Atlas by nižší cenou kanibalizoval Touareg a Q7, Viloran by nižší cenou kanibalizoval Multivan. Evropa je bohatá a je ochotna kupovat dražší modely, to je celé.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  30. 09. 2019 14:14

Kdo nechápe proč jsou auta pro určitý trh, ať se sveze s americkou verzí známého auta. Nad stovku je v tom kravál jak v plechové dodávce.

Odpovědět  |   | 
JK  |  05. 10. 2019 15:45

Škoda že je to jen pro Čínu. Na MPV od VW je to docela hezký a jako auto pro rodinu nesrovnatelně použitelnější než SUV. U SUV je problém, že pokud nemáte opravdu Range Rover, nebo nějakou extrémní ameriku, tak jsou na tom vnitřním prostorem hůře, než většina klasických "kombíků".

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit. Ještě dlouho vám nenabídne vše

Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit.…

Nová generace Škody Octavia klepe na dveře. Ale teď už doopravdy. Testovacích prototypů se na cestách hemží spousta, věřit se jim ale nedá prakticky v ničem.

22.  9.  2019 | | 74 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A