VW dál věří vozům MPV. Viloran bude dalším z nich, takto by mohl vypadat

Trh velkoprostorových modelů se sice stále zmenšuje, přesto ale v této kategorii chystá Volkswagen něco nového.

Zatímco kategorie MPV a minivanů v Evropě pomalu vymírá, o velkoprostorové a zároveň vcelku luxusní modely je stále zájem jinde ve světě. Řeč je samozřejmě o Číně, kde se bude Volkswagen snažit zaplnit další skulinu na trhu zbrusu novým modelem Viloran. Novinka by měla rozměry přerůst i největší SUV Teramont.

VW oficiálně potvrdil příchod Golfu Variant. A také datum i místo premiéry hatchbacku

VW oficiálně potvrdil příchod Golfu Variant. A také datum i místo premiéry hatchbacku

Z neoficiálních ilustrací webu Kolesa.ru připomíná novinka spíše SUV, z dřívějších fotek maskovaného prototypu se však model více přibližoval právě MPV, respektive minivanu, tradičně s druhou řadou dveří, která se bude otevírat posuvem dozadu. Po stránce designu není co řešit, masku velkého Volkswagenu rozpoznáte ihned.

Viloran bude stát na platformě MQB a podle všeho dostane pod kapotu dvoulitrový benzinový čtyřválec. V interiéru si Číňané potrpí na komfort, takže lze čekat, že model přijde se slušnou výbavou a minimálně sedmimístnou konfigurací sedaček.

VW T-Roc dostal diesel o výkonu 190 koní. A dva speciální pakety k tomu

VW T-Roc dostal diesel o výkonu 190 koní. A dva speciální pakety k tomu

S dosavadní nabídkou Touranu, Sharanu a Multivanu je velice nepravděpodobné, že by se Volkswagen později rozhodl Viloran uvést také v Evropě. Novinka má opravdu zůstat výhradním modelem pro Čínu. Výroba už měla započít a zahájení prodeje se očekává na prosinec letošního roku.

Galerie doplněna o VW Teramont.

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků