VW dál věří vozům MPV. Viloran bude dalším z nich, takto by mohl vypadat

Trh velkoprostorových modelů se sice stále zmenšuje, přesto ale v této kategorii chystá Volkswagen něco nového.

Zatímco kategorie MPV a minivanů v Evropě pomalu vymírá, o velkoprostorové a zároveň vcelku luxusní modely je stále zájem jinde ve světě. Řeč je samozřejmě o Číně, kde se bude Volkswagen snažit zaplnit další skulinu na trhu zbrusu novým modelem Viloran. Novinka by měla rozměry přerůst i největší SUV Teramont.

VW oficiálně potvrdil příchod Golfu Variant. A také datum i místo premiéry hatchbacku

VW oficiálně potvrdil příchod Golfu Variant. A také datum i místo premiéry hatchbacku

Z neoficiálních ilustrací webu Kolesa.ru připomíná novinka spíše SUV, z dřívějších fotek maskovaného prototypu se však model více přibližoval právě MPV, respektive minivanu, tradičně s druhou řadou dveří, která se bude otevírat posuvem dozadu. Po stránce designu není co řešit, masku velkého Volkswagenu rozpoznáte ihned.

Viloran bude stát na platformě MQB a podle všeho dostane pod kapotu dvoulitrový benzinový čtyřválec. V interiéru si Číňané potrpí na komfort, takže lze čekat, že model přijde se slušnou výbavou a minimálně sedmimístnou konfigurací sedaček.

VW T-Roc dostal diesel o výkonu 190 koní. A dva speciální pakety k tomu

VW T-Roc dostal diesel o výkonu 190 koní. A dva speciální pakety k tomu

S dosavadní nabídkou Touranu, Sharanu a Multivanu je velice nepravděpodobné, že by se Volkswagen později rozhodl Viloran uvést také v Evropě. Novinka má opravdu zůstat výhradním modelem pro Čínu. Výroba už měla započít a zahájení prodeje se očekává na prosinec letošního roku.

Galerie doplněna o VW Teramont.

Za volantem Volkswagenu ID.3 (150 kW): Zásadní? To ano! Ale vážně i revoluční?

Volkswagenu ID.3 (150 kW)

Pro značku Volkswagen má být zásadním modelem jako kdysi Brouk a Golf. Elektromobil ID.3 nabral zpoždění, teď se ale konečně hlásí o slovo.

dnes | Stanislav Kolman | 36 příspěvků
Minitest elektromobilu Mini Cooper SE: Kulový blesk září jasně, ale jen krátce

Mini Cooper SE

Je lépe vyvážený než benzinový originál, a navíc má dost elektrických koní na to, abychom mu mohli bez ironie říkat ostrý hatchback. S malou kapacitou akumulátorů je to ale omezená, a kvůli ceně ne právě levná forma zábavy.

2.  8.  2020 | Miro Mihálik | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Type-R GT 2020: Limp Bizkit, komiksy a tanec na hraně

Honda Civic Type-R GT 2020

Honda vylepšila svůj nejostřejší model a vypustila ho mezi lidi ve třech verzích. Vyzkoušeli jsme tu prostřední, která má přinést vyvážený mix mezi sportovním a kultivovaným vozem.

30.  7.  2020 | Vladimír Kadera | 69 příspěvků