Volkswagen CrossGolf, známe české ceny

Již v září představila automobilka Volkswagen dalšího člena „cross rodiny”. Terénní body kit dostal model Golf Plus a ten nyní přichází na náš trh.

Tip: Podrobný ceník s přehledem výbavy si můžete prohlédnout zde.

Nová verze Golfu bude dostupná se čtyřmi motory. Dva zastupují benzín a dva naftu. Všechny motory, až na základní benzínový čtyřválec, lze navíc doplnit i automatickou převodovkou DSG.

Ceny nového Golfu jsou postaveny poměrně vysoko. Základní cena je 642 900 Kč a vrcholný dvoulitrový naftový motor s převodovkou DSG vás pak přijde na 844 100 Kč.

Zajímavý je pak příplatek za automatickou převodovku DSG. Ten je u benzínového motoru 1,4 TSI přes 80 000 Kč a u naftových pak zhruba 70 tisíc.

Výbava pak vcelku kopíruje řadu Sportline, ovšem je obohacena o několik prvků a to hlavně vizuálních. Zarážející je pak fakt, že např. stabilizační systém není v sérii pro žádnou motorizaci. Za tyto peníze by ESP již mělo být standardem.

  • 1,6 75 kW (102 k) - 642 900 Kč
  • 1,4 TSI 103 kW (140 k) - 721 900 Kč
  • 1,4 TSI 103 kW (140 k) DSG - 803 400 Kč
  • 1,9 TDI DPF 77 kW (105 k) - 728 800 Kč
  • 1,9 TDI DPF 77 kW (105 k) DSG - 794 200 Kč
  • 2,0 TDI DPF 103 kW (140 k) - 784 300 Kč
  • 2,0 TDI DPF 103 kW (140 k) DSG - 844 100 Kč
Minitest BMW 230i Cabrio: Nastal čas se rozloučit?

BMW 230i Cabrio (minitest)

Kompaktní rozměry, zadní pohon, čtyři místa k sezení a stahovací střecha – to je kombinace, na kterou dnes narazíte pouze u BMW. Benzinový dvoulitr s výkonem 185 kW dvojkovému kabriu pasuje jako ulitý!

včera | Jan Mička | 11 příspěvků
TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků