Volkswagen CrossGolf: jasnější rysy (spy photos)

Tajemno okolo nového Volkswagenu CrossGolf nabývá jasnějších rysů. Špionážní fotografové zachytili novinku už podruhé, tentokrát při testovacích jízdách na sněhu. Základem bude model Golf Plus, který dostane pohon všech kol 4Motion s viskózní spojkou Haldex druhé generace a zvýšený podvozek; nebude chybět ani potřebné krytí podvozku proti poškození při průjezdu terénem.

Žádná překvapení neskrývají plánované motory, počítá se stejnými jako má Golf Plus, tedy 1.6 FSI 85 kW, 1.9 TDI 77 kW a 2.0 TDI 103 kW. Na evropský trh se CrossGolf dostane na přelomu letošního a příštího roku.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Foto: © Automedia

Starší obrázky

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Foto: © Automedia

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Ilustrace: © Automedia, Schulte

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků