Volkswagen Cross Coupé opět na scéně, tentokrát s dieselem

Volkswagen Cross Coupé si svou světovou premiéru odbyl na autosalonu v Tokiu, německá automobilka jej ovšem představí i v Ženevě. Na rozdíl od prvního autosalonu, kde byl vůz prezentován s benzinovým motorem TSI, bude tentokrát pod kapotou naftová jednotka. Dvojice elektromotorů zůstává.

Fotogalerie: Volkswagen Cross Coupé naznačuje budoucnost

Fotogalerie: Volkswagen Cross Coupé naznačuje budoucnost

Pod kapotou přepracovaného konceptu najdeme dvoulitrové TDI pohánějící ve spolupráci s prvním elektromotorem přední nápravu. U té zadní je bez mechanické vazby ještě jeden elektromotor. Tisková zpráva slibuje celkový výkon 306 k a vrcholnou hodnotu točivého momentu 700 Nm. Zrychlení z nuly na 96 km/h je otázkou 6,5 s a maximální rychlost činí 220 km/h. Vůz by si měl vystačit s kombinovanou spotřebou 1,8 l/100 km. Na jednu nádrž a s plně dobitými akumulátory ujede bezmála 1300 km.

Protože jde o plug-in hybrid, lze dobíjet akumulátory z klasické 230 V zásuvky. V elektrickém režimu ujede 1,9 tuny těžký automobil přibližně 30 kilometrů. Řidič může zvolit kromě E-mode také City (ekologický režim pro co nejnižší spotřebu), Sport, Offroad (stále zapojen zadní elektromotor) a Charging (dobíjení akumulátorů přes spalovací motor). 

Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

dnes | David Rusol | 6 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky