Možnost volby pohonu (FWD, RWD, 4x4, s důrazem právě na možnost RWD) naznačuje, že u vozu budou použity 2 různé (podvozkové) platformy/architektury(?) - neboť pro FWD a "běžný" 4x4 (tedy s mezinápravovým Haldexem) počítám samozřejmě s motorem vpředu napříč a pro RWD je nejlogičtějším řešením uložení motoru podél! Tato skutečnost by také v budoucnosti, při mírném optimismu, mohla připustit do motorového prostoru zástavbu i třílitrových šestiválců mimo zcela nedostačující 2l R4 (tak, jako se tomu, díky Bohu[!!], stalo v nedávné minulosti u Amaroku) a pro opravdu off-roadové nadšence, při podélné zástavbě motoru, v pohonném řetězci i mechanický mezinápravový dif. typu Torsen, redukční převodovku a příp. i "natvrdo" mechanicky uzavíratelné nápravové diferenciály. Takto vybavené vozidlo, v osobní konfiguraci, by bylo horkým kandidátem na pořízení pro moje, převážně expediční ježdění. (Kdy v současnosti používaný VW T5 4x4 - tedy s Haldexem, hodnotím z výše uvedených hledisek pro moje používání čistě za "4" - tedy dostatečně.)
OŠKLIVĚ FACELIFTOVANÝ MERCEDES, ten kdo neumí holt neumí a je to Das Auto :)Hnus zvenku, hnus zevnitř. To bude zase od Mercedesu nálož, teto hnus rozcupuje novým modelem jak nic.
"...Samozřejmostí bude možnost volby mezi manuální a automatickou převodovkou, stejně tak jako mezi pohonem předních, zadních či všech čtyř kol...."Tahle formulace mi navozuje pocit, že ke každému modelu bude možné libovolně vybrat manuál nebo automat a dokonce i poháněnou nápravu včetně 4x4. Pokud to bude opravdu taková samozřejmost, udělali u VW dobrý tah.
Určitě to bude vázané na určité varianty, ale každopádně dobrý tah.
....prefuknuty maly motor nebude v dodavke nikdy dobry. Ducato forever!
Tie dodávkové obludy a šeredky od Fordu :-) budú mať problém. Je to ako kráska (Crafter) a zviera (Transit). A ten interiér je nádherný - páčil by sa mi aj v osobnom aute.Asi začnem jazdiť na dodávke...
...potom si pozri Ducato s dva-trojkou, prevedenie crew cab (dve rady sedadiel). Ma to okrem ineho jednu vyhodu - objemny motor. Do toho velku nadrz (ten priplatok nie je velky) a viem s to pokojne predstavit ako velku (ale naozaj velku) rodinnu maxikaru. Odvezie vsetko a vsetkych, odtiahne cokolvek.Skusil som par rokov aj maxiho s trojlitrom....ten siel tak, ze par situacii bolo az komickych, hlavne v stupani na okreske. To uz bol doslova extrem. Pripominalo mi to vzdialene FH12 bez navesu, to bol tiez zazitok....:-D
To je neskutečný co VW v poslední době vypouští za hrůzy. Hnusnější auta jsem v poslední době neviděl jak VW
A co by sis představoval? Naopak já tam vidím návrat k minulé generaci, která byla elegantní.Mě se auto líbí.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.