Volkswagen Crafter přijíždí s novým designem i moderní technikou

Tomáš Kolínek  |  28. 07. 2016 16:32

To je neskutečný co VW v poslední době vypouští za hrůzy. Hnusnější auta jsem v poslední době neviděl jak VW

Odpovědět  |   | 
MZ  |  28. 07. 2016 16:50

A co by sis představoval?
Naopak já tam vidím návrat k minulé generaci, která byla elegantní.
Mě se auto líbí.

Odpovědět  |   | 
josephko  |  28. 07. 2016 17:25

Tie dodávkové obludy a šeredky od Fordu budú mať problém. Je to ako kráska (Crafter) a zviera (Transit). A ten interiér je nádherný - páčil by sa mi aj v osobnom aute.
Asi začnem jazdiť na dodávke...

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  28. 07. 2016 18:44

...potom si pozri Ducato s dva-trojkou, prevedenie crew cab (dve rady sedadiel).
Ma to okrem ineho jednu vyhodu - objemny motor. Do toho velku nadrz (ten priplatok nie je velky) a viem s to pokojne predstavit ako velku (ale naozaj velku) rodinnu maxikaru. Odvezie vsetko a vsetkych, odtiahne cokolvek.

Skusil som par rokov aj maxiho s trojlitrom....ten siel tak, ze par situacii bolo az komickych, hlavne v stupani na okreske. To uz bol doslova extrem. Pripominalo mi to vzdialene FH12 bez navesu, to bol tiez zazitok....

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  28. 07. 2016 18:46

....prefuknuty maly motor nebude v dodavke nikdy dobry. Ducato forever!

Odpovědět  |   | 
Vana666  |  29. 07. 2016 06:13

"...Samozřejmostí bude možnost volby mezi manuální a automatickou převodovkou, stejně tak jako mezi pohonem předních, zadních či všech čtyř kol...."

Tahle formulace mi navozuje pocit, že ke každému modelu bude možné libovolně vybrat manuál nebo automat a dokonce i poháněnou nápravu včetně 4x4. Pokud to bude opravdu taková samozřejmost, udělali u VW dobrý tah.

Odpovědět  |   | 
Marek Zrak  |  29. 07. 2016 15:41

Určitě to bude vázané na určité varianty, ale každopádně dobrý tah.

Odpovědět  |   | 
Hartge  |  30. 07. 2016 12:49

OŠKLIVĚ FACELIFTOVANÝ MERCEDES, ten kdo neumí holt neumí a je to Das Auto :)
Hnus zvenku, hnus zevnitř. To bude zase od Mercedesu nálož, teto hnus rozcupuje novým modelem jak nic.

Odpovědět  |   | 
George  |  24. 08. 2016 13:14

Možnost volby pohonu (FWD, RWD, 4x4, s důrazem právě na možnost RWD) naznačuje, že u vozu budou použity 2 různé (podvozkové) platformy/architektury(?) - neboť pro FWD a "běžný" 4x4 (tedy s mezinápravovým Haldexem) počítám samozřejmě s motorem vpředu napříč a pro RWD je nejlogičtějším řešením uložení motoru podél! Tato skutečnost by také v budoucnosti, při mírném optimismu, mohla připustit do motorového prostoru zástavbu i třílitrových šestiválců mimo zcela nedostačující 2l R4 (tak, jako se tomu, díky Bohu[!!], stalo v nedávné minulosti u Amaroku) a pro opravdu off-roadové nadšence, při podélné zástavbě motoru, v pohonném řetězci i mechanický mezinápravový dif. typu Torsen, redukční převodovku a příp. i "natvrdo" mechanicky uzavíratelné nápravové diferenciály. Takto vybavené vozidlo, v osobní konfiguraci, by bylo horkým kandidátem na pořízení pro moje, převážně expediční ježdění. (Kdy v současnosti používaný VW T5 4x4 - tedy s Haldexem, hodnotím z výše uvedených hledisek pro moje používání čistě za "4" - tedy dostatečně.)

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Dacia Duster 1.0 TCe Prestige: V plné výbavě za cenu holé Fabie Combi!

Dacia Duster 1.0 TCe

Druhá Dacie Duster není žádnou horkou novinkou. Novinkou je ale akční ceník. SUV od Dacie totiž aktuálně můžete mít za necelých 220 tisíc, s plnou výbavou za 326.900 Kč. Vždy to ale bude tříválec s předním pohonem. Dává smysl?

včera | Petr Schnagl | 60 příspěvků
První jízda s novým Seatem Leon 1.5 TSI: Tak dobrý, že vás dostane na kolena

Seat Leon 1.5 TSI ACT 110 kW

První dostaveníčko s novou generací Seatu Leon považujme za hodně letmé seznámení. Vyzkoušeli jsme benzinovou patnáctistovku s manuálem, největší radost nám však dělal podvozek.

28.  5.  2020 | Jan Mička | 50 příspěvků
Minitest Hyundai Kona Hybrid Premium: Příští zastávka Spořilov?

Hyundai Kona Hybrid Premium

Hyundai má talent snad na všechno. Umí rodinná, sportovní i užitková auta. Jak se mu ale povedl hybridní crossover?

24.  5.  2020 | Vladimír Kadera | 76 příspěvků

Nejčtenější články

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie v Praze? Jedním z nich jezdí i Leoš Mareš!

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie…

Sedm luxusních automobilů a řada luxusních hodinek jsou jenom špičkou ledovce.

21.  2.  2020 | | 15 N/A
Rez a špína jako umění? Americký trend patinových Volkswagenů dobývá svět

Rez a špína jako umění? Americký trend pati…

Stále rostoucí trend patinovaných vozů se z Ameriky postupně rozrůstá do celého světa. Jedna z nejsilnějších komunit je ta okolo vzduchem chlazených Volkswagenů. Vybrali jsme některé zajímavé kousky.

6.  5.  2020 | | 8 N/A
Původní Škoda 720 mohla zatopit BMW i Fordu. Zůstala však jen snem chalupářů

Původní Škoda 720 mohla zatopit BMW i Fordu…

Než do hry vstoupil Giorgetto Giugiaro a jeho Ital Design, pokoušeli se v AZNP zhmotnit vizi moderní velké škodovky čistě ve vlastní režii. Výsledek ve srovnání s vozy navrženými v Itálii možná oku tolik nelahodí, potenciál pětici prototypů s názvem I-1 až I-5 ale upřít nelze.

4.  5.  2020 | | 45 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

26.  5.  2020 | | 58 N/A
Znáte Škodu 1100 OHC Coupé? Vypadala světově, potopily ji však zbytečné chyby

Znáte Škodu 1100 OHC Coupé? Vypadala světov…

Kromě hrstky notoricky známých škodováckých kupé najdeme v historii domácí značky i pár kousků, o nichž se dnes už moc nemluví. Mezi tyto rarity patří i elegantní Škoda 1100 OHC Coupé.

23.  5.  2020 | | 14 N/A