Volkswagen concept C: nečekaně hezký kabriolet

Po conceptu R a T přichází Volkswagen s krátkým odstupem se studií kupé-kabrioletu s pevnou střechou, hardtopem. Concept C je dlouhý 4,41 m, široký 1,81 m a vysoký 1,41 m a jde evidentně o reakci na Peugeot 307 CC či Mégane CC, které se stávají stále populárnější. Střecha studie je ovládaná elektrickym takže z kupé se concept C změní na kabriolet pouhým stiskem tlačítka; střecha je prosklená. Koncept odveze bez problému čtyři lidi, se zavřenou střechou má zavazadlový prostor objem 400 litrů. Studii pohání dvoulitr s přímým vstřikováním FSI a výkonem 110 kW.

Novou masku studie postupně převezmou všechny nové modely Volkswagenu, včetně nového Passatu, jehož představení se již nezadržitelně blíží. Nepřehlédnete nová světla, chromovanou mřížku chladiče, která je podobně jako u Audi spojena se spodním nasávacím otvorem v nárazníku. Nové volskwageny zkrátka nepřehlédnete, pryč je nudný design posledních let.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek  

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

včera | Miro Mihálik | 14 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 207 příspěvků