Volkswagen chystá sportovní SUV Tiguan Coupé R

Volkswagen chystá sportovní SUV Tiguan Coupé R

Tak i Volkswagen nakonec vyrobí sportovní SUV, koncernu evidentně modely Audi RS Q3 nebo Porsche Macan Turbo nestačí. Mercedes GLA 45 AMG tak bude mít zase o jednoho soupeře navíc.

A co se vlastně chystá? Nová generace Volkswagenu Tiguan dorazí zřejmě už letos, o rok později bude následovat prodloužená sedmimístná verze a v roce 2017 přijede „pětidveřové kupé-SUV“. A právě na tomto „kupé“ bude založeno sportovní SUV Tiguan R.

Předokolka vs zadokolka vs čtyřkolka: Záleží na tom ještě?

Předokolka vs zadokolka vs čtyřkolka: Záleží na tom ještě?

Pod kapotou se očekává modernizovaná verze dvoulitrového čtyřválce TSI z Golfu R, píše britský Autocar. Výkon by se mohl přehoupnout přes 300 koní někam k hranici 330 koňských sil. VW Tiguan R Coupé samozřejmě dostane pohon všech kol, vektorování točivého momentu a automat DSG.

Z Tiguanu se tak stane celá řada SUV modelů, ale sportovně laděná verze samozřejmě nebude páteří nabídky. Naopak bude plug-in hybrid GTE a nová generace motorů TSI včetně litrového tříválce. Zásadních změn se dočkají i diesely.

bazar

Audi A3 2
Rok výroby: 2010
Stav: 197 899 km
Cena: 175 000 Kč
Audi Allroad 3
Rok výroby: 2012
Stav: 98 010 km
Cena: 740 000 Kč
Audi Allroad 3
Rok výroby: 2008
Stav: 174 660 km
Cena: 330 000 Kč
Audi A6 3
Rok výroby: 2006
Stav: 201 113 km
Cena: 180 000 Kč
Audi Q7 3
Rok výroby: 2006
Stav: 294 604 km
Cena: 270 000 Kč
Audi A6 2,7
Rok výroby: 2010
Stav: 113 946 km
Cena: 350 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků