Volkswagen chystá prodloužený Touareg pro sedm

Volkswagen chystá prodloužený Touareg pro sedm

Volkswagen Touareg, SUV pro pět lidí, je na trhu několik let a za tu dobu se nabídka konkurence notně obměnila. Začátkem roku se na trhu objeví dokonce konkurence z vlastní stáje, Audi Q7, které bude stát na stejném technickém základu jako Touareg, ale bude o 15 cm delší a dostane o 13 větší rozvor. A samozřejmě třetí řadu sedadel, díky čemuž převeze až sedm cestujících.

Stejně velký bude i Touareg LWB (long wheel base), který již byl zachycen špionážními fotografy. Na trh se dostaví pravděpodobně později než Audi Q7. Výhodou Audi Q7 budou exkluzivnější motory a rovněž hliníková konstrukce, díky níž bude audi o více než metrák lehčí.

Tip: Novinky Audi a Volkswagenu pro budoucnost

bazar

Audi A3 2
Rok výroby: 2010
Stav: 197 569 km
Cena: 180 000 Kč
Audi Allroad 3
Rok výroby: 2012
Stav: 97 928 km
Cena: 760 000 Kč
Audi A4 2
Rok výroby: 2009
Stav: 167 580 km
Cena: 215 000 Kč
Audi A4 3
Rok výroby: 2008
Stav: 137 146 km
Cena: 276 000 Kč
Audi Allroad 3
Rok výroby: 2008
Stav: 174 660 km
Cena: 340 000 Kč
Audi A6 3
Rok výroby: 2006
Stav: 201 113 km
Cena: 180 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Fiatu Fullback: Převlečené Mitsubishi se jeví jako správná volba

Fiat Fullback

Fiat se po vzoru Renaultu a Mercedesu také rozhodl nabízet pracovní pickup, který původně pochází z úplně jiné dílny. A rozhodl se více než správně, protože Fiat Fullback alias Mitsubishi L200 je vynikajícím pracovním pickupem. V terénu má dost potence a na silnici dostatek kultivovanosti.

včera | Jiří Švamberk | 2 příspěvky
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků