No upřímně, co kdo nabízí v Číně, Brazílii, Indii nebo Pákistánu je mi u zadku. Což takhle raději pořádně informovat o evropském trhu.
Takovou kolekci motoristické hrůzy a designového děsu si snad nezaslouží ani Číňani.
Spoločná platforma modelov začína prinášať svoje ovocie. Koncern VW, ale aj iné značky už stavajú autá ako lego. Podvozok, motory, prevodovky a často aj interiér vyberú z koncernových regálov, vyrobia novému modelu trochu odlišné "šatičky" v podobe mierne odlišnej karosérie, a nový model je na svete. S minimálnymi investíciam na vývoj. Zákazníkov vo veľkej väčšine vôbec nezaujíma "recept", podľa ktorého auto vzniklo. Ich zaujíma len to, ako a či vôbec na to auto zoženú peniaze...A u elektromobilov to bude ešte jednoduchšie. Predpokladám, že vznikne množstvo malých výrobcov, ktorí budú od veľkých značiek nakupovať podvozky, batérie a časti interiérov, a na to vyrobia svoje vlastné karosérie. Paradoxne to bude návrat od obdobia medzi svetovými vojnami, kedy presne takto vznikalo množstvo áut...
Baterie všude možně kupujou i velký výrobci už dnes. Dokonce i Nissan se natvdo zbavil svojí baterkárny. Kdo momentálně nabídne levnější články tam jdou.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.