Volkswagen chystá nové auto pro rozvojové trhy

Německá automobilka Volkswagen plánuje novou značku levného vozu určeného pro rozvíjející se trhy. Uvedl to v rozhovoru pro německý časopis Auto Motor und Sport šéf výzkumu a vývoje automobilové značky VW Ulrich Hackenberg.
Volkswagen chystá nové auto pro rozvojové trhy

Hackenberg upozornil, že v Indii automobilka vyrábí Vento a místní verzi modelu Polo, která stojí kolem 7000 eur (172 550 korun). V Číně plánuje Volkswagen cenově dostupnější auto velikosti Seatu Toledo. „Je zde tržní segment mezi 5000 a 7000 eury, což je opravdová výzva,“ dodal.

Nové auto však neponese jméno Volkswagen, bude prodáváno pod svou vlastní značkou, dodal. V úvahu by tak mohly připadat značky Auto Union či NSU, které koncern vlastní a již desítky let nevyužívá.

Podle Hackenberga se zatím nerozhodlo o tom, zda bude Volkswagen nový automobil vyrábět sám, nebo přizve čínského partnera.

Volkswagen plánuje do roku 2018 zvýšit prodej na více než deset milionů vozů a stát se největší automobilkou na světě. Do skupiny spadají kromě hlavní značky VW také značky Škoda, Audi, Bentley, Bugatti, Lamborghini a Seat.

Zdroj: E15.cz
 

TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

dnes | Milan Lažanský | 24 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků