Volkswagen chystá nové auto pro rozvojové trhy

Německá automobilka Volkswagen plánuje novou značku levného vozu určeného pro rozvíjející se trhy. Uvedl to v rozhovoru pro německý časopis Auto Motor und Sport šéf výzkumu a vývoje automobilové značky VW Ulrich Hackenberg.
Volkswagen chystá nové auto pro rozvojové trhy

Hackenberg upozornil, že v Indii automobilka vyrábí Vento a místní verzi modelu Polo, která stojí kolem 7000 eur (172 550 korun). V Číně plánuje Volkswagen cenově dostupnější auto velikosti Seatu Toledo. „Je zde tržní segment mezi 5000 a 7000 eury, což je opravdová výzva,“ dodal.

Nové auto však neponese jméno Volkswagen, bude prodáváno pod svou vlastní značkou, dodal. V úvahu by tak mohly připadat značky Auto Union či NSU, které koncern vlastní a již desítky let nevyužívá.

Podle Hackenberga se zatím nerozhodlo o tom, zda bude Volkswagen nový automobil vyrábět sám, nebo přizve čínského partnera.

Volkswagen plánuje do roku 2018 zvýšit prodej na více než deset milionů vozů a stát se největší automobilkou na světě. Do skupiny spadají kromě hlavní značky VW také značky Škoda, Audi, Bentley, Bugatti, Lamborghini a Seat.

Zdroj: E15.cz
 

bazar

VW Touareg 3
Rok výroby: 2010
Stav: 242 522 km
Cena: 300 000 Kč
VW Golf Plus 2
Rok výroby: 2011
Stav: 142 596 km
Cena: 236 000 Kč
VW Passat 2
Rok výroby: 2012
Stav: 161 359 km
Cena: 252 000 Kč
VW Golf 1,6
Rok výroby: 2014
Stav: 84 159 km
Cena: 300 000 Kč
VW Lupo 1,7
Rok výroby: 2000
Stav: 186 955 km
Cena: 36 000 Kč
VW CC 2
Rok výroby: 2012
Stav: 107 629 km
Cena: 430 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků