Volkswagen chystá nové auto pro rozvojové trhy

Německá automobilka Volkswagen plánuje novou značku levného vozu určeného pro rozvíjející se trhy. Uvedl to v rozhovoru pro německý časopis Auto Motor und Sport šéf výzkumu a vývoje automobilové značky VW Ulrich Hackenberg.
Volkswagen chystá nové auto pro rozvojové trhy

Hackenberg upozornil, že v Indii automobilka vyrábí Vento a místní verzi modelu Polo, která stojí kolem 7000 eur (172 550 korun). V Číně plánuje Volkswagen cenově dostupnější auto velikosti Seatu Toledo. „Je zde tržní segment mezi 5000 a 7000 eury, což je opravdová výzva,“ dodal.

Nové auto však neponese jméno Volkswagen, bude prodáváno pod svou vlastní značkou, dodal. V úvahu by tak mohly připadat značky Auto Union či NSU, které koncern vlastní a již desítky let nevyužívá.

Podle Hackenberga se zatím nerozhodlo o tom, zda bude Volkswagen nový automobil vyrábět sám, nebo přizve čínského partnera.

Volkswagen plánuje do roku 2018 zvýšit prodej na více než deset milionů vozů a stát se největší automobilkou na světě. Do skupiny spadají kromě hlavní značky VW také značky Škoda, Audi, Bentley, Bugatti, Lamborghini a Seat.

Zdroj: E15.cz
 

Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků