Volkswagen chystá ještě ostřejší Golf. Dostane více výkonu a nižší hmotnost

Volkswagen chystá ještě ostřejší Golf. Dostane více výkonu a nižší hmotnost

Minulý rok automobilka Volkswagen představila u Wörthersee kromě jiného také koncept supersportovního Volkswagenu Golf GTI. Ten měl pod kapotou 503 koní a stovku zvládal pod čtyři sekundy. Zdá se, že to nebylo jen tak obyčejné „plácnutí do vody“, podle nejnovějších informací německá automobilka o něčem takovém opravdu uvažuje.

Volkswagen Design Vision GTI konečně na živých fotkách a na videu

Volkswagen Design Vision GTI konečně na živých fotkách a na videu

S novinkami týkajícími se pořádně ostré verze Volkswagenu Golf přišli kolegové z Autocaru. Zatím se mluví o Golfu R Evo a jak název napovídá, půjde o posílený aktuální vrchol modelové řady. Namísto výkonu 300 koní se očekává více než 370 k, točivý moment by mohl vyrůst až na 450 Nm. Evo ale ve velké míře vsadí také na snižování hmotnosti. Očekávají se lehčí sedadla, lehčí kola a především díly karoserie vyrobené z karbonu. Pohon 4x4 je samozřejmostí.

VW Design Vision GTI: německý koncept nabídne 503 koní (aktualizováno)

VW Design Vision GTI: německý koncept nabídne 503 koní (aktualizováno)

Letos v dubnu by se měla na autosalonu v Pekingu představit studie naznačující podobu Volkswagenu Golf R Evo, poté bude údajně následovat sériová výroba.

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 68 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků