Volkswagen chystá další dva motory pro Scirocco

Volkswagen Scirocco jsme vám detailně představili teprve včera a již dnes k nám dorazily další nové informace. Již víme, že vůz se dostane na většinu evropských trhů v průběhu listopadu a prosince, přičemž nejvýkonnějším agregátem v nabídce bude turbem přeplňovaný dvoulitr s výkonem 147 kW. Šéf automobilky však potvrdil, že do nabídky se přidají ještě dva agregáty. Statut nejvýkonnějšího převezme dvoulitrový agregát FSI, který nalezneme i pod kapotou Audi S3. Tento čtyřválec se může pochlubit výkonem 195 kW / 265 koní, takže o žádného „koncernového odpadlíka“ určitě nejde.

Druhý z dvojice chystaných je vznětový agregát s označením BlueMotion, půjde tedy o pohonnou jednotku nejen s nízkou spotřebou, ale i nízkými emisemi. Tyto hezké vlastnosti však mají za následek nižší výkon a línější chod, co může být ve voze tohoto ražení poměrně velký deficit. O tomto agregátu zatím automobilka nezveřejnila žádné bližší informace, ale dá se očekávat, že výkon bude někde kolem 80 až 90 kW.

Klepněte pro větší obrázek
Volkswagen Scirocco
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 6 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků