Volkswagen cheer up!: další verze nejmenšího VW je na světě

Určitě si vzpomenete na nedávno představovaný Volkswagen cross up!, který se má ukázat v Ženevě. Nedlouho poté, co německá automobilka vydala na toto téma oficiální tiskovou zprávu, tu máme další variantu modelu up!, tentokrát se jmenuje cheer up! a svému majiteli má přinést cenovou výhodu 895 euro.

Volkswagen představil sériový cross up!. Mnoho novinek nečekejte

Volkswagen představil sériový cross up!. Mnoho novinek nečekejte

Volkswage cheer up! nabídne patnáctipalcová litá kola, šedé boční lišty, šedá zpětná zrcátka a mlhovky. Standardem v interiéru je rádio se dvěma reproduktory, sedadla s nápisem up! nebo kožený volant. Novinku lze kombinovat jak s motorem o výkonu 60 koní, tak s výkonnější verzí naladěnou na 75 koní, přičemž ekologové mohou sáhnout také po variantě s pohonem na LPG. Cheer up! startuje na německém trhu s cenou 11 825 euro. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Foto: Volkswagen

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

dnes | Michal Žďárský
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků