Volkswagen chce radikálně snížit hmotnost svých vozů

Volkswagen chce radikálně snížit hmotnost svých vozů

Německý koncern Volkswagen chce výrazně snížit hmotnost svých vozů. Důvodem pro tento krok má být hlavně záměr snížit emise CO2, které jsou přímo úměrné spotřebovanému palivu. A díky nižší hmotnosti mají vozy mít menší spotřebu a tedy i menší emise.

Tento krok má být určen pro všechny členy koncernu, tedy jak pro samotný Volkswagen, tak pro Audi, Škodu, Seat, Bentley, Lamborghini a další. Jak se tohoto má dosáhnout není prozatím známo, ale hovoří se o výměně některých plechových části karosérie za plastové. Nárazníky zde již z plastu jsou, takže na místě jsou např. blatníky jako u Renaultu, nebo zadní výklopné dveře. Koncern určitě nehodlá ubírat na zvukové izolaci, která v dnešní době váží poměrně hodně.

A o tom, že lze i dnes stavět větší vozy, které jsou mezigeneračně lehčí, hovoří např. Mazda 6.

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 10 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků