Volkswagen chce konkurovat Dacii. Bude vyrábět tři levná auta

Volkswagen chce konkurovat Dacii. Bude vyrábět tři levná auta

Volkswagen připravuje nové levné modely, které mají konkurovat především rozmáhajícím se čínským značkám, ale také například Dacii. Navíc vstup na trh levných aut oznámil i Opel, takže se chce koncern VW zřejmě pojistit i proti domácí konkurenci.

Plány poodhalil šéf Volkswagenu Martin Winterkorn pro německý Bild. Ačkoli nechtěl specifikovat technické detaily, naznačil, že půjde o tři modely, auta budou stát od 8000 do 11 000 eur a budou primárně určena pro čínský trh.

Volkswagen zná cestu k velmi levným bateriím pro elektromobily a hybridy

Volkswagen zná cestu k velmi levným bateriím pro elektromobily a hybridy

Není ale vyloučeno, že se následně podívají i na některé evropské trhy, kde je po levných autech poptávka. Také není jasné, jestli budou mít logo Volkswagenu, nebo jestli koncern zavede novou značku. Nicméně o nové značce se mluvilo už před více než rokem.

Do roku 2018 tak dorazí levný sedan, hatchback a SUV. Pokud se podíváte na páteř nabídky rumunské Dacie (Logan, Duster a Sandero), bude ji nabídka Volkswagenu kopírovat. Navíc se o Dacii mluvilo také jako pouze o značce pro domácí trh a východní Evropu... A pak se na Logan a Duster stály v Německu fronty. VW tak určitě nenechá levná auta jen Číně.

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

včera | Miro Mihálik | 32 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků