Jak jsem nedávno psal. Koncernový FL styl "nových" modelů zaručuje Volkswagenu poměrně vysoké zisky s minimálními investicemi a to v období, kdy na tom mnoho automobilek není zrovna nejlépe.VW ukazuje konkurenci, že si v klidu může dovolit prodávat i staré modely za vysoké ceny a s velmi zajímavým ziskem.Plánovanými investicemi si tak staví stabilní základy pro svůj cíl - být největší automobilkou světa. Mají to dokonale promyšleno.
Bohužel konkurence se nepřiblížila natolik, aby byl důvod dělat rozsáhlejší inovace. Čili není to otázka stylu, ale pouze zhodnocení stavu na trhu.
Jsou z tohoto stavu schopni vytřískat maximum. Všechna čest, kdo by nechtěl.
Asi tak, kdyby dal pres miliardy eur do novy podvozkovy platformy, poznal by proti soucasny generaci nekdo rozdil? A jinde nez na okruhu?Golf i Passat maji vyborne podvozky, davat prachy do noveho by bylo plytvani ... mozna casem, az budou novejsi lehci materialy, ale materialovy vyvoj za poslednich 5 let nic moc.
Jo, rozdíl bys poznal i bez okruhu. VW prostě šetří, takže je Passat stále postaven na podvozku starého Golfa, stejně tak šetří na materiálech a proto dělá v rámci třídy jedny z nejmenších aut (ušetří na "plechu"). Proto taky stále zaostává za Insignií.S lehčími materiály už to u Passata zkoušeli a udělali ze sebe leda tak pitomce a urychleně tu hliníkovou nápravu nahradili "normální".
to Prudil: :-D:-D já se dneska zase nasměju, to je super. Věř, že bys ten rozdíl nepoznal ani na okruhu. Každopádně je to úplně jedno, páč o to tady vůbec nejde. Když to po tobě tak čtu, tak je vlastně Passat naprostá s*ačka. Tak mi vysvětli, proč je to nejprodávanější model v segmentu? Proč válcuje tu tvou Insígnii a ostatní konkurenty levou zadní? Nemáš spíš pocit, že plácáš kraviny maximálního kalibru? ;-)
to Shimi: záleží jak velké změny by provedliNe, nemám vůbec pocit že plácám kraviny. Co má společného kvalita auta s jeho prodejem? Snad tady nechceš tvrdit, že kvalita znamená vyšší prodeje ? Pokud ano, tak si tu pitomost nech patentovat, třeba pak za to dostaneš nobelovu cenu za ekonomii :-DTo tvoje válcování znamená cca 188tis Passatů a cca 147tis Insignií (za rok 2009). To by mě zajímalo co si pak myslíš o Superbu, který má násobně nižší prodeje než Passat i Insignia. Jinak podle mě je Superb lepší než Passat, je na stejném základu, ale je prostornější a díky twindooru i praktičtější.
to Prudil:" Co má společného kvalita auta s jeho prodejem? " - No, docela dost toho má společného, zkus nad tím zapřemýšlet. ;-)" Snad tady nechceš tvrdit, že kvalita znamená vyšší prodeje ? " - Ne, to nikde netvrdím a ani si to nemyslím. Ale nijak se to nevylučuje, co myslíš? Kvalita je jedním z nejdůležitějších parametrů k dosažení vysokých prodejů. Navíc si tak pro sebe vždy říkám, když tady skoro denně čtu jaké dělá VW šrotkáry, že to ti lidi pořád kupují. Že by si ti lidi, a že jich je, libovali v nekvalitě?P.S.: Co si myslím o Superbu? Nic, to auto mne nikterak nezajímá.
"Navíc si tak pro sebe vždy říkám, když tady skoro denně čtu jaké dělá VW šrotkáry, že to ti lidi pořád kupují. Že by si ti lidi, a že jich je, libovali v nekvalitě?"1. kvalita a spolahlivost nie je celkom to iste (passat "pocit" a opravi to kazdy laznik , aj ukradne)2. ludia su ovce - v 90 rokoch bola v CR /SR najpredavanejsia Skoda (cez 40%), nic proti Skode, ale chces povedat, ze lepsi pomer cena/vykon (kvalita) nebola a nie je ani teraz ?3. Passat sa predava hlavne ako fleetove auto (zlava pre DE firmu aj 40%, podla odberu), sukomne su to hlavne ojazdene auta.
Okruh - neokruh to mam totalne uprdele, ale to ze menim diely na podvozku po 50 tkm, tak to ma sere. Tie TQA prasce dobtre vedie, ze robia smejdy - pekny priklad 100x omielana vaha vzduchu. Doprcal to BOSCH (vie sa o tom od cca 1996), ale oni to veselo predavali az do 2001 ! Pritom bezproblemova nahrada existovala od HITACHI (montovana len do 2,5 TDI 180PS). Takze miesto investovanie do kvality supli prachy do vrecka a hybaj za kurvami do Brazilie ( sudna afera VW 2007 ). Na to sa uz zabudlo, ze ... ako aj na slabu zivotnost podvozku B5 a zlu konstrukciu brzd do roku 2003 (za dazda nestihalo odtlacat vodu z kotuca).Na tom sa zaraba, presne ako bezna Cinska qualita ... B-]
Tak tak, VW koncern dělá opravdu dobrá auta.
to měl hitler taky B-]
Ještě něco?
jj, taky měl jedno varle a pro stejný lidi založil vw B-]
Zkus něco o autech. Jestli tedy víš, co to vůbec je.
jj vim, jen nevim proč bych měl psát o autech v diskusi o folkswagnech B-]B-]B-]
Ty, pro jistotu, vůbec nic nevíš.
co vim jistě je, že jsi kokot B-] jsi si ho strčit do vejfuku u tej svej desetiletej fabie a už sem nelez B-]
:-D
to asdf: Koukám, že rozdáváš radost po celém Autorevue :-D
to víš, jsem krásný chytrý vzdělaný a bohatý odborník na auta B-] ale ted už bys měl jít spát, než ti maminka zakáže internet B-]
Vidím, že máš problém s tím, že tvoje auto umí jezdit jen rovně. :-DPS: Ale to je tvůj problém, že sis nekoupil pořádné auto, ale americkou sračku. ;-)
Hmmm to bude VW neporazitelný:)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.