Volkswagen chce být globálnější. Oficiální řečí firmy bude angličtina

Volkswagen chce být globálnější. Oficiální řečí firmy bude angličtina

Přestože sídlem firmy Volkswagen zůstane nadále německý Wolfsburg a v této zemi také stále bude většina nejdůležitějších výrobních závodů, oficiálním firemním jazykem se stane angličtina.

Podle personálního ředitele společnosti Karlheinze Blessinga je smyslem tohoto nařízení usnadnění příchodu špičkových zahraničních pracovníků do firmy a rovněž usnadnění komunikace mezi manažery.

Nařízení nevstupuje v platnost ihned. Konečný termín je rok 2021, kdy se na firemních konferencích už bude mluvit pouze touto řečí.

Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 11 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků
Minitest Kia Ceed SW 1.6 CRDi 7DCT: Litrový premiant za super peníze

Kia Ceed SW 1.6 CRDi 7DCT (minitest)

Zavazadlový prostor větší než u dosavadního lídra kategorie, příznivá cena a úsporný naftový motor. Kia Ceed SW tahá trumfy z rukávu jeden za druhým.

14.  3.  2019 | Vladimír Kadera | 67 příspěvků