Volkswagen chce být globálnější. Oficiální řečí firmy bude angličtina

Volkswagen chce být globálnější. Oficiální řečí firmy bude angličtina

Přestože sídlem firmy Volkswagen zůstane nadále německý Wolfsburg a v této zemi také stále bude většina nejdůležitějších výrobních závodů, oficiálním firemním jazykem se stane angličtina.

Podle personálního ředitele společnosti Karlheinze Blessinga je smyslem tohoto nařízení usnadnění příchodu špičkových zahraničních pracovníků do firmy a rovněž usnadnění komunikace mezi manažery.

Nařízení nevstupuje v platnost ihned. Konečný termín je rok 2021, kdy se na firemních konferencích už bude mluvit pouze touto řečí.

Minitest BMW 230i Cabrio: Nastal čas se rozloučit?

BMW 230i Cabrio (minitest)

Kompaktní rozměry, zadní pohon, čtyři místa k sezení a stahovací střecha – to je kombinace, na kterou dnes narazíte pouze u BMW. Benzinový dvoulitr s výkonem 185 kW dvojkovému kabriu pasuje jako ulitý!

19.  8.  2018 | Jan Mička | 11 příspěvků
TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků