Volkswagen CC: první jízdní dojmy

22 komentářů

vocas
18. března • 9:23

to je parádní autíčko, i když předchozí model se mi líbil víc. Tohle designově trochu zavání Kiou 3-[

Pavel
16. března • 0:36

Bylo by hodně liboví kdyby ste dělali videa :)

Petr
15. března • 17:36

Pane redaktore, hodiny by jsem neoznačil za obří inovaci. Předcházející verze Passatu CC tyto hodiny již obsahovala v modelovém ročníku 2012.

Ernest
19. března • 15:24

to bola ironia...;-)

Jelass
14. března • 23:23

Přijde mi, že si vw opravdu dost kálí od vlastního hnízda. Pokud vozíte vzadu business partnery denně, tak si stejně nekoupíte Passata, tak proč kupovat klasickou verzi, když je zde tahle kráska? A navíc již oficiálně 5ti místná, kdyby jste opravdu zadní sedačky někdy využili.

jirin
16. března • 9:23

Pokud vozis denne obch. partnery, tak si nekoupis passata....

Stan
19. března • 22:45

Pokud denně vozíš obchodní partnery, tak musíš být jedině řidič...

Stan
19. března • 22:46

....taxikář :-D

lazywriter
15. března • 16:07

Přesně tak, je to levnější, nevypadá to špatně a všichni tomu budou stejně říkat Passat, ať se to VW snaží změnit sebevíc. Takže to kanibalizovat skutečný Passat bude stále.

Dusan
15. března • 8:59

Klasicka verze se kupuje kvuli kombiku. Ono tech kratkych Passatu zas tak moc nejezdi, vetsina produkce jsou prave kombiky. Ve firmach, kde si lide mohou vybrat je to tak, ze bezdetni si objednavaji CCcka, protoze jsou cool a tatove od rodin klasicke Passaty v kombiku, protoze pro rodinu jsou mnohem praktictejsi. A par extremistu s vetsimi rodinami pak pripadne Sharany.

risomas
14. března • 20:54

Bol to jeden z mojich favoritov na dalsie auto ale teraz som v nom isel a hodnu chvilu som musel maturovat aby som sa posadil dopredu tak aby som si nebuchal hlavu o strechu a v zadu sa mi to nepodarilo vobec a to mam slabych 185cm

KptBobr
13. dubna • 12:20

Tedy nevím, kterým CC FL jste jezdili, nicmene ja mam 190 cm, vcera jsem ho zkousel, a cekal jsem potize se stropem, a NIC (!). Jediny problem pri me vysce je vystupovani z auta ven, to je skutecne drobny problem, kdy pri me vysce jsem opravdu hlavou vzdy pri vylezani brknul o oblouk "futer" dveri, a trochu si kvuli tomu namohl krk. Nicmene pri posazu zadny problem.S problemem A sloupku jsem se nesetkal, spise me udivili hybridni ovladani sedacky auta, kdy cast je mechanicka a cast elektricka, to je docela nepochopitelne a vlemi neobvykle...

Dave
15. března • 9:19

Taky jsem ho chtěl, ale problém s prostorem jsem s mými 193 cm vyřešit nedokázal.

goro
19. března • 14:23

přesně tak, mám 191cm, což v kombinaci s minimální výškou posezu a umístěním A sloupku nejde dohromady - jinak řečeno, ten A sloupek je přesně ve výšce spánku, byť bylo sedadlo až dole...

Antiautomat
15. března • 12:51

ja som to nechcel kvoli nedostatocnej svetlej vyske.
Auto, ktore neprelezie cez retartder vbez toho aby to patricne odlahcilo penazenku je nanic

Dusan
14. března • 20:18

V clanku je nesmysl. Rychlostni limit na silnici samozrejme neurcuje tak, ze si zjisti ze je v CR a tam je na okrskach devadesatka, zjistuje to tak, ze ke kazdemu useku silnice ma v databazi prirazenou rychlost, tohle umi prenosne navigace uz dlouha leta. Jinak by totiz krome znacek musel byt schopen detekovat i krizovatky (coz neni vubec trivialni), aby mohl urcit kdy konci platnost predchozi prectene znacky.

Vana666
14. března • 20:13

je vůbec k čemu to XDS u čtyřkolky ?Taky se docela divím že Brusel ještě nezakázal používání takhe ztrátového systému který při přidávání plynu zároveň brzdí. S takovou to nevypadá s ledními medvědy vůbec dobře, ještě že to aspoň trochu zachraňují tím moderním odpojováním kompresoru klimatizace, což je řešení používané běžně už před lety

karf
16. března • 13:51

Je otázka, co je ztráta. Jestli to, že to zpomalí dané kolo na otáčky odpovídající odvalování po silnici a nebo neřízené protáčení kola na ledu :-)

Dusan
14. března • 20:19

Ridit otacky kompresoru podle potreby a pripadne ho zcela odpojit umi domaci klimatizace uz minimalne celou dekadu, spise dele.

Jiri Capek
15. března • 9:04

Všechny climatronicy, které jsou v koncernu již od devadesátých let, uměly kompresor odpojit.
Spojka sama o sobě těžko může řídit otáčky, ty jsou závislé na otáčkách motoru (protože je spojka poháněná klínovým řemenem).
Leda že by spínala a rozpínala s vysokou frekvencí a tím určovala rychlost kompresoru, ale to je asi sci-fi :-))

Vana666
15. března • 11:41

Tak vykon kompresoru se u climatronicu tusim ridi promennym zdvihem pistku a myslim ze cast produkce skutecne odpojovani nemela. Tak to holt znova zavedli

goro
19. března • 14:20

ano, původně bylo pouze spínání elektromagnetické spojky v řemenici kompresoru (zapnuto/vypnuto), posléze se zavedly kompresory, které regulovaly výkon proměnným zdvihem pístků, nicméně na nějaké procento, z logiky věci, byly pořád v provozu, což mělo za následek sníženou životnost, oproti původní verzi. takže nyní se zase opět vracejí k těm klasickým.

Doporučujeme

Články odjinud