Volkswagen Caravelle Business: kancelář na kolech

Značka Volkswagen představila další variaci na téma „luxusní Transporter“. Tentokrát se výchozím modelem stává Caravelle.

Automobilka Volkswagen v současnosti vyrábí hned několik verzí páté generace svého užitkového modelu VW Transporter T5. V Evropě jde o jednoduchého soumara Transporter, lépe vybavený osobní Caravelle a luxusní Multivan, přičemž zmínit je třeba také variantu California určenou pro cesty za dobrodružstvím a kempováním.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
VW Caravelle Business pro britské businessmany

Nyní ve Velké Británii uvádí speciální sérii Business. Na rozdíl od té kontinentální nevychází z Multivanu, ale z Caravelle, tio však nic nemění na tom, že nabízí prostorný a komfortně vybavený interiér. V sériové výbavě najdeme také xenonové světlomety, sedmnáctipalcové lité ráfky, zatmavená zadní okna či elektricky ovládané boční posuvné dveře. 

VW Transporter: ikona mezi vany slaví šedesátiny

VW Transporter: ikona mezi vany slaví šedesátiny

Volkswagen Caravelle Business je dodáván s šestimístným interiérem čalouněným kůží Nappa a dřevěnými obkladovými dekory, ve výbavě najdeme kromě jiného Wi-Fi, Bluetooth a multimediální systém v palubní desce zahrnující navigaci. Zadní část interiéru sestává ze dvou párů napevno a proti sobě umístěných sedadel. Zavazadlový prostor bude zřejmě dosti skromný, posádka si však může užít alespoň stavitelného sklonku uprostřed.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Největší důraz byl kladen na komfortní interiér

O pohon se u Caravelle Business v Anglii na rozdíl od Multivanu Business postará pouze jediný motor v podobě vznětového čtyřválce s objemem 2,0 l, výkonem 180 koní (132 kW) a točivým momentem 400 Nm. V kombinaci s převodovkou DSG vůz vykazuje průměrnou spotřebu 8,0 l/100 km a emise 214 g/km. Základní cena činí v přepočtu odvážných 1 697 000 Kč, za pohon všech kol 4Motion se připlácí 70 000 Kč.
 

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků