Volkswagen Caravelle Business: kancelář na kolech

Značka Volkswagen představila další variaci na téma „luxusní Transporter“. Tentokrát se výchozím modelem stává Caravelle.

Automobilka Volkswagen v současnosti vyrábí hned několik verzí páté generace svého užitkového modelu VW Transporter T5. V Evropě jde o jednoduchého soumara Transporter, lépe vybavený osobní Caravelle a luxusní Multivan, přičemž zmínit je třeba také variantu California určenou pro cesty za dobrodružstvím a kempováním.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
VW Caravelle Business pro britské businessmany

Nyní ve Velké Británii uvádí speciální sérii Business. Na rozdíl od té kontinentální nevychází z Multivanu, ale z Caravelle, tio však nic nemění na tom, že nabízí prostorný a komfortně vybavený interiér. V sériové výbavě najdeme také xenonové světlomety, sedmnáctipalcové lité ráfky, zatmavená zadní okna či elektricky ovládané boční posuvné dveře. 

Volkswagen

VW Transporter: ikona mezi vany slaví šedesátiny

Volkswagen Caravelle Business je dodáván s šestimístným interiérem čalouněným kůží Nappa a dřevěnými obkladovými dekory, ve výbavě najdeme kromě jiného Wi-Fi, Bluetooth a multimediální systém v palubní desce zahrnující navigaci. Zadní část interiéru sestává ze dvou párů napevno a proti sobě umístěných sedadel. Zavazadlový prostor bude zřejmě dosti skromný, posádka si však může užít alespoň stavitelného sklonku uprostřed.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Největší důraz byl kladen na komfortní interiér

O pohon se u Caravelle Business v Anglii na rozdíl od Multivanu Business postará pouze jediný motor v podobě vznětového čtyřválce s objemem 2,0 l, výkonem 180 koní (132 kW) a točivým momentem 400 Nm. V kombinaci s převodovkou DSG vůz vykazuje průměrnou spotřebu 8,0 l/100 km a emise 214 g/km. Základní cena činí v přepočtu odvážných 1 697 000 Kč, za pohon všech kol 4Motion se připlácí 70 000 Kč.
 

Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků