Volkswagen Caravelle Business: kancelář na kolech

Značka Volkswagen představila další variaci na téma „luxusní Transporter“. Tentokrát se výchozím modelem stává Caravelle.

Automobilka Volkswagen v současnosti vyrábí hned několik verzí páté generace svého užitkového modelu VW Transporter T5. V Evropě jde o jednoduchého soumara Transporter, lépe vybavený osobní Caravelle a luxusní Multivan, přičemž zmínit je třeba také variantu California určenou pro cesty za dobrodružstvím a kempováním.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
VW Caravelle Business pro britské businessmany

Nyní ve Velké Británii uvádí speciální sérii Business. Na rozdíl od té kontinentální nevychází z Multivanu, ale z Caravelle, tio však nic nemění na tom, že nabízí prostorný a komfortně vybavený interiér. V sériové výbavě najdeme také xenonové světlomety, sedmnáctipalcové lité ráfky, zatmavená zadní okna či elektricky ovládané boční posuvné dveře. 

VW Transporter: ikona mezi vany slaví šedesátiny

VW Transporter: ikona mezi vany slaví šedesátiny

Volkswagen Caravelle Business je dodáván s šestimístným interiérem čalouněným kůží Nappa a dřevěnými obkladovými dekory, ve výbavě najdeme kromě jiného Wi-Fi, Bluetooth a multimediální systém v palubní desce zahrnující navigaci. Zadní část interiéru sestává ze dvou párů napevno a proti sobě umístěných sedadel. Zavazadlový prostor bude zřejmě dosti skromný, posádka si však může užít alespoň stavitelného sklonku uprostřed.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Největší důraz byl kladen na komfortní interiér

O pohon se u Caravelle Business v Anglii na rozdíl od Multivanu Business postará pouze jediný motor v podobě vznětového čtyřválce s objemem 2,0 l, výkonem 180 koní (132 kW) a točivým momentem 400 Nm. V kombinaci s převodovkou DSG vůz vykazuje průměrnou spotřebu 8,0 l/100 km a emise 214 g/km. Základní cena činí v přepočtu odvážných 1 697 000 Kč, za pohon všech kol 4Motion se připlácí 70 000 Kč.
 

TEST Hyundai i10 1.0i D-CVVT: Kde jiní pomalu končí, on stále zůstává

Hyundai i10 1.0i

Ve vodách městských aut začíná být poněkud mrtvo. Trh skomírá, ceny stoupají a někteří výrobci si myslí, že to zachrání s ještě draží elektrifikací. Přesto existují automobilky, které věří minivozům v jejich původní podobě a Hyundai i10 je jedním z nich.

dnes | Miro Mihálik | 8 příspěvků
Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet Hybrid: Když to prostě všechno šlape

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet Hybrid

Suzuki Vitara už koupíte pouze s mild-hybridním ústrojím pod kapotou. Může to jeho charakteru uškodit?

8.  4.  2020 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST RAM 1500 Longhorn 5.7 V8 HEMI: Hustý pracant i Rolls-Royce zároveň

RAM 1500 Longhorn HEMI

Americká auta jsou na českých silnicích stále docela úkazem. Jasným králem mezi nimi je RAM 1500, který jsme vyzkoušeli v kovbojské výbavě Longhorn a s pořádným motorem V8 pod kapotou!

5.  4.  2020 | Vladimír Kadera | 88 příspěvků