Volkswagen Caravelle Business: kancelář na kolech

Značka Volkswagen představila další variaci na téma „luxusní Transporter“. Tentokrát se výchozím modelem stává Caravelle.

Automobilka Volkswagen v současnosti vyrábí hned několik verzí páté generace svého užitkového modelu VW Transporter T5. V Evropě jde o jednoduchého soumara Transporter, lépe vybavený osobní Caravelle a luxusní Multivan, přičemž zmínit je třeba také variantu California určenou pro cesty za dobrodružstvím a kempováním.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
VW Caravelle Business pro britské businessmany

Nyní ve Velké Británii uvádí speciální sérii Business. Na rozdíl od té kontinentální nevychází z Multivanu, ale z Caravelle, tio však nic nemění na tom, že nabízí prostorný a komfortně vybavený interiér. V sériové výbavě najdeme také xenonové světlomety, sedmnáctipalcové lité ráfky, zatmavená zadní okna či elektricky ovládané boční posuvné dveře. 

VW Transporter: ikona mezi vany slaví šedesátiny

VW Transporter: ikona mezi vany slaví šedesátiny

Volkswagen Caravelle Business je dodáván s šestimístným interiérem čalouněným kůží Nappa a dřevěnými obkladovými dekory, ve výbavě najdeme kromě jiného Wi-Fi, Bluetooth a multimediální systém v palubní desce zahrnující navigaci. Zadní část interiéru sestává ze dvou párů napevno a proti sobě umístěných sedadel. Zavazadlový prostor bude zřejmě dosti skromný, posádka si však může užít alespoň stavitelného sklonku uprostřed.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Největší důraz byl kladen na komfortní interiér

O pohon se u Caravelle Business v Anglii na rozdíl od Multivanu Business postará pouze jediný motor v podobě vznětového čtyřválce s objemem 2,0 l, výkonem 180 koní (132 kW) a točivým momentem 400 Nm. V kombinaci s převodovkou DSG vůz vykazuje průměrnou spotřebu 8,0 l/100 km a emise 214 g/km. Základní cena činí v přepočtu odvážných 1 697 000 Kč, za pohon všech kol 4Motion se připlácí 70 000 Kč.
 

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 17 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků