Volkswagen Caddy také s motorem 2,0 TDI

Co by to bylo za Volkswagen bez motoru 2,0 TDI v nabídce? Hotové nedochůdče. A tak se německá automobilka rozhodla zařadit do nabídky motorů pro model Caddy čtyřválcovou naftu 2,0 TDI o výkonu 103 kW (140 k). Jedná se sice o starší verzi PD a ne o novou variantu se vstřikováním common-rail.

Caddy s tímto motorem zrychlí na stovku za 10,6 s a to při kombinované spotřebě 6,4 l na 100 km. Výkon je pak přenášen šestistupňovým manuálem na přední kola.

Caddy dostane také dva nové prvky výbavy. Automatickou klimatizaci Climatronic a také novou navigaci RNS 510.

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

dnes | Miro Mihálik | 15 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků