Volkswagen Caddy slaví 25 let

Již 25 let je Caddy synonymem pro chytrá přepravní řešení, variabilitu, flexibilitu, úspornost, dlouhou životnost a stálou užitnou hodnotu. U příležitosti tohoto výročí připravil Volkswagen speciální nabídku, v jejímž rámci obdrží zákazník při koupi modelu Caddy bonus ve výši 1000 Kč za každý jubilejní rok, tj. celkem 25 000 Kč bez DPH. Nabídka platí do 31. 7. 2007.
 
Úspěšný příběh malého agilního užitkového vozu začal v Evropě v roce 1982. Tehdy byl představen Golf první generace s otevřenou ložnou plochou pod jménem Caddy, který do užitkového segmentu přinesl kvalitu osobních vozů. Do roku 1992 se Caddy vyráběl pouze jako valník či valník s plachtou nebo také ve skříňové verzi s pevnou střechou.
 
V roce 1995 přišel Caddy druhé generace, který vycházel z tehdejšího modelu Polo Classic. Vyráběl se jako uzavřená skříňová dodávka nebo v provedení kombi. Původní verze s valníkem pak byla naposledy inovována v roce 2000.
 
V roce 2003 přišla na trh třetí generace Caddy, která byla postavena na základě modelu Touran, a to ve skříňovém provedení, jako kombi a v osobní verzi Life. Stejně jako předchozí dvě generace se i nový Caddy může pochlubit prvotřídními jízdními vlastnostmi stejně tak jako vysokou užitnou hodnotou pro zákazníky, díky čemuž se těší velké oblibě. Tento fakt se podepisuje i na prodejích – minulý rok se v České republice prodalo 1344 kusů modelu Volkswagen Caddy (+ 7,7 % ve srovnání s rokem 2005).
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Audi Q3 35 TDI S tronic: Když nemůže, tak přidej!

Audi Q3 35 TDI S tronic

Příbuznost minulé a nové generace Audi Q3 byste možná na první pohled netipovali. Až tak se kompaktní SUV změnilo. Otázkou zůstává, o kolik výš dokáže novinka posunout standardy nastolené předchůdcem.

19.  4.  2019 | Jan Mička | 63 příspěvků
První jízda se Suzuki Swift Sport: Je to žlutý ďábel za super peníze!

Suzuki Swift Sport (první svezení)

„No konečně, ty malej rošťáku“, vypadlo ze mě ihned po nasednutí. Tohle auto je totiž naprosto skvělý způsob, jak utratit půl milionu.

14.  4.  2019 | Vladimír Kadera | 36 příspěvků
TEST BMW M850i xDrive Coupé: Do klubu rváčů v rukavičkách

BMW M850i xDrive

Lexus LC je možná zábavnější a lépe se poslouchá a Mercedes S Coupé je pravděpodobně o chloupek komfortnější. Lepší definice třídy gran turismo však na silnice snad ještě nevyjela.

13.  4.  2019 | Miro Mihálik | 15 příspěvků