Volkswagen Caddy prošel modernizací a downsizingem

Představovat nějak rozáshle malou dodávku Volkswagen Caddy asi nemusíme. Nyní tento oblíbený model prošel poměrně rozsáhlou modernizací, která se dotkla nejen designu exteriéru a interiéru, ale i motorů pod kapotou, kam se nastěhovaly výhradně přeplňované jednotky TSI a TDI.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Vedle klasické základní pracovní verze s černými nárazníky můžete mít i vyzdobenou stylovou osobní verzi. Existují i různé varianty úložného prostoru

Minulé generace se prodalo 1,5 milionu, automobilka chce na tento úspěch navázat. 

Ojetiny | Testy | Opel | Ford | Srovnávací testy | Volkswagen | Volkswagen Passat | Ford Mondeo

Srovnání ojetin za 300 000 Kč: Ford Mondeo, Opel Insignia, VW Passat

Z novinek se objevují bezpečnostní systémy, které známe z Golfů, Octavií a Passatů. VW Caddy tak může mít třeba multikolizní brzdu, systém nouzového brzdění a dokonce i adaptivní tempomat, který pro vozy s manuálem funguje v rozmezí 30 — 160 km/h, ve verzi s automatem dokonce umí sám zcela zastavit vozidlo a opět ho rozjet.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Základní ergonomické rozvržení je pro všechny verze výbavy stejné

Pod kapotou se objevuje tříválec 1.0 TSI o výkonu 75 kW (102 k), který je dokonce výkonnější než čtyřválcová jednotka 1.2 TSI (62 kW / 84 k). Vrchol nabídky benzínových motorů tvoří jednotka 1.4 TSI o výkonu 92 kW (125 k). Motor 1,4 l se bude prodávat i ve verzi TGI na zemní plyn CNG. Tato verze se spotřebou 4,1 kg/100 km nahradí atmosférický dvoulitr na CNG ze starší generace.

Největší zájem bude asi o čtyři naftové verze. Pod kapotou je vždycky jednotka 2.0 TDI o různých stupních naladění od 55 kW (75 k) do 110 kW (150 k). Spotřeba základní verze BlueMotion je pod 4 litry nafty na 100 km. Většinu motorů lze kombinovat i s automatickou převodovkou DSG.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

včera | Michal Žďárský | 6 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků