Volkswagen Caddy prošel modernizací a downsizingem

Představovat nějak rozáshle malou dodávku Volkswagen Caddy asi nemusíme. Nyní tento oblíbený model prošel poměrně rozsáhlou modernizací, která se dotkla nejen designu exteriéru a interiéru, ale i motorů pod kapotou, kam se nastěhovaly výhradně přeplňované jednotky TSI a TDI.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Vedle klasické základní pracovní verze s černými nárazníky můžete mít i vyzdobenou stylovou osobní verzi. Existují i různé varianty úložného prostoru

Minulé generace se prodalo 1,5 milionu, automobilka chce na tento úspěch navázat. 

Srovnání ojetin za 300 000 Kč: Ford Mondeo, Opel Insignia, VW Passat

Srovnání ojetin za 300 000 Kč: Ford Mondeo, Opel Insignia, VW Passat

Z novinek se objevují bezpečnostní systémy, které známe z Golfů, Octavií a Passatů. VW Caddy tak může mít třeba multikolizní brzdu, systém nouzového brzdění a dokonce i adaptivní tempomat, který pro vozy s manuálem funguje v rozmezí 30 — 160 km/h, ve verzi s automatem dokonce umí sám zcela zastavit vozidlo a opět ho rozjet.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Základní ergonomické rozvržení je pro všechny verze výbavy stejné

Pod kapotou se objevuje tříválec 1.0 TSI o výkonu 75 kW (102 k), který je dokonce výkonnější než čtyřválcová jednotka 1.2 TSI (62 kW / 84 k). Vrchol nabídky benzínových motorů tvoří jednotka 1.4 TSI o výkonu 92 kW (125 k). Motor 1,4 l se bude prodávat i ve verzi TGI na zemní plyn CNG. Tato verze se spotřebou 4,1 kg/100 km nahradí atmosférický dvoulitr na CNG ze starší generace.

Největší zájem bude asi o čtyři naftové verze. Pod kapotou je vždycky jednotka 2.0 TDI o různých stupních naladění od 55 kW (75 k) do 110 kW (150 k). Spotřeba základní verze BlueMotion je pod 4 litry nafty na 100 km. Většinu motorů lze kombinovat i s automatickou převodovkou DSG.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Dacia Duster 1.0 TCe Prestige: V plné výbavě za cenu holé Fabie Combi!

Dacia Duster 1.0 TCe

Druhá Dacie Duster není žádnou horkou novinkou. Novinkou je ale akční ceník. SUV od Dacie totiž aktuálně můžete mít za necelých 220 tisíc, s plnou výbavou za 326.900 Kč. Vždy to ale bude tříválec s předním pohonem. Dává smysl?

včera | Petr Schnagl | 64 příspěvků
První jízda s novým Seatem Leon 1.5 TSI: Tak dobrý, že vás dostane na kolena

Seat Leon 1.5 TSI ACT 110 kW

První dostaveníčko s novou generací Seatu Leon považujme za hodně letmé seznámení. Vyzkoušeli jsme benzinovou patnáctistovku s manuálem, největší radost nám však dělal podvozek.

28.  5.  2020 | Jan Mička | 50 příspěvků
Minitest Hyundai Kona Hybrid Premium: Příští zastávka Spořilov?

Hyundai Kona Hybrid Premium

Hyundai má talent snad na všechno. Umí rodinná, sportovní i užitková auta. Jak se mu ale povedl hybridní crossover?

24.  5.  2020 | Vladimír Kadera | 76 příspěvků