Volkswagen Caddy nabídne kombinaci DSG/CNG

Volkswagen Caddy nabídne kombinaci DSG/CNG

Jednou ze ženevských premiér Volkswagenu bude Caddy TGI BlueMotion včetně varianty s dvouspojkovou automatickou převodovkou DSG. Výrobce slibuje teoretický dojezd na plyn až 860 km. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Kromě nádrží na stlačený plyn pod podlahou mají modely TGI také menší nádrž na běžný bezolovnatý benzin

Stejně jako u dalších koncernových modelů upravených pro spalování stlačeného zemního plynu (CNG) je nový Caddy TGI BlueMotion poháněn motorem 1.4 TSI, který v úpravě na CNG dosahuje výkonu 81 kW a točivého momentu 200 Nm. Pod podlahou uložené nádrže pojmou 26 (Caddy), respektive 37 kg (Caddy Maxi) stlačeného zemního plynu, benzinová nádrž má objem 13 litrů. 

Škoda Octavia G-Tec může jezdit i na kravský hnůj [první jízdní dojmy]

Škoda Octavia G-Tec může jezdit i na kravský hnůj [první jízdní dojmy]

Další podrobnosti o novém Volkswagenu Caddy TGI BlueMotion se dozvíte v připojené tiskové zprávě: 

Zobrazit tiskovou zprávu

Modely přizpůsobené spalování zemního plynu nabízejí všechny větší značky skupiny Volkswagen, ovšem s omezeními plynoucími z koncernové strategie. Audi A3 g-tron i Golf TGI lze koupit i s DSG, ale Octavii G-Tec a Leon TGI nikoliv. 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

včera | Radek Pecák | 51 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků