Za volantem nového Volkswagenu Caddy Kombi 2.0 TDI: Golfe, jsi to opravdu ty?

58 komentářů

Elektrikář
15. listopadu • 11:13

Uvažuji o koupi nového auta a Caddy maxi vidím jako nejvhodnější možnost pro moje použití. Jsem řemeslník a máme tři malé děti. Každý den jezdím pracovně od 10 do 80km s těžším naloženým autem. O víkendech s celou rodinou desítky až stovky km a o dovolených 2-3tisíce km. Do Caddy maxi se tak tak vejdu co do prostoru a to jak pracovně, tak soukromě. V soukromém životě většinou bereme 2 kočárky a 5x kolo, spíme i v autě.
Uvažoval jsem o větším autě, ale zdá se mi zbytečné dávat více peněz do provozních nákladů a s větším autem se hůře parkuje a také s větším autem se bude hůře jezdit manželce.
V těchto vnějších rozměrech auta vidím Caddy maxi za největší s vnitřním prostorem. Jsem ochoten připlatit za kvalitnější a spolehlivější auto které se mi líbí. V pátek vystrčím regály s nářadím, zastrčím kuchyňku, na střechu velký stan a na kouli kola pro celou rodinu. Nyní mám 11 let Caddy maxi 1,9TDI a jsem velice spokojen. Uvažuji si jednou za život koupit nové auta.
Koukám ještě po:
BERLINGO-vzhledově se mi moc nelíbí je menší a méně uveze a je poruchovější
PEUGEOT PARTNER - je to podobné jako Berlingo, s tím že mě přijde vzhledově lepší
PROACE CITY Verso - ještě jsem ji moc nezkoumal
Poraďte mě mezi kterými auty mám vybírat co by pro mě bylo konkurencí Caddy maxi.

Burák
3. listopadu • 5:50

Máme doma současnou generaci Caddy 2.0tdi,75 kw a nechápu co na tom autě kromě znáčku délá tu hroznou cenovku.Zvenku hezčí krabice,všude vykukují úspory na materiálech.Zadní náprava z Avie,vevnitř natřenej bakelit.Ve 130 vevnitř rámus,že musíš mluvit hodně nahlas,ale nejhorší je ta koncernová dementní logika,že 6 kvalt jen silnější motory.To může zplodit jen idiot,který s tím nikdy jezdit nebude.Jinak za mě cena reál tak max 450+ dph...

Michal2
3. listopadu • 11:36

A proč jste si to koupili když je to ve všem tak hrozné??nějaké + to mít muselo.

Allamarein
3. listopadu • 19:37

Neviděl jsem, že by kdekoli psal něco o "koupi".

Michal2
4. listopadu • 8:03

Taky mě napadlo že je služební ale zase pokud je zdarma tak je super-nic neplatit a jen jezdit.

Rejpal
4. listopadu • 15:38

Na druhou stranu, to s cenovkou je pravda. Pokud budu chtít volit mezi Kango (nebo spíš Dokkerem), Berlingem a Caddy, pak je nutné se ptát, proč je Caddy tak drahý oproti konkurenci.
Už Berlingo vypadá draze, ale dá se to odůvodnit těmi familly-ready vychytávkami, ale co zvyšuje cenu u Caddyho?

.
3. listopadu • 18:43

Jsem zvědav jestli ti odpoví. Podle toho co napsal tak to auto asi ještě nikdy neviděl.

Jakub
1. listopadu • 20:02

No tak to je náhrada za sharan jak prase :-D
90kw :-)

Mondeák
1. listopadu • 19:39

Pěkné, až na ten interiér. Bakelitová hrůza.

q
1. listopadu • 17:09

Kdo chce a komu vyhovuje Caddy, tak si ho koupí. Kdo chce a komu vyhovuje něco obdobného od jiných výrobců, tak si to také koupí. Kdo nemá peníze na Caddy nebo něco něco obdobného, tak zde předvádí akorát prázdné kecy.
Já jsem se podíval na katalogy na webu prodejců a dozvěděl jsem se násobně více informací. Předpokládám, že to udělá každý, koho auta opravdu zajímají a nebaví je tlachat a ztrácet čas. K tomu prohlídka v salonu a předváděcí jízda a případné i zapůjčení na pár dní je jedinou rozumnou a produktivní cestou jak se něco dozvědět a jak poznat, jak na tom auto je a jestli vyhovuje potřebám, požadavkům, představám a vkusu. Tohle ale nikdo ze zdejších odborníků neabsolvovat a podle toho vypadají ty jejich odborné postřehy.
Nikdo z aktérů této prudce inteligentní diskuse nesdělil nic rozumného a obsažného. Pouze tlachy. Tak si tedy tlachejte, vyrušovat vás už dál nebudu.

Tlachal
1. listopadu • 17:47

Jen se nestyď, Josefe. Klidně nás vyrušuj.

Allamarein
1. listopadu • 14:54

Nějak nevidím jediný důvod, proč upřednostnit Caddy před Berlingem či Rifterem.

Rejpal
2. listopadu • 13:05

Berlingo je moc "HEZKÉ" a Rifter je moc Peugeot. Kdo má rád koncernovou strohost v designu, specifickou kvalitu sedaček a odpružení, logo a koncernovou kvalitu motorů, připlatí si za Caddy.

Allamarein
2. listopadu • 16:31

Koncernovou strohost v designu tu nevidím, ergonomii a ten interiér už taky ne, takže zbývá fakt jen to logo. A to je dost málo.

pacho
1. listopadu • 14:13

na Peugeot, citroe, toyota opel a v budúcnosti fiat sa táto cady vôbec nechytá.

Honza
1. listopadu • 11:19

Jestli se to střešní okno nedá zaclonit, mohl by to být super skleník na rajčata. To, že na ovládání klimatizace neuvidím potmě, by u skleníku nevadilo.

Ironikus
1. listopadu • 11:25

Co je potma?

Honza
1. listopadu • 13:06

Potma není nic. Potmě je příslovce, znamená za tmy, čili beze světla. Podívej se do slovníku, nebo více čti. :-D

Ironikus
1. listopadu • 13:22

Fakt, že ano. Tak to se omlouvám a jsem zase o něco méně negramotný.

petr r. (petrumr)
1. listopadu • 14:04

hrabe ti učitelskéj? Víš vůbec co je skleněný strop bez možnosti to zaclonit? Učíš na jakým stupni?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Honza
1. listopadu • 15:06

Pokud reaguješ na mě - v článku je uvedeno střešní okno o ploše 1,4 m2, které nemá roletu na zaclonění, a v galerii je fotka. Klidně bych to nazval skleněným stropem. Takové auto je v létě nepoužitelné. Nicméně pointu Tvého příspěvku nechápu, asi nejen proto, že nejsem učitel.

petr r. (petrumr)
1. listopadu • 15:16

ne na tebe nereaguji, reaguji na učitele co hledá na diskuzích nějaký chyby. Měl jsem napsat ironikus předem.

Honza
1. listopadu • 15:25

OK.

WRC Fabia R2 TwinCharger
1. listopadu • 13:55

Me stacilo zit jen 6 let v USA a mluvit a myslet jen anglicky ..jsem se musel jako navratilec pak chvili znova ucit ceskou gramatiku a vyjadrovani se.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petr r. (petrumr)
1. listopadu • 14:08

ale logicky přemýšlet nepřestals, když dotyčný by nehledal chyby, tak by na to přišel.

WRC Fabia R2 TwinCharger
1. listopadu • 14:16

Jasne, navic on to nezna, protoze nema jako ja v kokpitu WRC stresni okno, ktere se da zatahnout i tak, jako by nebylo. Nebo to tvoje libove Zetkove bakalarske svezeni ..tam je to super. Cele stahnes a cele zatahnes jako boss

petr r. (petrumr)
1. listopadu • 15:09

Hvězdy nad hlavou. V turecku se taky předhánějí komu svítí na tapecu hvězdy a minulé svezení na letiště to byla krása, prostě medák v plné kráse. Už aby se do toho turecka zase létalo, ta jejich technika je oaza na duši a caddy tam dost jezdí, jetsli se to tam někde nevyrábí?

Joe Doe
1. listopadu • 10:42

Oh for fuck's sake....

k.ik
1. listopadu • 10:17

až v práci dostaneš naložené caddy s plnou károu a k tomu 55kW, to je potom jízda

Petr
1. listopadu • 21:34

Co chces koktavky byli 66 a a filcky 50 a taky jezdily maji hezky kroutak mam auto aby slouzilo a nelitalo nizko nad zemi

kari
1. listopadu • 13:11

Nebude to rozhodně žádná raketa, ale zase nezapomeň, že i těch 55KW je z 2.0 TDI

Rejpal
2. listopadu • 13:17

V čem je lepší 2.0 TDI oproti 1.5 BlueHDI se stejným výkonem?
(Tedy kromě většího objemu a spotřeby.)

.
3. listopadu • 18:36

Co to je za idioty kteří nesouhlasí s tím, že se někdo normálně slušně na něco zeptá?

Rejpal
4. listopadu • 15:22

Třeba je to proto, že může být pro někoho obtížné na takovou otázku odpovědět, protože při pokusu o odpověď zjistí, že dvě jeho já jsou ve při.
Pak může být z psychohygienického hlediska lepší udělit mínus za otázku, než na základě vlastní odpovědi měnit svůj světonázor. Otázka tedy byla položena špatně, jelikož u někoho může vést k sebekonfrontaci.

RR
2. listopadu • 13:30

Objem ničím nenahradíš B-] Minimalně trvanlivost by mela byt lepší ;-)

Allamarein
1. listopadu • 14:48

Pořád to bude jen 55 kW a na tak těžké auto to bude bída. Ve městě se s tím bude dát žít, ale mimo město a na dálnici si to tedy s radostí nechám ujít.

WRC Fabia R2 TwinCharger
1. listopadu • 17:04

znas to..;-)

Michal2
1. listopadu • 16:24

Na dálnici to pojede o dost úsporněji než třeba 110kw verze protože víc jak 120nepojedes.

Allamarein
1. listopadu • 18:21

Nepojede, protože ten motor budeš ždímat v daleko vyšších otáčkách, než u té 110 kW verze. Ta pojede i při 130 km/h někde nad volnoběhem a za "nula nula nic".

Joe Doe
1. listopadu • 10:41

To nevies, ze VAGinalne kW sa rataju za 2 normalne?

Epidem
1. listopadu • 9:35

To vykonove spektrum nabizenych Motorizaci 55-90kw je pro auto teto velikosti a zamereni je docela slabota, hlavne za ty prachy...

Zombot
1. listopadu • 18:32

Když ono tak nějak není z čeho vybírat. Berlingo, Proace City Verso, Combo i Rifter končí na 96kW, a Transit Connect s Doblem dokonce na 88kW. Jinak v recenzi asi ještě mohlo zaznít, že Caddy je teď o něco širší než předchozí model, takže nově umožňuje naložit dvě europalety na šířku za sebou. Volitelně navíc nabízí širší boční posuvné dveře, aby bylo možné jednu paletu naložit i z boku.

Allamarein
1. listopadu • 19:26

Ty výkony jsou, bohužel, kvůli daňovým a pojišťovacím pravidlům. Takže čekat nějaké úlety nebo mimořádné výkony je asi nereálné.

bob
2. listopadu • 14:09

Jaký daňový pravidla? S nima nemá výkon vozu nic společnýho, na firmu můžete přihlásit i auto co má přes 300 koní, to nikdo neřeší...

Allamarein
3. listopadu • 19:34

Jestli to nevíte, tak v civilizovaném světě se platí třeba pojištění podle výkonu motoru, nikoli podle objemu, jako u nás. To samé je samozřejmě i v oblasti silničních daní a dalších poplatků.
Platby za auto v ČR jsou směšné v porovnání se zahraničím, které dělá 99 % prodejů. A podle toho se taky ty výkony budou řídit, ne podle názorů na českých diskusích.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
jean
4. listopadu • 6:32

A platenie podľa výkonu v civilizovanom svete je rovnako nezmyselné, ako podľa objemu inde. Čo má výkon motora spoločné s rizikom? S veľkým výkonom je možné bezpečne predbiehať a šofér nie je frustrovaný a nervozny, že to nejede, ked potrebuje, napr. v kopci?

jozka
3. listopadu • 9:24

Jestli to nebude tim, ze nejsme pupek sveta.

LOL
1. listopadu • 8:57

další tragická dodávková náhražka za MPV. To si můžete nechat, vlkohradští. To snad i ten Pažout Rifter bude lepší a levnější.

petr r. (petrumr)
1. listopadu • 9:22

u nás spacetourer a berlingo, my máme jen prodejce citroena který vyhnal němce ze silnic a hlavně dává zdarma tu osmiletou záruku, nebot ten řemeslník po městě moc km nenajede. Ten testovaný VW musí být lahůdkou do města, počítám tak každý měsíc v servisu na vypalování filtu.

Allamarein
1. listopadu • 14:47

Vyhnal Němce ze silnic... ty pobavíš, opravdu. :-D :-D

petr r. (petrumr)
1. listopadu • 15:00

máš data z registru vozidel v našem městě?

Allamarein
1. listopadu • 18:20

Stačí říci, kde to je, a hned uvidíme, jaká je realita. :-D

Pikus
1. listopadu • 8:52

850? Za to si lidí většinou kupující ilyz Kodiaka. Tyhle osobní dodávky měli smysl, protože byly levné a lecos odvezli.

Allamarein
1. listopadu • 14:46

No, pokud koupíš za tu cenu Kodiaka ve výbavě, která by se mohla rovnat Caddy, a s prostorem, který by se mohl aspoň náznakem s Caddy poměřovat, pak jsi dobrý.

Honimir
1. listopadu • 11:45

Skladovky Toyoty Proace ve VIP výbavě a automatu (180k) jsou koukám od 800k... I s 20% slevou to Caddy je fakt drahy.

mz
1. listopadu • 11:51

od 800 ale bez daně :-D

LOL
1. listopadu • 9:01

s kokodákem to taky není žádná výhra. Tragické jízdní vlastnosti, málo prostoru vevnitř, hrozná kvalita a nebezpečné chování SUV při bouračkách.Osobní dodávka pro lidi co neřeší komfort a jízdní vlastnosti (tj. třeba pro partu zedňasů) by neměla stát víc než 350 bez daně.

petr r. (petrumr)
1. listopadu • 9:11

a taky řemeslníci opouští VW a jdou do levnější konkurence. V menších městech, kde se známe všichni víme a vidíme to. A ještě ta bezpečnost koncernu se nelíbí ani policii a už třeba octávky nechcou i když tam montují pro ně ty rámy.

Doporučujeme

Články odjinud