Volkswagen Caddy Carrera Cup Edition: speciál pro rychlý rozvoz

Jedna z nejoblíbenějších malých dodávek na našem trhu si propůjčila jméno od jednoho z nejslavnějšího sportovního automobilu. Boční pruh s nápisem Carrera se výjimečně neobjevuje na aerodynamicky tvarovaném sporťáku s obřím přítlačným křídlem vzadu, ale na pracantovi určeném zejména pro rozvoz menšího nákladu. Pojďme však pěkně po pořádku.

Volkswagen Caddy Carrera Cup Edition je určen pro svédský trh, kde chce automobilka podpořit prodeje tohoto vozu. Jako nejlepší cesta pro prezentaci se jevilo představení limitovaného počtu kusů, které sporťák připomíná alespoň názvem, a tak si i běžný zaměstnanci můžou říct, že řídí firemní Carreru.

Pod kapotou je umístněn turbem přeplňovaný vznětový dvoulitr s výkonem 103 kW / 140 koní a maximálním točivým momentem 320 Nm při 1750 ot./min. Když už v nadpisu zmiňujeme rychlost, maximálka tohoto vozu je 186 km/h a sprint z 0 na 100 km/h zvládne tato „přerostlá Carrera“ za 10,6 sekund.

Zvenčí se vůz od těch „běžných pracantů“ liší již zmíněným červeným pruhem na boku a výjimečný je i svým bílým lakem. Tímto barevným provedením si automobilka Porsche připomíná Carreru RS ze sedmdesátých let. Nezůstalo však jen u nových barev, přední část získala dynamičtější vzhled díky novému nárazníku a dojem z profilu vylepšují 17-ti palcová kola z lehkých slitin. Co se týče interiéru, ten nabízí vzhledem k původnímu určení modelu Caddy až nevídaný luxus. Nechybí zde sportovní sedadla, kožený volant, dvouzónová klimatizace a vestavěné autorádiu s podporou MP3.

Cena, za niž se budu tyto vozy prodávat v zemi „tří korunek“ zatím nebyla stanovena, ovšem na stejné úrovní s ostatními modely určitě nebude. Při celkové produkci 250 kusů je však dost možné, že se v showroomech příliš neohřeje.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
VW Caddy Carrera Cup Edition
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

včera | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků