Volkswagen Caddy Carrera Cup Edition: speciál pro rychlý rozvoz

Jedna z nejoblíbenějších malých dodávek na našem trhu si propůjčila jméno od jednoho z nejslavnějšího sportovního automobilu. Boční pruh s nápisem Carrera se výjimečně neobjevuje na aerodynamicky tvarovaném sporťáku s obřím přítlačným křídlem vzadu, ale na pracantovi určeném zejména pro rozvoz menšího nákladu. Pojďme však pěkně po pořádku.

Volkswagen Caddy Carrera Cup Edition je určen pro svédský trh, kde chce automobilka podpořit prodeje tohoto vozu. Jako nejlepší cesta pro prezentaci se jevilo představení limitovaného počtu kusů, které sporťák připomíná alespoň názvem, a tak si i běžný zaměstnanci můžou říct, že řídí firemní Carreru.

Pod kapotou je umístněn turbem přeplňovaný vznětový dvoulitr s výkonem 103 kW / 140 koní a maximálním točivým momentem 320 Nm při 1750 ot./min. Když už v nadpisu zmiňujeme rychlost, maximálka tohoto vozu je 186 km/h a sprint z 0 na 100 km/h zvládne tato „přerostlá Carrera“ za 10,6 sekund.

Zvenčí se vůz od těch „běžných pracantů“ liší již zmíněným červeným pruhem na boku a výjimečný je i svým bílým lakem. Tímto barevným provedením si automobilka Porsche připomíná Carreru RS ze sedmdesátých let. Nezůstalo však jen u nových barev, přední část získala dynamičtější vzhled díky novému nárazníku a dojem z profilu vylepšují 17-ti palcová kola z lehkých slitin. Co se týče interiéru, ten nabízí vzhledem k původnímu určení modelu Caddy až nevídaný luxus. Nechybí zde sportovní sedadla, kožený volant, dvouzónová klimatizace a vestavěné autorádiu s podporou MP3.

Cena, za niž se budu tyto vozy prodávat v zemi „tří korunek“ zatím nebyla stanovena, ovšem na stejné úrovní s ostatními modely určitě nebude. Při celkové produkci 250 kusů je však dost možné, že se v showroomech příliš neohřeje.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
VW Caddy Carrera Cup Edition
Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

včera | Michal Žďárský | 7 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků