Muze mi nekdo vsyvetlit pro dat prednost tomuto modelu od koncernu pred napriklad S-Maxem 1.5 EB ?
Např. vnitřní výška? Např. do Sharana umístím pračku na výšku (na chlup), do S-Maxe ani náhodou a Caddy je na tom ještě lépe než Sharan. A to nemluvím o ceně, když S-Max ve shodné výbavě je dražší než Caddy.
Měli jsme ve firmě Inca 1.9 SDI a dodnes jezdí u bývalých zaměstnanců s původními motory, mají mezi jedním a dvěma miliony km. To jsou info přes deset lest strarél Caddy II máme hned ty první kusy a 300.000 km bez výměny žárovky. Pak nějaké výdaje, ale přiměřeně. Tohle je třetí FL druhé gen a tak vychytané auto jste neviděli. Hlasem ovládaný infotainment asi nemá žádná konkurence, a jediný problém je pořizovačka, u flotily to je balík. Ale je to dobrá investice. Konkurence neexistuje. Bohužel. A to jsme zkoušeli kupovat co se dalo a všechno hrůza. Akorát blázen si koupí Francii nebo Forda či Itala!
inca bola na urovni wv pola z 90 rokov 20teho storocia, zadna budka hrdzavela uz po par rokoch. ta moja nemala ani airbagy ani klimu ale zato sa v nej dalo bez problemov prespat (sice nasikmo) a pohodlne sulozit. 1.9 sdi mam vo fabci, ten motor je nezmar ale priznam sa ze terajsim majitelom uz nie je co zavidiet.
Ano a ne. Jo, technicky je to o tři koňské délky dál než PSA, jenže na to se u dodávek zas až tak nehraje. A cena je tady velkým handicapem. Jesli má malíř/obkladač/anténář/zedník/.......... otřískat nářadím a materiálem dodávku za 330t nebo za 600t je sakraže rozdíl. Bude vybírat podle ceny a cosedotohovejde.
Kdyby na tom byly škodovácké slepice, tak si to koupím - auto je to dobré. Takto ani náhodou. Měl bych pocit, že si podávám ruku s Merkelovou...
No, chytrej seš an to dost :-D
Co na to dodat, no snad že v každé společnosti, tedy i mezi diskutéry, lze narazit na idiota.
Otázkou je, za kolik to budou skutečně prodávat, za ty nastřelený ceny podle jehličí na smrku to nikdo nekoupí i s tiskárnou peněz za rohem a dobrýma kontaktama na vrátnýho a ochranku.
jedno- (ciselne 1 aby nedoslo k omylu) liter za bezmála 6oo.ooo :-D:-D:-D:-D:-D:-D
Nojo, soudruzi z Vlkohradu zřejmě aplikovali Babišovy ekonomické teze 2x vyšší cena= 2x vyšší zisk a stejně jako ag. Bureš zapomněli, že vyšší cena=nižší prodeje.A o tenhle nesmysl se nepokoušejí poprvé, new Q7 taky těžce přestřelili a sklady prodejců jsou plné zatímco auta na silnicích nepotkáte a u BMW si mnou ruce, protože jejich o 400litrů levnější obludy jdou na odbyt.
Plácáte nesmysly. Nová Q7 se objevuje na silnicích až v posledních týdnech, protože jsou dlouhé výrobní lhůty a teprve teď se objevují na silnicích objednávky z léta.My máme objednanou Q7 od září a stále čekáme.A že stejně vybavená X5 stojí o 400 tisíc níže? Nesmysl, sám jsem strkal stejnou konfiguraci do Q7, GLE, GLS, X5 a XC90, takže vím, že 400 tisíc rozdílu je totální nesmysl.
Klima, na kterou se sahá na jaře a na podzim, je umístěná na nejexponovanějším místě středového panelu. Tady někdo přemýšlel.
Volkswagen má české ceny. Tak to vážně sedí :-D:-D:-DVnitřek se mi celkem líbí, ale podívejte se kam ten displej od multikulti systému strčili.Spousta lidí kritizovala, že je v Dacii (Duster) multifunkční obrazovka moc nízko a za jízdy se blbě dívá na navigaci. No tak ten nejnovější koncern to ve snaze zavděčit se svým zákazníkům u té kritizované Dacie obšlohnul. Jó vývoj holt nezastavíš, i kdyby měl jít pozpátku.
Odvážné ceny.....
Nooooo- ano. Velmi odvážné. Na Golf dnes nalepují dvě tři akční slevy plus slevu prodejce a prodává se za ceník minus 15 až 19%. Obávám se že na dodávku sice s kůží na sedadlech ale trubkovou zadní nápravou 19% dolů stačit nebude. Auto je to solidní ale cena totálně ustřelená, navíc v celkem hustě konkurenčním prostředí méně luxusních ale fungujících konkurentů od PSA a přebrandovaném rencku s třícípou hvězdou na čenichu.
Čtyřkolka za 835.000....no comment
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.