Volkswagen Caddy Alltrack má české ceny, pod půl milionu nejdou

17 komentářů

mrazik
14. února • 11:13

Muze mi nekdo vsyvetlit pro dat prednost tomuto modelu od koncernu pred napriklad S-Maxem 1.5 EB ?

Pavel F.
17. února • 10:28

Např. vnitřní výška? Např. do Sharana umístím pračku na výšku (na chlup), do S-Maxe ani náhodou a Caddy je na tom ještě lépe než Sharan. A to nemluvím o ceně, když S-Max ve shodné výbavě je dražší než Caddy.

Caddy=čekačka 8měsíců
13. února • 22:53

Měli jsme ve firmě Inca 1.9 SDI a dodnes jezdí u bývalých zaměstnanců s původními motory, mají mezi jedním a dvěma miliony km. To jsou info přes deset lest strarél Caddy II máme hned ty první kusy a 300.000 km bez výměny žárovky. Pak nějaké výdaje, ale přiměřeně. Tohle je třetí FL druhé gen a tak vychytané auto jste neviděli. Hlasem ovládaný infotainment asi nemá žádná konkurence, a jediný problém je pořizovačka, u flotily to je balík. Ale je to dobrá investice. Konkurence neexistuje. Bohužel. A to jsme zkoušeli kupovat co se dalo a všechno hrůza. Akorát blázen si koupí Francii nebo Forda či Itala!

akoze
14. února • 13:37

inca bola na urovni wv pola z 90 rokov 20teho storocia, zadna budka hrdzavela uz po par rokoch. ta moja nemala ani airbagy ani klimu ale zato sa v nej dalo bez problemov prespat (sice nasikmo) a pohodlne sulozit. 1.9 sdi mam vo fabci, ten motor je nezmar ale priznam sa ze terajsim majitelom uz nie je co zavidiet.

OMG
14. února • 1:34

Ano a ne. Jo, technicky je to o tři koňské délky dál než PSA, jenže na to se u dodávek zas až tak nehraje. A cena je tady velkým handicapem. Jesli má malíř/obkladač/anténář/zedník/.......... otřískat nářadím a materiálem dodávku za 330t nebo za 600t je sakraže rozdíl. Bude vybírat podle ceny a cosedotohovejde.

Mic
13. února • 22:23

Kdyby na tom byly škodovácké slepice, tak si to koupím - auto je to dobré. Takto ani náhodou. Měl bych pocit, že si podávám ruku s Merkelovou...

k22
14. února • 17:23

No, chytrej seš an to dost :-D

OMG
14. února • 1:30

Co na to dodat, no snad že v každé společnosti, tedy i mezi diskutéry, lze narazit na idiota.

milanekjablonecak
13. února • 20:30

Otázkou je, za kolik to budou skutečně prodávat, za ty nastřelený ceny podle jehličí na smrku to nikdo nekoupí i s tiskárnou peněz za rohem a dobrýma kontaktama na vrátnýho a ochranku.

Antiautomat
13. února • 14:21

jedno- (ciselne 1 aby nedoslo k omylu) liter za bezmála 6oo.ooo :-D:-D:-D:-D:-D:-D

tito
13. února • 15:24

Nojo, soudruzi z Vlkohradu zřejmě aplikovali Babišovy ekonomické teze 2x vyšší cena= 2x vyšší zisk a stejně jako ag. Bureš zapomněli, že vyšší cena=nižší prodeje.
A o tenhle nesmysl se nepokoušejí poprvé, new Q7 taky těžce přestřelili a sklady prodejců jsou plné zatímco auta na silnicích nepotkáte a u BMW si mnou ruce, protože jejich o 400litrů levnější obludy jdou na odbyt.

Pavel F.
17. února • 10:25

Plácáte nesmysly. Nová Q7 se objevuje na silnicích až v posledních týdnech, protože jsou dlouhé výrobní lhůty a teprve teď se objevují na silnicích objednávky z léta.
My máme objednanou Q7 od září a stále čekáme.
A že stejně vybavená X5 stojí o 400 tisíc níže? Nesmysl, sám jsem strkal stejnou konfiguraci do Q7, GLE, GLS, X5 a XC90, takže vím, že 400 tisíc rozdílu je totální nesmysl.

Quebe
13. února • 12:07

Klima, na kterou se sahá na jaře a na podzim, je umístěná na nejexponovanějším místě středového panelu. Tady někdo přemýšlel.

your.god
13. února • 5:47

Volkswagen má české ceny. Tak to vážně sedí :-D:-D:-D
Vnitřek se mi celkem líbí, ale podívejte se kam ten displej od multikulti systému strčili.
Spousta lidí kritizovala, že je v Dacii (Duster) multifunkční obrazovka moc nízko a za jízdy se blbě dívá na navigaci. No tak ten nejnovější koncern to ve snaze zavděčit se svým zákazníkům u té kritizované Dacie obšlohnul.
Jó vývoj holt nezastavíš, i kdyby měl jít pozpátku.

Hlinda
12. února • 21:01

Odvážné ceny.....

tito
13. února • 15:18

Nooooo- ano. Velmi odvážné. Na Golf dnes nalepují dvě tři akční slevy plus slevu prodejce a prodává se za ceník minus 15 až 19%. Obávám se že na dodávku sice s kůží na sedadlech ale trubkovou zadní nápravou 19% dolů stačit nebude. Auto je to solidní ale cena totálně ustřelená, navíc v celkem hustě konkurenčním prostředí méně luxusních ale fungujících konkurentů od PSA a přebrandovaném rencku s třícípou hvězdou na čenichu.

R
13. února • 6:59

Čtyřkolka za 835.000....no comment

Doporučujeme

Články odjinud