Volkswagen Caddy Alltrack má české ceny, pod půl milionu nejdou

Tuzemský importér oficiálně zveřejnil ceny modelu Caddy ve variantě Alltrack. Nejnižší cena, za kterou se Volkswagen Caddy Alltrack na českém trhu nabízí, je 547 149 Kč (vč. DPH). Za tuto částku dostanete motorizaci 1.2 TSI o výkonu 62 kW. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Caddy Alltrack se nabízí v osobní i užitkové verzi

V nabídce je celkem 12 kombinací motoru, převodovky a pohonu. Z těch méně zřejmých stojí za zmínku třeba motorizace 1.0 TSI (75 kW) s pětistupňovou převodovkou za 587 546 Kč nebo 1.4 TGI (81 kW) za 663 572 Kč, upravená pro spalování stlačeného zemního plynu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Osobní verze mají v sériové výbavě klimatizaci, kožený paket nebo sklopné stolky

Jednotka 2.0 TDI je zastoupena v celkem sedmi variantách, od 55 kW s pětistupňovým manuálem (581 647 Kč) až po 110 kW s automatem DSG a čtyřkolkou 4Motion za 835 759 Kč.

Další informace o novém Caddy Alltrack najdete v připojené tiskové zprávě:

Zobrazit tiskovou zprávu
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

bazar

Skoda Superb 2
Rok výroby: 2010
Stav: 159 697 km
Cena: 290 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2008
Stav: 252 737 km
Cena: 90 000 Kč
Skoda Octavia 1,6
Rok výroby: 2012
Stav: 108 423 km
Cena: 194 000 Kč
Renault Thalia 1,2
Rok výroby: 2007
Stav: 156 317 km
Cena: 50 000 Kč
Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 360 000 Kč
Skoda Octavia 2
Rok výroby: 2013
Stav: 83 866 km
Cena: 239 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků