Volkswagen C Coupé GTE: Jak se vám líbí nový Phaeton?

Volkswagen přivezl do Šanghaje kromě převlečené Škody Rapid Spaceback i zajímavější automobily. Za zmínku stojí především koncept C Coupé GTE, který navazuje na Sport Coupé GTE představené v Ženevě a který ukazuje podobu budoucího velkého čtyřdveřového sedanu. V podstatě se díváme na nastupující generaci modelu Phaeton.

Volkswagen Sport Coupé Concept GTE zvládne stovku za pět sekund

Volkswagen Sport Coupé Concept GTE zvládne stovku za pět sekund

C Coupé GTE je oproti Sport Coupé decentnější a vypadá, že je blíže sériové výrobě. Auto používá hybridní pohon kombinující čtyřválcové TSI a osmistupňový automat, do kterého je integrován elektromotor. Ten čerpá energii z lithium-iontových akumulátorů.

Benzinová jednotka vyprodukuje 155 kW (210 k), elektromotor přidá dalších 91 kW (124 k). Celkový udávaný výkon systému činí 180 kW (245 k) a točivý moment končí na hodnotě 500 Nm. C Coupé GTE je přirozeně schopné také jízdy pouze na elektrickou energii, a to až na vzdálenost padesáti kilometrů.

Škoda Rapid Spaceback dostala bílou kůži, dřevo a... znak Volkswagen

Škoda Rapid Spaceback dostala bílou kůži, dřevo a... znak Volkswagen

Volkswagen slibuje spotřebu 2,3 l/100 km a dojezd přes 800 km. Na stovce je tento koncept za 8,6 s a maximálně jede 232 km/h. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

včera | Miro Mihálik | 32 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků