Volkswagen bude partnerem UEFA. Stane se sponzorem fotbalového Eura 2020

Turnaj, ve kterém se bude hrát o titul mistra Evropy, se za tři roky uskuteční na stadionech ve třinácti zemích.

Největší evropská automobilka uzavřela s evropskou fotbalovou asociací UEFA čtyřleté partnerství. Smlouva vstoupí v platnost v příštím roce.

Volkswagen se v rámci toho stane oficiálním partnerem pro mobilitu na turnajích UEFA pro národní týmy. Tudíž reprezentanti zemí, které se na mistrovství 2020 dostanou, budou na stadiony i další místa dopravováni právě dopravními prostředky vyrobenými koncernem Volkswagen.

Volkswagen chystá velký elektromobil. Ukázal první fotky

Volkswagen chystá velký elektromobil. Ukázal první fotky

Důvodem, proč se Volkswagen hodlá angažovat během vrcholné evropské fotbalové akce, je snaha prezentovat novou modelovou elektromobilní řadu I.D. Ta právě v roce 2020 vstoupí na trh.

Partnerství s UEFA zahrnuje rovněž šampionáty žen, juniorských týmů do 21 let i finálové zápasy Ligy národů UEFA. Ta se bude poprvé hrát v roce 2019.

Obrázky konceptu budoucího elektromobilu Volkswagen I.D si prohlédněte zde:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

včera | Miro Mihálik | 16 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků