Volkswagen BUDD-e: Tohle je elektrická odpověď na Dieselgate

Volkswagen dopředu upozorňoval na skutečnost, že na veletrhu CES 2016 představí koncept naznačující elektrickou budoucnost této automobilky. A tak se také stalo. Vůz se nakonec jmenuje BUDD-e.

Elektromobily | Autosalony | Volkswagen | Byznys

Volkswagen bude na CES 2016 prezentovat začátek nové elektrické éry  

Volkswagen BUDD-e Concept ukazuje především novou platformu MEB, která je připravena pro stavbu elektromobilů. V podlaze jsou zabudované akumulátory s celkovou kapacitou 101 kWh, které napájí dva elektromotory. Jeden pohání přední nápravu, druhý tu zadní. Bavíme se tedy o elektrické čtyřkolce. Maximální rychlost dosahuje na 150 km/h, dojezd na jedno nabití má být až 600 km. Volkswagen také slibuje dobití baterií na 80 % za čtvrt hodiny.

Elektromobily | Tajné | Luxusní auta | Volkswagen | Audi | Hybridy | Sedany

Volkswagen Phaeton se přesouvá až za rok 2020. Bude to plug-in hybrid

Designově představuje koncept BUDD-e moderní variaci na téma legendárního VW Bus. Samozřejmostí jsou diodová světla, diody denního svícení uspořádané do tvaru písmene C, za pozornost ale stojí také absence zpětných zrcátek a klik dveří.

Volkswagen

VW Bulli: znovuzrozený symbol volnomyšlenkářských 60. let  

Velmi futuristický je rovněž interiér, kde nenajdeme žádná tlačítka. Vše je nahrazeno displeji a ledasco můžete ovládat také gesty. Volkswagen upozorňuje třeba na možnost otevřít dveře mávnutím rukou.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

včera | Michal Žďárský | 9 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků