Volkswagen BUDD-e: Tohle je elektrická odpověď na Dieselgate

Volkswagen dopředu upozorňoval na skutečnost, že na veletrhu CES 2016 představí koncept naznačující elektrickou budoucnost této automobilky. A tak se také stalo. Vůz se nakonec jmenuje BUDD-e.

Volkswagen bude na CES 2016 prezentovat začátek nové elektrické éry  

Volkswagen bude na CES 2016 prezentovat začátek nové elektrické éry  

Volkswagen BUDD-e Concept ukazuje především novou platformu MEB, která je připravena pro stavbu elektromobilů. V podlaze jsou zabudované akumulátory s celkovou kapacitou 101 kWh, které napájí dva elektromotory. Jeden pohání přední nápravu, druhý tu zadní. Bavíme se tedy o elektrické čtyřkolce. Maximální rychlost dosahuje na 150 km/h, dojezd na jedno nabití má být až 600 km. Volkswagen také slibuje dobití baterií na 80 % za čtvrt hodiny.

Volkswagen Phaeton se přesouvá až za rok 2020. Bude to plug-in hybrid

Volkswagen Phaeton se přesouvá až za rok 2020. Bude to plug-in hybrid

Designově představuje koncept BUDD-e moderní variaci na téma legendárního VW Bus. Samozřejmostí jsou diodová světla, diody denního svícení uspořádané do tvaru písmene C, za pozornost ale stojí také absence zpětných zrcátek a klik dveří.

VW Bulli: znovuzrozený symbol volnomyšlenkářských 60. let  

VW Bulli: znovuzrozený symbol volnomyšlenkářských 60. let  

Velmi futuristický je rovněž interiér, kde nenajdeme žádná tlačítka. Vše je nahrazeno displeji a ledasco můžete ovládat také gesty. Volkswagen upozorňuje třeba na možnost otevřít dveře mávnutím rukou.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test letních pneumatik má překvapivého vítěze. Mladou značku Falken

Test letních pneumatik má překvapivého vítěze. Mladou značku Falken

Autoklub ADAC otestoval šestnáct letních pneumatik v rozměru 205/55 R16 V a čtrnáct plášťů 175/65 R14 T.

dnes | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

22.  2.  2018 | Jan Mička | 5 příspěvků
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků