No, myslím, že první chybu udělal VW při "přejmenování" nového modelu na Vento, a poté na Bora, přičemž na zahraničních trzích (např. USA, Jižní Afrika) zůstala Jetta. Nastal malý chaos v pojmenování na různých trzích. Tam je stále velmi prodejná, osobně ověřeno, tento sedan je tam velmi oblíben. V S.A. dokonce jezdí i nový (a krásný - mám ho vyfocen) model malého sedanu VW Polo Classic, který byl v Evropě víceméně odepsán. Je to také dáno obecně malou oblibou sedanů střední a nižší třídy v Evropě (zejména u nás)...
Polo Classic jsem mel jako sluzebak 1.9TDI 81kw. Nic moc auta, zbytecne silny motor vzhledem k shitovosti podvozku, desivy interier, nic moc vybava ackoliv byl v plne palbe se vsim co se do nej kdy dalo koupit.
Pamatujete na tu PR smrst kdyz se uvadela Bora na nas trh? Ve vsech uchylnych barevnych magazinech byla prezentovana jako "sportovni" sedan a absolutne modni vec, kterou si hromadne kupuji yuppies co chteji byt absolutne in. Presto vsechno se nejak moc neprodavala, mozna proto ze to byla kara vcelku na nic. Jak rikal americky klasik v tom super videu: "Jetta fucking Jetta".
no hlavně byla skoro o 80tis(a možna i o vic) dražší než golf, a golf taky nebyl nejlevnější.................
Tyhle malý VW sedany měly vždy pověst aut pro dědky. Nevím, asi tím designem. Nová Jetta tomu podle fotek dává opět za pravdu.
Malý? Délka přes 4,5 m.
Na US je to fakt malo. VW chce zrejme neco udelat s propadem prodeje na americkych trzich, kde Jetta je zrejme jejich nejprodavanejsi vuz.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.