Volkswagen bojuje s malou produktivitou

16 komentářů

Ivan
9. prosince • 17:26

Rozumím tomu dobře, že při snížení počtu zaměstnanců se doba, kterou se vyrábí jeden kus auta zkrátí (a z toho implicitně, čím měné b ude zaměstanců, tím se bude jeden kus vyrábět rychleji...)?  Opravdu to tak je?

shutdown
9. prosince • 18:33

jasně, takže 0 zaměstnanců vyrobí za 0 minut 0 vozů, kdežto nekonečno zaměstanců za nekonečný čas vyrobí nekonečno vozů

pjetka
9. prosince • 20:32

když byli borci od nás z firmy na zaškolování na nějakejch novejch mašinách, měli tam pak i týden ostré praxe. Ty němci za něma chodili, aby nedělali tak rychle nebo jim tam zprasí normy. Jsou zvyklí dělat piánko a práci si šetřit, i to je ale součást německýho umění - moc toho nedělat ale obhájit svoje místo. V tom jsou opravdoví machři.

Petr M
9. prosince • 18:28



Asi ne  nerozumíš. Podle mě myslí tím 50 hodin na auto jako 50 lidohodin ( šech pracovních hodin všech zaměstnanců včetně nefachčenků managementu) kdyby jedno auto dělali 50 hodin tak  tak by neudělali ani 1 za 4 dny . jsou to lidohodiny

Petr M
9. prosince • 18:30



A když uberou management  -- ten teda ne ale jiné nevýrobní německé dříče  tak počet lidohodin na jedno auto může být cca 15 jenže to by pak byla v EU veliká nezaměstnanost  a nebylo by co přerozdělovat  ))

Petr M
9. prosince • 18:31



Doprdele já se směju, je mě z té EU politiky zaměstnanosti na blití  ( pěkný víkend všem

Ax
9. prosince • 10:12

a ja myslel ze nemci jsou pracanti ) konecne to poznali i sami nemci ze jsou na hov.. rikam to porad, co jsem kdy potkal nemecke zamestnance, to co dela u nas jeden cech, dela 5 nemcu.. pracovni doba 7.5hodiny kdyz padne tak padne, i kdyby se melo pracovat jen 10minut na dokonceni ukolu, dva tydny dovolene navic, plat 6ti nasobny atd... jsem za ne rad ze zjistili, ze to takhle uz nepujde... nakoenc se drzi nad zemi jenom sami, ze kupuji pouze nemecke vyrobky, ale je otazka jak dlouho jim to vydrzi kdyz totozny nemecky vyrobek bude 2krat drazsi nez z jine zeme...

Dan
9. prosince • 20:22

Už jsem se bál, že to takhle vypadá jen v naší mateřské firmě, ale ono to bude v Německu asi obecným jevem.. Taky do nás neustále cpou hlody o naší nízké produktivitě a snižování počtu zaměstnanců, ale přitom jsme převzali jejich kompletní výrobu s cca 1/3 pracovníků v administrativě. A myslíte si, že u nich byl následně někdo kromě dělníků propuštěn? Ani náhodou. 

Dusan
9. prosince • 15:57

Ano, v nekterych preodborovanych velkych firmach mozna takhle Nemci delaji, ale v zadnem pripade to neni v Nemecku pravidlem. Prumerny Nemec maka takovym zpusobem, ze by z toho prumerny Cech za ctrnact dni umrel.

LeonardoCupranek
9. prosince • 18:13

A pritom by stacilo postihovat kartelove dohody zamestnancu (odbory) uplne stejne, jako vsechny jine kartelove dohody....

Cynik
9. prosince • 10:42

Promin, ale tenhle prispevek ma inteligencni hodnotu nula. Neni doufam treba vysvetlovat proc.

Dušan D.
9. prosince • 16:43

I já se připojuju a žádám o vysvětlení proč.

binford
9. prosince • 14:08

Já se také zeptám proč? V naší mateřské firmě v Německu je většina
zaměstnanců přesně taková, jak popisuje AX. Na jednom oddělení
se mě zdálo, že snad mají nekonečnou pauzu na svačinu.

Brouk
9. prosince • 13:54

Tak napis prispevek ty. Ale dej si prosim te zalezet, aby mel inteligencni hodnotu aspon 0,5. Samozrejme neni spravne hodnotit narod podle jednoho zamestnance, ale borec ma v podstate pravdu. Ja stale tvrdim, ze nemecke auta jsou predrazene a ted ti to potvrdil sam pan VW. nizka produktivita = vysoka cena, to je jako s EU zemedelstvim.  Nemeckym autum vyrazne pomaha v prodejnosti nemecky patriotismus.

jayD
9. prosince • 11:20

proc, me se minimalne ta prvni polovina libi...uz mi nebavi poslouchat jakou mame malou produktivitu..protoze kdyz je pak clovek za hranicema ta vidi, ze se tam dela uplne stejne jako u nas..nekdy i min

Libor
9. prosince • 8:11

má jakou potřebu na 1 ks ?

Doporučujeme

Články odjinud