Volkswagen bojuje s malou produktivitou

Největší evropský výrobce automobilů, německý Volkswagen, bojuje s malou produktivitou práce svých zaměstnanců. Dle vyjádření generální ředitele Wolfganga Bernharda potřebuje automobilka na výrobu jednoho vozu přibližně 50 hodin, přitom konkurenční automobilky to zvládají maximálně za 25 hodin. Generální ředitel dále uvedl, že tento stav je nadále neudržitelný a pokud má automobilka přežít, musí se produktivita zlepšit. Jedním z kroků může být i výrazné propuštění. Hovoří se až o 10 procentech z celkového počtu 100 000 zaměstnanců, kteří pro VW nyní v Německu pracují.
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků