Volkswagen bojuje s malou produktivitou

Největší evropský výrobce automobilů, německý Volkswagen, bojuje s malou produktivitou práce svých zaměstnanců. Dle vyjádření generální ředitele Wolfganga Bernharda potřebuje automobilka na výrobu jednoho vozu přibližně 50 hodin, přitom konkurenční automobilky to zvládají maximálně za 25 hodin. Generální ředitel dále uvedl, že tento stav je nadále neudržitelný a pokud má automobilka přežít, musí se produktivita zlepšit. Jedním z kroků může být i výrazné propuštění. Hovoří se až o 10 procentech z celkového počtu 100 000 zaměstnanců, kteří pro VW nyní v Německu pracují.
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 12 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků