Volkswagen bojuje s malou produktivitou

Největší evropský výrobce automobilů, německý Volkswagen, bojuje s malou produktivitou práce svých zaměstnanců. Dle vyjádření generální ředitele Wolfganga Bernharda potřebuje automobilka na výrobu jednoho vozu přibližně 50 hodin, přitom konkurenční automobilky to zvládají maximálně za 25 hodin. Generální ředitel dále uvedl, že tento stav je nadále neudržitelný a pokud má automobilka přežít, musí se produktivita zlepšit. Jedním z kroků může být i výrazné propuštění. Hovoří se až o 10 procentech z celkového počtu 100 000 zaměstnanců, kteří pro VW nyní v Německu pracují.
TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 68 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků