Volkswagen bojuje s malou produktivitou

Největší evropský výrobce automobilů, německý Volkswagen, bojuje s malou produktivitou práce svých zaměstnanců. Dle vyjádření generální ředitele Wolfganga Bernharda potřebuje automobilka na výrobu jednoho vozu přibližně 50 hodin, přitom konkurenční automobilky to zvládají maximálně za 25 hodin. Generální ředitel dále uvedl, že tento stav je nadále neudržitelný a pokud má automobilka přežít, musí se produktivita zlepšit. Jedním z kroků může být i výrazné propuštění. Hovoří se až o 10 procentech z celkového počtu 100 000 zaměstnanců, kteří pro VW nyní v Německu pracují.
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 25 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků