Volkswagen Bik.e: svérázný motocykl

Autosalon v Pekingu nepatří pouze automobilům, ale objevují se zde i jiné druhy dopravních prostředků.

Volkswagen se zde blýskl studií malého elektrického dvoukolového vozítka na pomezí bicyklu a motorky. Kombinace kompaktních rozměrů, nízké hmotnosti a lehkých akumulátorů stroji umožní dojezd 20 km rychlostí až 20 km/h. Lze jej poskládat a uložit do prostoru pro rezervní kolo v běžném automobilu

Dr. Ulrich Hackenberg, jenž má ve Wolfsburgu na starosti oddělení výzkumu a vývoje, k premiéře uvedl: „Myslíme daleko za automobily a soustředíme se na mobilitu jako takovou. Pracujeme se zvláštními týmy složenými z odborníků s cílem dívat se daleko do budoucnosti bez vazeb na současné konvence.“ Na rozdíl od podobně koncipované studie Lexus Hybrid Bicycle by se tento Volkswagen do sériové výroby časem dostat mohl. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Volkswagen Bik.e
Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků