Volkswagen Bik.e: svérázný motocykl

Autosalon v Pekingu nepatří pouze automobilům, ale objevují se zde i jiné druhy dopravních prostředků.

Volkswagen se zde blýskl studií malého elektrického dvoukolového vozítka na pomezí bicyklu a motorky. Kombinace kompaktních rozměrů, nízké hmotnosti a lehkých akumulátorů stroji umožní dojezd 20 km rychlostí až 20 km/h. Lze jej poskládat a uložit do prostoru pro rezervní kolo v běžném automobilu

Dr. Ulrich Hackenberg, jenž má ve Wolfsburgu na starosti oddělení výzkumu a vývoje, k premiéře uvedl: „Myslíme daleko za automobily a soustředíme se na mobilitu jako takovou. Pracujeme se zvláštními týmy složenými z odborníků s cílem dívat se daleko do budoucnosti bez vazeb na současné konvence.“ Na rozdíl od podobně koncipované studie Lexus Hybrid Bicycle by se tento Volkswagen do sériové výroby časem dostat mohl. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Volkswagen Bik.e
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků