Volkswagen Bik.e: svérázný motocykl

Autosalon v Pekingu nepatří pouze automobilům, ale objevují se zde i jiné druhy dopravních prostředků.

Volkswagen se zde blýskl studií malého elektrického dvoukolového vozítka na pomezí bicyklu a motorky. Kombinace kompaktních rozměrů, nízké hmotnosti a lehkých akumulátorů stroji umožní dojezd 20 km rychlostí až 20 km/h. Lze jej poskládat a uložit do prostoru pro rezervní kolo v běžném automobilu

Dr. Ulrich Hackenberg, jenž má ve Wolfsburgu na starosti oddělení výzkumu a vývoje, k premiéře uvedl: „Myslíme daleko za automobily a soustředíme se na mobilitu jako takovou. Pracujeme se zvláštními týmy složenými z odborníků s cílem dívat se daleko do budoucnosti bez vazeb na současné konvence.“ Na rozdíl od podobně koncipované studie Lexus Hybrid Bicycle by se tento Volkswagen do sériové výroby časem dostat mohl. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Volkswagen Bik.e
Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

dnes | Miro Mihálik | 17 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků