Volkswagen Beetle vstupuje na český trh. Připravte si minimálně 379 900 Kč

Nová generace Volkswagenu Beetle dorazila do České republiky. Připraveny jsou tři úrovně výbavy a čtyři motorizace. Nejdostupnější provedení osazené motorem 1.2 TSI s nejnižší výbavou Basic vás vyjde na 379 900 Kč. Na opačném konci stojí verze 2.0 TSI ve výbavě Sport. Její cenovka je 555 200 Kč.

Základní úroveň Basic je spojena pouze s nejslabším benzinovým motorem a naftovou jedna-šestkou. Standardem této výbavy jsou čtyři airbagy (včetně integrovaných bočních a hlavových airbagů Thorax), stabilizační systém ESP, klimatizace, audiosystém RCD 310 s osmi reproduktory, středová loketní opěrka vpředu a tempomat.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Prostřední Design lze kombinovat jak s motorem 1.2 TSI, tak se silnější jedna-čtyřkou a nakonec také s naftovým 1.6 TDI. Navíc oproti Basicu přidá litá kola, nárazníky a zpětná zrcátka v barvě vozu, boční ochranné lišty, mlhovky, přístrojovou desku lakovanou v horní části do barvy karoserie a textilní koberečky. Vrcholný Sport si pořídíte pouze s benzinovým 1.4 TSI a 2.0 TSI. Výbava obsahuje mimo jiné automatickou klimatizaci, sportovní podvozek, zadní spoiler, sedmnáctipalcová kola a také systém XDS.

Čtěte také
Volkswagen Beetle R Concept: když nemáte na Porsche

Naftová jedna-šestka je spojena s pětistupňovou manuální převodovkou, motory 1.4 TSI a 1.2 TSI mají v základu šestistupňový manuál a vrcholný dvoulitr dostal šestistupňové DSG. Později se můžeme těšit také na 1.6 TDI BMT s průměrnou spotřebou 4,3 l/100 km nebo dvoulitrové TDI o výkonu 140 k.

Zdvihový objem

Výkon

Basic

Design

Sport

1.2 TSI

105 k

379 900 Kč

404 100 Kč

---

1.4 TSI

160 k

---

459 800 Kč

492 600 Kč

2.0 TSI

147 k

---

---

555 200 Kč

1.6 TDI

105 k

437 900 Kč

461 700 Kč

---


Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
 


 

Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků