Volkswagen Beetle v prvním ladění VWvortex

Třetí generace volks wagenu „brouk“, která ale již zdaleka není ničím „lidovým“, přináší první tuning. Ve stylu Porsche 911...

Kompaktní Volkswagen Beetle třetí generace se veřejnosti představil teprve nedávno a české publikum se s ním mohlo dopodrobna seznámit na nedávném brněnském Autosalonu 2011, ale již nyní vám můžeme nabídnout první ladičský projekt, který z tohoto „brouka“ vychází. S ohledem na pověst tohoto kultovního stroje se můžeme v následujících týdnech těšit na hotovou smršť individuálních staveb odvozených od modelu, který se začne oficiálně prodávat až v srpnu. Pokud „nemůžete dospat“, podpoříme vaše chutě tímto „malým Porsche“.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Nese jméno 2012 Beetle RS Stage 1 a vzniklo v dílnách Volkswagenu oddané společnosti VWvortex na základě vozu z předprodukční série poskytnutého Volkswagenem. Díky tomu stroj postrádá jakékoli výrobní štítky či značky a pánové z VWvortexu mohli nechat naplno propuknout své fantazii, která „brouka“ nakonec přibližuje vozům Porsche (řeč je zejména o modelu Porsche 911 GT3 RS), s nimiž toho měl původní VW Type 1 tolik společného.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

A začněme u kol, jež přeci „dělají auto“. Firma VWvortex tohoto „brouka“ opatřila sadou dvacetipalcových litých ráfků VMR710. Lakovány jsou jasně oranžovou barvou a vpředu i vzadu obouvají pneumatiky Continental ExtremeContact DW o rozměru 245/35 ZR20. Za nimi se nacházejí brzdy Brembo Stage II s odvrtávanými kotouči a čtyřpístkovými hliníkovými třmeny. Na žádné extrémní modifikace karoserie se netěšte, zatím se omezují na oranžovou grafiku ve spodní části dveří a broušené logo 3M Titanium na zádi. Nad ním se pak nachází křidélko, vyvedené opět ve stylu Porsche 911 GT3 RS.

Pánové z firmy VWvortex slibují, že po náběhu sériové výroby třetí generace Volkswagenu Beetle promptně přispěchají s dalšími sadami úprav včetně diferenciálu s aktivním dělením točivého momentu mezi obě přední kola, přeplňování či výfukového traktu.  

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek


 

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků