Volkswagen Beetle v prvním ladění VWvortex

Třetí generace volks wagenu „brouk“, která ale již zdaleka není ničím „lidovým“, přináší první tuning. Ve stylu Porsche 911...

Kompaktní Volkswagen Beetle třetí generace se veřejnosti představil teprve nedávno a české publikum se s ním mohlo dopodrobna seznámit na nedávném brněnském Autosalonu 2011, ale již nyní vám můžeme nabídnout první ladičský projekt, který z tohoto „brouka“ vychází. S ohledem na pověst tohoto kultovního stroje se můžeme v následujících týdnech těšit na hotovou smršť individuálních staveb odvozených od modelu, který se začne oficiálně prodávat až v srpnu. Pokud „nemůžete dospat“, podpoříme vaše chutě tímto „malým Porsche“.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Nese jméno 2012 Beetle RS Stage 1 a vzniklo v dílnách Volkswagenu oddané společnosti VWvortex na základě vozu z předprodukční série poskytnutého Volkswagenem. Díky tomu stroj postrádá jakékoli výrobní štítky či značky a pánové z VWvortexu mohli nechat naplno propuknout své fantazii, která „brouka“ nakonec přibližuje vozům Porsche (řeč je zejména o modelu Porsche 911 GT3 RS), s nimiž toho měl původní VW Type 1 tolik společného.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

A začněme u kol, jež přeci „dělají auto“. Firma VWvortex tohoto „brouka“ opatřila sadou dvacetipalcových litých ráfků VMR710. Lakovány jsou jasně oranžovou barvou a vpředu i vzadu obouvají pneumatiky Continental ExtremeContact DW o rozměru 245/35 ZR20. Za nimi se nacházejí brzdy Brembo Stage II s odvrtávanými kotouči a čtyřpístkovými hliníkovými třmeny. Na žádné extrémní modifikace karoserie se netěšte, zatím se omezují na oranžovou grafiku ve spodní části dveří a broušené logo 3M Titanium na zádi. Nad ním se pak nachází křidélko, vyvedené opět ve stylu Porsche 911 GT3 RS.

Pánové z firmy VWvortex slibují, že po náběhu sériové výroby třetí generace Volkswagenu Beetle promptně přispěchají s dalšími sadami úprav včetně diferenciálu s aktivním dělením točivého momentu mezi obě přední kola, přeplňování či výfukového traktu.  

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek


 

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

včera | Milan Lažanský | 41 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků