Volkswagen Beetle se možná stane obětí snižování nákladů

Volkswagen Beetle se možná stane obětí snižování nákladů

Volkswagen má v plánu snížit náklady o masivních pět miliard eur ročně a jednou z cest je i zastavení výroby modelů, které nepřináší velké zisky. Například víme, že končí kupé-kabriolet Volkswagen Eos. V ohrožení je teď i třídveřový Volkswagen Polo a stylový Volkswagen Beetle.

Jenom ukončení výroby třídveřového Pola by Volkswagenu ušetřilo asi dvě stě milionů eur ročně, informuje německý Der Spiegel. Bez nástupce by mohl být i model Beetle, který nedokázal navázat na masovost svého ikonického předchůdce.

TOP 10 novodobých automobilových propadáků

TOP 10 novodobých automobilových propadáků

Volkswagen Beetle si v roce 2013 našel jenom necelých 110 000 zákazníků, což je sice čtyřikrát víc než v případě modelu Scirocco, ale v porovnání s osmi sty tisíci Golfy je to pořád málo.

Stejná politika osekávání neúspěšných nebo prostě jen málo efektivních modelů by se měla dotknout všech značek koncernu Volkswagen, tedy i Seatu a Škody. V ohrožení je například i trojice miniaut Citigo, Up! a Mii.

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

včera | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků