Volkswagen Beetle jako lowrider od MR Car Design

Ladičská společnost MR Car Design „připlácla“ brouka k silnici. Co vy na to…?

U firmy MR Car Design se soustředí především na výrobky automobilky Volkswagen, z poslední doby vzpomeňme alespoň dodávku VW Transporter MR Car Design nebo „čtyřdveřové kupé“ VW Passat CC MR Car Design, ovšem čas od času si pro inspiraci odskočí i jinam (např. Opel Insignia OPC MR Car Design). Nyní se vrací k tématu Volkswagen.

Test: Volkswagen Beetle Sport 2,0 TSI DSG - pekelně svižný hmyz

Test: Volkswagen Beetle Sport 2,0 TSI DSG - pekelně svižný hmyz

U MR Car Designu si vzali do parády Volkswagen Beetle, pro který připravili sadu úprav. A jak už je u této společnosti zvykem, zřejmě nejvýraznější novinkou je zástavba elektronicky řízeného plynového pérování G-Ride na obou nápravách. To umožňuje měnit světlou výšku vozu podle provozních podmínek a nálady řidiče, a nebo zcela samočinně, aby se nestalo něco podobného, co se přihodilo řidiči „lowrideru“ Ford Fiesta.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Brouk, další lowrider z dílen MR Car Design

Vůz na snímcích stojí na devatenáctipalcových litých ráfcích obouvajících pneumatiky o rozměru 225/35, ovšem MR Car Design nabízí i celou škálu dalších sestav ráfků a pneumatik různých velikostí. O jeho pohon se stará známý vznětový čtyřválec 2,0 TDI s výkonem navýšeným až na 210 koní (154 kW) a točivým momentem vrcholícím hodnotou 420 Nm.

Beetle Sunshine Tour 2013: brouci kam se podíváš…

Beetle Sunshine Tour 2013: brouci kam se podíváš…

Těchto výsledků u MR Car Designu dosáhli pouze jiným programem řídicí jednotky, ovšem její představitelé zaručují, že jeho aplikací zákazník nepřijde o tovární záruku. Pokud si přiobjednáte také výfukovou soustavu, dostanete na ni záruku až deset let.

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků