Volkswagen Beetle GRC pro rallycross dostal motor TSI s výkonem 560 koní

Americká závodní stáj Volkswagen Andretti Rallycross představila v Chicagu svůj speciál Beetle pro šampionát GRC.

Volkswagen „brouk“ oslavil 65. výročí své přítomnosti v USA teprve před několika dny, ale už nyní můžeme o modelu Volkswagen Beetle třetí generace a jeho severoamerické anabázi hovořit znovu. Na autosalonu Chicago Auto Show totiž představují americký Volkswagen ve spolupráci s týmem Andretti Autosport speciál Volkswagen Beetle postavený pro další sezónu šampionátu Red Bull Global Rallycross.

 

Vůz se dočkal zástavby pohonu všech kol a blíže neupřesněného, leč výrazně modifikovaného motoru TSI s výkonem zvýšeným až na 560 koní (412 kW). V prvních měsících sezóny budou pod hlavičkou Volkswagen Andretti Rallycross ještě startovat starší vozy VW Polo a čas pro tento bestiální „brouk“ přijde až v jejím průběhu. Za volanty mají usedat dvojnásobný mistr série GRC Tanner Foust a Scott Speed, někdejší účastník závodů NASCAR a Formule 1.

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 38 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků