Volkswagen Beetle Convertible: nový kabriolet na prvních fotkách

Volkswagen v první polovině letošního roku uvedl na trh novou generaci modelu Beetle, kterou brzy doplní provedení Convertible, tedy kabriolet. O této novince se už nějakou dobu spekuluje a na internet unikly také první fotografie. Tentokrát ale máme k dispozici oficiální snímky a také první informace.

Test: Volkswagen Beetle Sport 2,0 TSI DSG - pekelně svižný hmyz

Test: Volkswagen Beetle Sport 2,0 TSI DSG - pekelně svižný hmyz

Beetle Convertible zvládne složit střechu přibližně za deset vteřin, přičemž manipulovat s ní je možné do rychlosti 48 km/h. Kabriolet samozřejmě dostal kromě jiného zesílené přední sloupky a Automatic Rollover Support System, který ochrání posádku v případě převrácení vozu.

Evropská verze přijde na trh už v listopadu. Zájemci mohou vybírat mezi benzinovými motory 1.2 TSI (105 k), 1.4 TSI (160 k), 2.0 TSI (200 k) nebo diesely 1.6 TDI (105 k) a 2.0 TDI (140 k). Cena na německém trhu začíná od 21 350 euro. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

dnes | Milan Lažanský | 6 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků