Volkswagen Arteon se odhaluje po částech. Příď má nový styl

Volkswagen Arteon je v podstatě následovníkem původního modelu Volkswagen Passat CC.

Nový vzhled přední části, který s velkou pravděpodobností převezmou i další vozy největší evropské automobilky, představí na autosalonu v Ženevě Volkswagen na své novince Arteon.

Jako upoutávku na premiéru vozu zatím ukazuje na fotografiích část přídě a rovněž zadní partie vozu.

Klepněte pro větší obrázek

Vzhled zadní partie není moc překvapivý

V tiskové zprávě značka upozorňuje na neobvyklé uspořádání interiéru s velkým prostorem pro nohy a hlavu na všech místech. Uvidíme na místě, jak to v praxi vypadá.

Test ojetiny Volkswagen Passat CC: Nepraktický, nudný, ale docela dobrý

Test ojetiny Volkswagen Passat CC: Nepraktický, nudný, ale docela dobrý

Zákazníci by v Arteonu, také v rámci značky poprvé, měli mít možnost využívat novou generaci asistenčních systémů.

Hlavním lákadlem ale má být design tohoto čtyřdveřového vozu s boční linií ve stylu kupé. Zajímavé je řešení přídě, kde přední LED světlomety a světla pro denní svícení splývají v jeden celek s chromovanými příčkami chladiče a kapotou motoru.

Velkou galerii Volkswagenu CC najdete zde:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

včera | David Rusol | 12 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky