Volkswagen Arteon se odhaluje po částech. Příď má nový styl

Volkswagen Arteon je v podstatě následovníkem původního modelu Volkswagen Passat CC.

Nový vzhled přední části, který s velkou pravděpodobností převezmou i další vozy největší evropské automobilky, představí na autosalonu v Ženevě Volkswagen na své novince Arteon.

Jako upoutávku na premiéru vozu zatím ukazuje na fotografiích část přídě a rovněž zadní partie vozu.

Klepněte pro větší obrázek

Vzhled zadní partie není moc překvapivý

V tiskové zprávě značka upozorňuje na neobvyklé uspořádání interiéru s velkým prostorem pro nohy a hlavu na všech místech. Uvidíme na místě, jak to v praxi vypadá.

Test ojetiny Volkswagen Passat CC: Nepraktický, nudný, ale docela dobrý

Test ojetiny Volkswagen Passat CC: Nepraktický, nudný, ale docela dobrý

Zákazníci by v Arteonu, také v rámci značky poprvé, měli mít možnost využívat novou generaci asistenčních systémů.

Hlavním lákadlem ale má být design tohoto čtyřdveřového vozu s boční linií ve stylu kupé. Zajímavé je řešení přídě, kde přední LED světlomety a světla pro denní svícení splývají v jeden celek s chromovanými příčkami chladiče a kapotou motoru.

Velkou galerii Volkswagenu CC najdete zde:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Lexus LS 500 AWD: Pro ty, kteří vědí, co chtějí

Lexus LS 500 AWD (minitest)

Vrchol motorové nabídky vlajkové lodi Lexusu se musí spokojit s šesti válci. Bude mu to stačit?

19.  5.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
Řídili jsme nový Ford Ranger Raptor: Je perfektní! To nejdůležitější však schází

Ford Ranger Raptor (první svezení)

Ford Ranger Raptor dokazuje, že práce může být i zábava. Umí dřít, vypadá u toho skvěle a těžkým terénem jezdí jako pánbůh.

17.  5.  2019 | Jiří Baborský | 21 příspěvků
TEST Hyundai i30 N Fastback: Obří stádo koní v těsném výběhu

Hyundai i30 N Fastback

Vstup do světa ostrých aut se značce Hyundai povedl na výbornou již před dvěma lety. Nyní se modelová řada rozšiřuje. Bolístky zůstávají, jedna přibyla.

15.  5.  2019 | Vladimír Kadera | 153 příspěvků