Volkswagen Arteon se odhaluje po částech. Příď má nový styl

Volkswagen Arteon je v podstatě následovníkem původního modelu Volkswagen Passat CC.

Nový vzhled přední části, který s velkou pravděpodobností převezmou i další vozy největší evropské automobilky, představí na autosalonu v Ženevě Volkswagen na své novince Arteon.

Jako upoutávku na premiéru vozu zatím ukazuje na fotografiích část přídě a rovněž zadní partie vozu.

Klepněte pro větší obrázek

Vzhled zadní partie není moc překvapivý

V tiskové zprávě značka upozorňuje na neobvyklé uspořádání interiéru s velkým prostorem pro nohy a hlavu na všech místech. Uvidíme na místě, jak to v praxi vypadá.

Test ojetiny Volkswagen Passat CC: Nepraktický, nudný, ale docela dobrý

Test ojetiny Volkswagen Passat CC: Nepraktický, nudný, ale docela dobrý

Zákazníci by v Arteonu, také v rámci značky poprvé, měli mít možnost využívat novou generaci asistenčních systémů.

Hlavním lákadlem ale má být design tohoto čtyřdveřového vozu s boční linií ve stylu kupé. Zajímavé je řešení přídě, kde přední LED světlomety a světla pro denní svícení splývají v jeden celek s chromovanými příčkami chladiče a kapotou motoru.

Velkou galerii Volkswagenu CC najdete zde:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 67 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků