Volkswagen Arteon R mohl mít motor 3.0 VR6 a 400 koní. Proč ho nakonec nemá?

52 komentářů

Jersey Donald
15. ledna • 21:14

Získejte svého manžela nebo přítele zpět od jiné ženy po rozvodu nebo rozchodu.. I když se vaše situace zdá beznadějná... Právě jsem dostal svého manžela zpět pomocí skutečného sesilatele kouzel lásky, syna kudiho. Můj manžel mě opustil kvůli jiné ženě, byl to právě rok našeho manželství. Nejbolestivější bylo, že jsem byla těhotná s naším prvním dítětem. Chtěl jsem ho zpátky. Dělal jsem vše, co bylo v mých silách, abych ho přivedl zpět, ale vše bylo marné, moc jsem ho chtěl zpátky kvůli lásce, kterou jsem k němu choval, o všechno jsem ho prosil, sliboval jsem, ale odmítl. Vysvětlil jsem svůj problém své kamarádce a ona mi navrhla, že bych měl raději kontaktovat kouzelníka, který by mi mohl pomoci seslat kouzlo a přivést ho zpět, nezbývalo mi nic jiného, ​​než to zkusit. Poslal jsem zprávu kouzelníkovi zvanému son of kudi a on mě ujistil, že není žádný problém a že do 24 hodin bude vše v pořádku. Seslal kouzlo a překvapivě mi po 24 hodinách manžel zavolal. Byl jsem tak překvapen, odpověděl jsem na hovor a jediné, co řekl, bylo, že je mu tak líto všeho, co se stalo. Chtěl, abych se k němu vrátil. Také řekl, že mě tolik miluje. Byla jsem tak šťastná a šla k němu. Tak jsme spolu zase začali šťastně žít. Díky synovi kudi. Pokud jste zde a váš Milenec vás odmítá nebo se váš manžel přestěhoval k jiné ženě, už neplačte, kontaktujte syna kudiho o pomoc. Zde jeho kontakt..WhatsApp him: 2348108149120, Telegram: 2348108149120, Email: sonofkudi@gmail.com

OnlyTruth
30. června • 20:13

hlupáčikovi z VW treba povedat, keby ho daju pozdlzne ako v starsich pasatoch, tak to maju lepsie rozlozenie ako vsetky priecne ulozene 4valce ale to by museli pouzit MLB platformu a to sa im nechce - z natiahnuteho golfa chucu zmykat kolko im to neznala klientela dovoli ...marketingovy blabol

Gonzalo
30. června • 20:17

Bohužel to je pravda. Už Passat je z hlediska optimálního chování na tomto laciném podvozku, příliš dlouhý

OnlyTruth
3. července • 17:53

presne tak

anonymous
3. července • 23:14

děkuji chubygreat za vaši pomoc. můžete kontaktovat chubygreat s následujícími údaji chubygreat@gmail.com nebo whatsapp +2348165965904 pro pomoc tp přivést zpět svého bývalého milence

Kuk Vykuk
30. června • 3:47

Protože jde do hrobu jako všechny spalovací popelnice. :-D:-P

Pavel
29. června • 22:54

Ta unie nakonec pohřbí všechny radosti. Budeme na šesti a více válce koukat s otevřenou hubou jako před třiceti lety a kolem nás budou lítat ty pískací nesmysly na elektriku. Proč to v Americe jde vyrábět a tady ne? Vždyť tam mívali přísnější limity než v Evropě... :-/

Kuk Vykuk
30. června • 3:46

Poděkuj Volkswagenu a jeho Dízlgejtu že to tak posrali. :-PB-]

Pavel
30. června • 9:35

Těžko se orientovat v tom, co je lobby výrobců, proč unie tak tlačí na emise atd. Jedno je jisté, dříve výrobci naslouchali požadavkům zákazníků, dnes je to naopak. My to nějak vyrobíme se třemi válci a ty si to kup 3-[
Moc smutná doba....

Petr
30. června • 10:38

Nikdo ti prece nebrani udelat automobilku, ktera bude plnit prani zakazniku. Muzes ukazat jak se to ma delat spravne.

Kuk Vykuk
30. června • 10:32

Unie si 15 let nechala srát od automobilek na hlavu a věřila slibům že se ti kokoti polepšej. Po Dízlgejtu (kterej vznik v Americe) a největších kartelech osobáků a tahačí v historii řekla lobbystům dost. Ani se jim nedivím. Teď všechny autodebilky brečej jaký jsou neviní chudáčci a že jsou na ně všichni moc zlí. Lol. Fňuky fňuk. Historie se opakuje. B-]

stealth01
30. června • 6:43

Tak posrali to všichni. VW je proste více vidět. O skandálech Mitsubishi se moc nemluvilo, asi to není tak atraktivni.

Kuk Vykuk
30. června • 10:24

Nejenom Dízlgejt ale i megakartely výrobců osobáků a tahačů. Hlevně že automobilky teď ze sebe dělaj chudáčky a všichni hážou vinu na Brusel. Si neviděj do huby. Lol. Další silným faktorem je že nekompromisní Čína dala všem koule do svěráku a vyžaduje od každé elektromobily. VW kterej má v Číně 40 % trhu skáče jak čínský komouši pískaj. Za to taky nemůže Brusel. Mimochodem Dízlgejt vznikl v Americe a ne v Evropě. ;-):-DB-]
Skandály Daimleru v Americe a Miciny v Japonsku už se vezli ve vleku. Micinu pak zblajznul Ghosn za hubičku.

bezpečák 5g
29. června • 20:01

protože to nemá smysl ani v německu, kde se do dvou let omezí rychlost. technologie sledování dodržování zákonů jde rychle vpřed a tresty budou tvrdé i zde v česku. tady bude stačit převzít čínské metody a konečně uvést do praxe co se tam učíme.

stealth01
29. června • 20:06

Bohužel silniční zákon mnohdy nejde dodržovat, protože je to proti zdravému rozumu. Jezdím defenzivně, kompatibilne s provozem. Ale kontrast mezi nezbytnou dobou k předjíždění vs maximální povolena rychlost jde proti sobě. Plus zkusil jsem jednou jezdit přesně podle povolených rychlostí a způsobil jsem šok v dopravě.

bezpečák 5g
30. června • 6:27

tedy nepředjížděj, když musíš porušit zákon. je to stejně jako nepokradeš, atd.. jde o princip. traktor nebo multikáru zvládneš předjet přece bez problémů, stejně jako výrazně pomalejšího účastníka provozu. . jinak budeš bez řidičského osvědčení . pak si vzpomen jestli ti to stálo za to , až budeš namačkaný v mhd . kvůli těm, kteří porušují zákony se dělají stále přísnější opatření a stále tvrdší kontrolou nekázně trpí paušálně všichni. je to sobecké jednání, které jde na ruku nám bezpečákům , kteří mají logicky důvod k plošným restrikcím. at ti jiní poděkují za každý nový radar i zavedení 5g sledovacích technologií a omezovačů výkonu. kdo chce kam , pomozme mu tam.

Felix Moscow
3. července • 23:06

Děkuji chubygreat za všechny vaše úžasné práce a úžasné práce, které jste pro mě udělali a ty kolem mě opravdu jste skvělý kouzelník, tvůrce míru. chubygreat mi v manželství hodně pomohl. před několika lety jsme měli s manželkou nějaké problémy a vedlo to k tomu, že dům žila. už jsme spolu měli dvě děti Natalie a Vanessa, které si tolik vážím. Miluji svou rodinu natolik, že dokážu cokoli. moje žena Mabel mě opustila a vzala si děti kvůli našemu nedorozumění a já to všechno způsobil, podváděl jsem ji. odešla z domu a už jsem nikdy nevěděla, co a jak ji prosit, skoro jsem se zbláznila, když se snažila hledat způsob, jak je přivést zpět, až jsem narazila na velké kouzlo v google. Kontaktoval jsem ho a zeptal se mě na několik otázek, na které jsem odpověděl a řekl mi, co musím udělat a co musím poskytnout, myslel jsem, že je to všechno podvod, i když jsem se rozhodl to zkusit. Dal mi dva dny, než se moje žena vrátila, a tak bylo vše vyřešeno přátelsky. přišla sama od sebe, aniž bych k ní šla a řekla, že je vše v pořádku. a od té doby chubygreat@gmail.com pomohl mnoha já vím, protože říkám lidem, kteří se potýkají se stejným problémem o tomto skvělém muži a všichni svědčili a děkuji me.you můžete chubygreat nyní kontaktovat pro pomoc v jakémkoli problému s jeho podrobnosti Whatsapp 2348165965904 nebo e-mail chubygreat@gmail.com. On je řešení, které hledáte nyní.

Xixao
30. června • 22:28

Tvrdsi tresty se zavadeji ze zcela jineho duvodu. To co uvadis je pouze navnada pro hejly.

stealth01
30. června • 6:41

“Tedy nepredjizdej”. Skvělá rada... Jen říkám, ze dodržovat striktně dopravní předpisy a absolutně respektovat například dopravní značky je nebezpečné a praxe mi to potvrdila. Důležitá je velká míra sebeovládání, odpočinutý a plně koncentrovaný stav před jízdou a používání zdravého rozumu a úsudku. To je, společně s výborným stavem vozidla, recept na bezpečnou jízdu. Pak bychom nepotřebovali ani silniční zákon, ani restrikce rychlosti.

bezpečák 5g
30. června • 9:20

veškeré výmluvy i odpor jsou marné. trend je jasný a dík osobním kamerám se rádi aktivně ve stále vyšší míře spoluzúčastnují i pozorní občané. někdy jsme přímo zavaleni jejich aktivitou. pokud se to nelíbí , má každý občan vyjádřit nesouhlas se zákonem při volbách a najít pro sebe podporu k jejich změně .může se navrhnout třeba změna a návrat před r. 1979. kdo zákony porušuje, principiálně zpochybnuje své právo na případnou ochranu před jinými zákon , pravidla přestupujícími i v dalších sférách života společnosti. zákony a pravidla se nemohou selektovat pouze podle toho komu se zrovna co hodí. samozřejmě se liší podle závažnosti , ale od toho je justice a při lehčích přestupcích státní kontrolní orgány..

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
stealth01
30. června • 11:21

Nebudu ztrácet dále energii. Je nebezpečné jezdit podle předpisů a zároveň je to jediná cesta, jak usměrnit provoz do relativně bezpečného rámce. Když jsem zajížděl přesně dle dopravní značky 10km/h do podzemních garáží, tak jsem byl terčem troubení a nadávek.
Důležité je tvůj postoj, který se v mnoha kopiích opakuje. Ja jsem ten správný a dobrý a předpokládám, ze většina jiných jsou ignoranti a způsobují nehody.
Přitom pravda je taková, ze každý den se v naši kotlině uskuteční 2,5 milionu jizd a jen par set nehod.

bezpečák 5g
30. června • 13:18

šedá je teorie a zelený strom života. proto je čr v eu na 21 místě v počtu obětí. zkuste rychlomilové svou odvahu na úsekovém měření rychlosti. myslím, že je tam zcela jedno zda má vůz 400 koní nebo 80. státní úředník si mne ruce jak mu přihráváte. možná , ale jak je tu zvykem, to zahladí leda nějaký ten strýček na správném místě .

stealth01
30. června • 14:46

Tak nevím, rychlost je fajn. Ale ja většinou jezdím na dálnici kolem 120, na okreskách dle ostatních, abych je nezdrzoval. Takže rychlomilové asi jsme, ale jen tam, kde není provoz a můžeme si to dovolit. Riziko je vždy, to je jasne.

goes
30. června • 13:25

na usekovce bezne jezdim +10-15 a nic neprijde a takto tam jezdi uplne kazdy. Zde vidis onu realitu zeleneho stromu zivota, ze ten limit tam stejne nikdo nedrzi...

Jan Taraba
30. června • 14:17

Tak naposledy jsme řešili úsekovku někde na periferii Pardubic, limit 50, naměřeno 54, odpočet 3, překročení 1km/h.... 600Korun českých výpalné.

Xixao
30. června • 22:30

Tak se pochlub presne, kde ta vypadovka je. Myslim, ze to zajima vic lidi.

goes
30. června • 14:18

Zcela urcite nam ukazes anonymizovany obrazek ze toho vypalneho co ti prisel...

goes
30. června • 12:56

Nidko nejezdi dle predpisu a ani to neni mozne. Zakon neresi realne situace a tak nezbyva nez jezdit s porusovanim

stealth01
30. června • 14:45

Naprosto souhlasím

To je úroveň
30. června • 9:11

Z takových utopií jsem vyléčen. Lidé běžně začínají předjíždět daleko před skončením bílé čáry, tím tě perfektně zamknou (přes bílou fakt nejezdím ) a pak se v levém namačkají s metrovým odstupem a jedou, jak vláček. To je na řetězovou havárku, jak dělané. Tam chybí k bezpečné jízdě tak moc, že to je beznadějné. Těmhle nepomůže žádná prevence. Chtělo by hlídat rozestupy a bezpečný způsob jízdy (třeba z dronu) a prostě tyhle bezmozky vybodovat.Jaký to rozdíl, když se dostaneš na rakouské nebo německé okresky. Tam to odsýpá a přitom bezpečně. Ale může být i hůř, třeba Polsko. Tam si risknou ještě více.

McQ
30. června • 6:31

někdo toho moc nenajezdí a jen plácá a plácá.

Ne321
29. června • 20:55

V Nemecku uz je fakticky rozhodnuto, k omezeni max rychlosti na dalnicich dojde hned po volbach. Uz neni co resit, Nemcu na nazor se nikdo ptat nebude.

Jedna Bedna
29. června • 20:41

omezení je v SRN neprůchodné, pokud masově nezvítězí rudozelená parta.
Proč Arteon nemá VR6 3,0? Za stejného důvodu, proč končí V8TDI........Protože by to lidi kupovali. A to by znamenalo vyšší teoretické emise flotily.

Má pravdu
29. června • 21:02

Právě ty rudozelené názory nabývají na popularitě. Mladí soc.demokraté navrhovali znárodnění bmw a nevyvolalo to nějaký extra rozruch. O vyvlastnění bytů největší realitky se dokonce diskutovalo na docela seriozní úrovni. Již několikrát proběhl pokus omezit rychlost na dálnicích. Prý polovina společnosti není proti. Ještě pár pokusů a vyjde jim to. Mladí němci mají hodně levicové smýšlení, neoleviconé. A politici se jim musí přizpůsobit.

Má pravdu
29. června • 21:14

No prosim, právě čtu, že Němci navyšují příspěvek na elektrovozy na 6000 eur. Tomu říkám svazácký závazek.A budou chtít majitelé elektrovozů, aby je něco předjíždělo dvoustovkou? Nebudou.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Jedna Bedna
29. června • 21:47

Elektrovozy s dvoustovkou nemají zásadní problém, e-trony mají Vmax 200/210 a jezdí o něco víc, EQC 190, Tesla dá i 250. S čipem pojedou 250 všechny. Jak daleko, to je jiná otázka ;-)

jozka
29. června • 21:56

Dojde na klasickou hlasku "dveste za hodinu a nekdy i trista za den":-D

jogurt
29. června • 22:29

jo to je vtipný :-D
Ale kousek reality: Minulý týden jsem absolvoval s e-tronem trasu Praha - Bonn - Neckarsulm - Mnichov - Praha. Téměř 1700km. Celková doba jízdy včetně dobíjecích pauz (bez doby na jednání a noclehů v hotelu) byla úplně stejná jako když jezdím na naftu.

McQ
30. června • 6:29

nejsi jediný, kdo jezdí dálky a já teda každých 200 km na půl hodiny nezastavuju, právě i tím, že se dá občas jet rychleji.

jogurt
30. června • 8:33

Proč každých 200km a proč na půl hodiny? Ionity tam naláduje 100km jízdy za 6-7minut

jozka
30. června • 9:36

Jj, baterka za takove zachazeni dekuje.No a protoze ta nafta to ma za tech 6-7 minut na 500-1200km (podle auta), tak da rozum, ze to je prece to same. Ze to nedojde kukovi mne neprekvapuje, ale nekoho, kdo dokaze vic, nez reagovat na svetlo by to mohlo byt divne.

Jedna Bedna
30. června • 9:47

Když vytrhnu věci z kontextu tak jistě. V komplexním pohledu je to stejné. 800km přes kus Evropy jedu s naftou 10hodin, s elektřinou 10hodin, s benzínem 10hodin. Jestli zastavím po 500km na hodinu, nebo po 250 na 20minut je fuk.

Lumir
30. června • 10:23

Jezdim pravidelne Praha - Gent cca 950 km. Autem at benzinem ci naftou to jezdivam bezne s prumerem okolo 130 kmh, nekdy trosku mene, nekdy trosku vice, je to dano provozem, dnem kdy jedu... I s prestavkama se nedostavam nad 8 hodin. S elektrem jsem se zatim nedostal pod 11. Bud pojedu pomalu a dojezdy jsou delsi a pocet nabijeni je mensi (2-3). Nebo pojedu rychle, dojezdy jsou vyrazne kratsi a pocet nabijeni vetsi (4-5), tak jako tak je doba okolo 12 hodin. A to uz neresim to, ze rozdil v dojezdu 100 vs 150 km/h je asi dvojnasobny.
Navic i ono nabijeni, i kdyz ma auto dojezd 400-450km pri te dalnicni 100 km/h, tak to plati je-li plne nabita, jenze to nabijeni 80-100% je uz hodne neefektivni, takze stejne nenabijim do plna a dostavam se prubezne pri takovem vyletu na dobijeni s dojezdem okolo 300-320 km pri dalnicni 100 km/h. Pokud chci jet svizne, tedy treba 150 dostavem se na dojezd 200-240 km maximalne.Mame dve tesly S 90 a 100...

jogurt
30. června • 11:59

Nikdo netvrdi, ze EV je to nejlepsi na long distance. Ale jde to a v pohodě. Papírový dojezd 420km je reálně 350, takže vyrazím se 100% na ionity nabíjím do 85%, protoze pak uz nabíjení zpomaluje. Takze nekde mezi 250 a 300km dobiju, což je 20-25 minut. A pres noc u hotelu dobiju na 100% AC 11kW nabijeckou. Jinak receno do 800-900km me nabijeni nijak zasadne nezdrzuje.

Lumir
30. června • 13:33

ja bych nerad sklouzl k diskuzi o dojezdu, to je silne subjektivn udaj. Na dalnici jsem schopen s Teslou ujet 400, ale i 200 km, zalezi jen na rychlosti. Pokud pojedu do Gentu s prumerem 130 s Teslou, bude dojezd okolo 250 km na jedno plne nabiti, pri nabiti na typickych cca 80 % se bavime o dojezdu okolo 200 km.Co se zapimina rikat je ovsem jina vec. A to ta, ze u elektra neni zrovna dobre dojizdet do nizkych procent. Ne z pohledu zivotnosti aku, ale z pohledu dostupnosti nabijeni. Proste u bezneho auta lze tankovat nekde u 50 km a ridic vi, ze benzinek je dost. U elektra to neni zrovna nejlepsi a uz nekde okolo 100 km je treba zacit koukat, kde se na nabit.U bezneho vozu dobiju 700-1000 km za 5 minut. U elektra s dojezdem 400 dobiju 300 km za 25-40 minut dle typu auta, nabijecky apod. to je zasadni rozdil. U elektra nabic musim koukat daleko drive, kdy tankovat a kde.Navic u klasicke pumpy se nestava, ze by byly dlouhe cekaci doby, nez se stojan uvolni. U elektra je dnes bezny stav, ze se ceka. Napr. pri nedavne jizde jsem u Mnichova cekal vice jak hodinu, nez se uvolnilo misto u jednoho ze 4 stojanu a bohuzel jsem dojizdel na nizky stav baterie a nemohl jsem jet jinam, navic nejblizsi alternativa byla stejne dost velka zajizda.Ja jsem vuci elektru neutralni. Mel jsem k nemu vetsi skepsi, ale da se s tim naucit zit, ale musi se tomu spousta veci uzpusobit a musi clovek zmenit styl jizdy, planovani si a spoustu veci okolo. Museli jsme zmenit i hotel v cilove stanici, protoze nemel nabijeni, navic soucasny ma, ale po ubytovani a pripojeni vam za hodinu volaji, abyste preparkovali, to se vam uplne nechce ze...proste vznikaji s pouzivanim elektormobilu situace, ktere se nikde nezminuji. Jedine co se resi je dojezd na 100 % nabite bateire, byt takto se vetsinou vyjizdi jen ze startovacich mist, ne v prubehu jizdy. Posledni dobou byvaji "pumpy" zablokovane. V praze je to naprosto bezne, ze ty u office centrech, u obchodnich cener apod. jsou dost preplnene a nezridka tam nekdo stoji velmi dlouho. a i ta doba dojizdeni nekam je proste vyrazne delsi. Ja osobne pokud jedu tech 950 km klasickym vozem, tak vetsinou na jednu prestavku co ma tak 15-30 minut minut maximalne. Pokud jedu s elektrem, tak minimalne nutne pauzy jsou 3, teoreticky se daji udelat 2 ale je risk v cilove stanici. kazda ta zastavka nema mene nez 30 minut. Takze jen hodinu navic. A pokud chci jet na 3 zastavky opravdu musim vyjizdet s plnym vozem a musim opravdu jen velmi defenzivne. I ceskych 130 by bylo moc.

Zelí
30. června • 17:02

Rychlost se v germánii musí omezit jinak vynikne to, že ekáry jsou nejpomalejším účastníkem provozu. Už tak je v německu i u nás viditelné, že elektro auta se plouží mezi kamiony. Koupíš teslu za dvaapůl mega a jenom smutně pozoruješ, jak kolem tebe sviští služební tříválcové turbo fábie. Tak tomuto ztrapňování se musí udělat přítrž. Dekretem se omezí rychlost a basta.

Xixao
30. června • 22:27

Horsi je, ze behem necasu pravidelne potkavam leafy plouzuci se se !zhasnutymi! svetly. Az to do nich nekdo nakouri, budou se divit...

Kuk Vykuk
30. června • 3:45

To není možný, EV přece nikam nedojede. :-D:-D

jean
29. června • 19:19

Aha, takže gyro moment pri priečne uloženom motore je problém, ale neni to problém pri pozdlžne uloženom motore v audi. Metál tomu inžinierovi!.

achjaj
2. září • 20:35

sranda je, že 2.5TFSI je v Audi uloženy uplne rovnako priečne, ako aj vo VW. Takze tipicke vyhovorky.
jediny dovod prečo tam nedali 2.5tsi VR6 z teramontu je, že by to konkurovalo Audi S4, S5, S6, S7 a A7 a niektorym posrche

OTTO
29. června • 21:48

Jasně, nicméně v autě je to podle mě stejně jedno tak i tak, není to letadlo ani motorka...

Adam
29. června • 19:39

Tak tak, ale oni brzo zjisti ze nove normy s omezenim litroveho vykonu bez v6 nepujdou

Doporučujeme

Články odjinud