Volkswagen Arteon R mohl mít motor 3.0 VR6 a 400 koní. Proč ho nakonec nemá?

jean  |  29. 06. 2020 19:19

Aha, takže gyro moment pri priečne uloženom motore je problém, ale neni to problém pri pozdlžne uloženom motore v audi. Metál tomu inžinierovi!.

Odpovědět  |   | 
Adam  |  29. 06. 2020 19:39

Tak tak, ale oni brzo zjisti ze nove normy s omezenim litroveho vykonu bez v6 nepujdou

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  29. 06. 2020 21:48

Jasně, nicméně v autě je to podle mě stejně jedno tak i tak, není to letadlo ani motorka...

Odpovědět  |   | 
bezpečák 5g  |  29. 06. 2020 20:01

protože to nemá smysl ani v německu, kde se do dvou let omezí rychlost. technologie sledování dodržování zákonů jde rychle vpřed a tresty budou tvrdé i zde v česku. tady bude stačit převzít čínské metody a konečně uvést do praxe co se tam učíme.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  29. 06. 2020 20:06

Bohužel silniční zákon mnohdy nejde dodržovat, protože je to proti zdravému rozumu. Jezdím defenzivně, kompatibilne s provozem. Ale kontrast mezi nezbytnou dobou k předjíždění vs maximální povolena rychlost jde proti sobě. Plus zkusil jsem jednou jezdit přesně podle povolených rychlostí a způsobil jsem šok v dopravě.

Odpovědět  |   | 
Jedna Bedna  |  29. 06. 2020 20:41

omezení je v SRN neprůchodné, pokud masově nezvítězí rudozelená parta.
Proč Arteon nemá VR6 3,0? Za stejného důvodu, proč končí V8TDI........Protože by to lidi kupovali. A to by znamenalo vyšší teoretické emise flotily.

Odpovědět  |   | 
Má pravdu  |  29. 06. 2020 21:02

Právě ty rudozelené názory nabývají na popularitě. Mladí soc.demokraté navrhovali znárodnění bmw a nevyvolalo to nějaký extra rozruch. O vyvlastnění bytů největší realitky se dokonce diskutovalo na docela seriozní úrovni. Již několikrát proběhl pokus omezit rychlost na dálnicích. Prý polovina společnosti není proti. Ještě pár pokusů a vyjde jim to. Mladí němci mají hodně levicové smýšlení, neoleviconé. A politici se jim musí přizpůsobit.

Odpovědět  |   | 
Má pravdu  |  29. 06. 2020 21:14

No prosim, právě čtu, že Němci navyšují příspěvek na elektrovozy na 6000 eur. Tomu říkám svazácký závazek.

A budou chtít majitelé elektrovozů, aby je něco předjíždělo dvoustovkou? Nebudou.

Odpovědět  |   | 
Jedna Bedna  |  29. 06. 2020 21:47

Elektrovozy s dvoustovkou nemají zásadní problém, e-trony mají Vmax 200/210 a jezdí o něco víc, EQC 190, Tesla dá i 250. S čipem pojedou 250 všechny. Jak daleko, to je jiná otázka

Odpovědět  |   | 
jozka  |  29. 06. 2020 21:56

Dojde na klasickou hlasku "dveste za hodinu a nekdy i trista za den"

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  29. 06. 2020 22:29

jo to je vtipný
Ale kousek reality: Minulý týden jsem absolvoval s e-tronem trasu Praha - Bonn - Neckarsulm - Mnichov - Praha. Téměř 1700km. Celková doba jízdy včetně dobíjecích pauz (bez doby na jednání a noclehů v hotelu) byla úplně stejná jako když jezdím na naftu.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  30. 06. 2020 03:45

To není možný, EV přece nikam nedojede.

Odpovědět  |   | 
McQ  |  30. 06. 2020 06:29

nejsi jediný, kdo jezdí dálky a já teda každých 200 km na půl hodiny nezastavuju, právě i tím, že se dá občas jet rychleji.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  30. 06. 2020 08:33

Proč každých 200km a proč na půl hodiny? Ionity tam naláduje 100km jízdy za 6-7minut

Odpovědět  |   | 
jozka  |  30. 06. 2020 09:36

Jj, baterka za takove zachazeni dekuje.

No a protoze ta nafta to ma za tech 6-7 minut na 500-1200km (podle auta), tak da rozum, ze to je prece to same. Ze to nedojde kukovi mne neprekvapuje, ale nekoho, kdo dokaze vic, nez reagovat na svetlo by to mohlo byt divne.

Odpovědět  |   | 
Jedna Bedna  |  30. 06. 2020 09:47

Když vytrhnu věci z kontextu tak jistě. V komplexním pohledu je to stejné. 800km přes kus Evropy jedu s naftou 10hodin, s elektřinou 10hodin, s benzínem 10hodin. Jestli zastavím po 500km na hodinu, nebo po 250 na 20minut je fuk.

Odpovědět  |   | 
Lumir  |  30. 06. 2020 10:23

Jezdim pravidelne Praha - Gent cca 950 km. Autem at benzinem ci naftou to jezdivam bezne s prumerem okolo 130 kmh, nekdy trosku mene, nekdy trosku vice, je to dano provozem, dnem kdy jedu... I s prestavkama se nedostavam nad 8 hodin.

S elektrem jsem se zatim nedostal pod 11. Bud pojedu pomalu a dojezdy jsou delsi a pocet nabijeni je mensi (2-3). Nebo pojedu rychle, dojezdy jsou vyrazne kratsi a pocet nabijeni vetsi (4-5), tak jako tak je doba okolo 12 hodin. A to uz neresim to, ze rozdil v dojezdu 100 vs 150 km/h je asi dvojnasobny.
Navic i ono nabijeni, i kdyz ma auto dojezd 400-450km pri te dalnicni 100 km/h, tak to plati je-li plne nabita, jenze to nabijeni 80-100% je uz hodne neefektivni, takze stejne nenabijim do plna a dostavam se prubezne pri takovem vyletu na dobijeni s dojezdem okolo 300-320 km pri dalnicni 100 km/h. Pokud chci jet svizne, tedy treba 150 dostavem se na dojezd 200-240 km maximalne.

Mame dve tesly S 90 a 100...

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  30. 06. 2020 11:59

Nikdo netvrdi, ze EV je to nejlepsi na long distance. Ale jde to a v pohodě. Papírový dojezd 420km je reálně 350, takže vyrazím se 100% na ionity nabíjím do 85%, protoze pak uz nabíjení zpomaluje. Takze nekde mezi 250 a 300km dobiju, což je 20-25 minut. A pres noc u hotelu dobiju na 100% AC 11kW nabijeckou. Jinak receno do 800-900km me nabijeni nijak zasadne nezdrzuje.

Odpovědět  |   | 
Lumir  |  30. 06. 2020 13:33

ja bych nerad sklouzl k diskuzi o dojezdu, to je silne subjektivn udaj. Na dalnici jsem schopen s Teslou ujet 400, ale i 200 km, zalezi jen na rychlosti. Pokud pojedu do Gentu s prumerem 130 s Teslou, bude dojezd okolo 250 km na jedno plne nabiti, pri nabiti na typickych cca 80 % se bavime o dojezdu okolo 200 km.

Co se zapimina rikat je ovsem jina vec. A to ta, ze u elektra neni zrovna dobre dojizdet do nizkych procent. Ne z pohledu zivotnosti aku, ale z pohledu dostupnosti nabijeni. Proste u bezneho auta lze tankovat nekde u 50 km a ridic vi, ze benzinek je dost. U elektra to neni zrovna nejlepsi a uz nekde okolo 100 km je treba zacit koukat, kde se na nabit.

U bezneho vozu dobiju 700-1000 km za 5 minut. U elektra s dojezdem 400 dobiju 300 km za 25-40 minut dle typu auta, nabijecky apod. to je zasadni rozdil. U elektra nabic musim koukat daleko drive, kdy tankovat a kde.

Navic u klasicke pumpy se nestava, ze by byly dlouhe cekaci doby, nez se stojan uvolni. U elektra je dnes bezny stav, ze se ceka. Napr. pri nedavne jizde jsem u Mnichova cekal vice jak hodinu, nez se uvolnilo misto u jednoho ze 4 stojanu a bohuzel jsem dojizdel na nizky stav baterie a nemohl jsem jet jinam, navic nejblizsi alternativa byla stejne dost velka zajizda.

Ja jsem vuci elektru neutralni. Mel jsem k nemu vetsi skepsi, ale da se s tim naucit zit, ale musi se tomu spousta veci uzpusobit a musi clovek zmenit styl jizdy, planovani si a spoustu veci okolo. Museli jsme zmenit i hotel v cilove stanici, protoze nemel nabijeni, navic soucasny ma, ale po ubytovani a pripojeni vam za hodinu volaji, abyste preparkovali, to se vam uplne nechce ze...

proste vznikaji s pouzivanim elektormobilu situace, ktere se nikde nezminuji. Jedine co se resi je dojezd na 100 % nabite bateire, byt takto se vetsinou vyjizdi jen ze startovacich mist, ne v prubehu jizdy. Posledni dobou byvaji "pumpy" zablokovane. V praze je to naprosto bezne, ze ty u office centrech, u obchodnich cener apod. jsou dost preplnene a nezridka tam nekdo stoji velmi dlouho.

a i ta doba dojizdeni nekam je proste vyrazne delsi. Ja osobne pokud jedu tech 950 km klasickym vozem, tak vetsinou na jednu prestavku co ma tak 15-30 minut minut maximalne. Pokud jedu s elektrem, tak minimalne nutne pauzy jsou 3, teoreticky se daji udelat 2 ale je risk v cilove stanici. kazda ta zastavka nema mene nez 30 minut. Takze jen hodinu navic. A pokud chci jet na 3 zastavky opravdu musim vyjizdet s plnym vozem a musim opravdu jen velmi defenzivne. I ceskych 130 by bylo moc.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  30. 06. 2020 17:02

Rychlost se v germánii musí omezit jinak vynikne to, že ekáry jsou nejpomalejším účastníkem provozu. Už tak je v německu i u nás viditelné, že elektro auta se plouží mezi kamiony. Koupíš teslu za dvaapůl mega a jenom smutně pozoruješ, jak kolem tebe sviští služební tříválcové turbo fábie. Tak tomuto ztrapňování se musí udělat přítrž. Dekretem se omezí rychlost a basta.

Odpovědět  |   | 
Reakce pod tímto příspěvkem se již nevětví
Xixao  |  30. 06. 2020 22:27

Horsi je, ze behem necasu pravidelne potkavam leafy plouzuci se se !zhasnutymi! svetly. Az to do nich nekdo nakouri, budou se divit...

Odpovědět  |   | 
Ne321  |  29. 06. 2020 20:55

V Nemecku uz je fakticky rozhodnuto, k omezeni max rychlosti na dalnicich dojde hned po volbach. Uz neni co resit, Nemcu na nazor se nikdo ptat nebude.

Odpovědět  |   | 
bezpečák 5g  |  30. 06. 2020 06:27

tedy nepředjížděj, když musíš porušit zákon. je to stejně jako nepokradeš, atd.. jde o princip. traktor nebo multikáru zvládneš předjet přece bez problémů, stejně jako výrazně pomalejšího účastníka provozu. . jinak budeš bez řidičského osvědčení . pak si vzpomen jestli ti to stálo za to , až budeš namačkaný v mhd . kvůli těm, kteří porušují zákony se dělají stále přísnější opatření a stále tvrdší kontrolou nekázně trpí paušálně všichni. je to sobecké jednání, které jde na ruku nám bezpečákům , kteří mají logicky důvod k plošným restrikcím. at ti jiní poděkují za každý nový radar i zavedení 5g sledovacích technologií a omezovačů výkonu. kdo chce kam , pomozme mu tam.

Odpovědět  |   | 
McQ  |  30. 06. 2020 06:31

někdo toho moc nenajezdí a jen plácá a plácá.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  30. 06. 2020 06:41

“Tedy nepredjizdej”. Skvělá rada... Jen říkám, ze dodržovat striktně dopravní předpisy a absolutně respektovat například dopravní značky je nebezpečné a praxe mi to potvrdila. Důležitá je velká míra sebeovládání, odpočinutý a plně koncentrovaný stav před jízdou a používání zdravého rozumu a úsudku. To je, společně s výborným stavem vozidla, recept na bezpečnou jízdu. Pak bychom nepotřebovali ani silniční zákon, ani restrikce rychlosti.

Odpovědět  |   | 
To je úroveň  |  30. 06. 2020 09:11

Z takových utopií jsem vyléčen. Lidé běžně začínají předjíždět daleko před skončením bílé čáry, tím tě perfektně zamknou (přes bílou fakt nejezdím ) a pak se v levém namačkají s metrovým odstupem a jedou, jak vláček. To je na řetězovou havárku, jak dělané. Tam chybí k bezpečné jízdě tak moc, že to je beznadějné. Těmhle nepomůže žádná prevence. Chtělo by hlídat rozestupy a bezpečný způsob jízdy (třeba z dronu) a prostě tyhle bezmozky vybodovat.

Jaký to rozdíl, když se dostaneš na rakouské nebo německé okresky. Tam to odsýpá a přitom bezpečně. Ale může být i hůř, třeba Polsko. Tam si risknou ještě více.

Odpovědět  |   | 
bezpečák 5g  |  30. 06. 2020 09:20

veškeré výmluvy i odpor jsou marné. trend je jasný a dík osobním kamerám se rádi aktivně ve stále vyšší míře spoluzúčastnují i pozorní občané. někdy jsme přímo zavaleni jejich aktivitou. pokud se to nelíbí , má každý občan vyjádřit nesouhlas se zákonem při volbách a najít pro sebe podporu k jejich změně .může se navrhnout třeba změna a návrat před r. 1979. kdo zákony porušuje, principiálně zpochybnuje své právo na případnou ochranu před jinými zákon , pravidla přestupujícími i v dalších sférách života společnosti. zákony a pravidla se nemohou selektovat pouze podle toho komu se zrovna co hodí. samozřejmě se liší podle závažnosti , ale od toho je justice a při lehčích přestupcích státní kontrolní orgány..

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  30. 06. 2020 11:21

Nebudu ztrácet dále energii. Je nebezpečné jezdit podle předpisů a zároveň je to jediná cesta, jak usměrnit provoz do relativně bezpečného rámce. Když jsem zajížděl přesně dle dopravní značky 10km/h do podzemních garáží, tak jsem byl terčem troubení a nadávek.
Důležité je tvůj postoj, který se v mnoha kopiích opakuje. Ja jsem ten správný a dobrý a předpokládám, ze většina jiných jsou ignoranti a způsobují nehody.
Přitom pravda je taková, ze každý den se v naši kotlině uskuteční 2,5 milionu jizd a jen par set nehod.

Odpovědět  |   | 
goes  |  30. 06. 2020 12:56

Nidko nejezdi dle predpisu a ani to neni mozne. Zakon neresi realne situace a tak nezbyva nez jezdit s porusovanim

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  30. 06. 2020 14:45

Naprosto souhlasím

Odpovědět  |   | 
bezpečák 5g  |  30. 06. 2020 13:18

šedá je teorie a zelený strom života. proto je čr v eu na 21 místě v počtu obětí. zkuste rychlomilové svou odvahu na úsekovém měření rychlosti. myslím, že je tam zcela jedno zda má vůz 400 koní nebo 80. státní úředník si mne ruce jak mu přihráváte. možná , ale jak je tu zvykem, to zahladí leda nějaký ten strýček na správném místě .

Odpovědět  |   | 
goes  |  30. 06. 2020 13:25

na usekovce bezne jezdim +10-15 a nic neprijde a takto tam jezdi uplne kazdy. Zde vidis onu realitu zeleneho stromu zivota, ze ten limit tam stejne nikdo nedrzi...

Odpovědět  |   | 
Jan Taraba  |  30. 06. 2020 14:17

Tak naposledy jsme řešili úsekovku někde na periferii Pardubic, limit 50, naměřeno 54, odpočet 3, překročení 1km/h.... 600Korun českých výpalné.

Odpovědět  |   | 
goes  |  30. 06. 2020 14:18

Zcela urcite nam ukazes anonymizovany obrazek ze toho vypalneho co ti prisel...

Odpovědět  |   | 
Xixao  |  30. 06. 2020 22:30

Tak se pochlub presne, kde ta vypadovka je. Myslim, ze to zajima vic lidi.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  30. 06. 2020 14:46

Tak nevím, rychlost je fajn. Ale ja většinou jezdím na dálnici kolem 120, na okreskách dle ostatních, abych je nezdrzoval. Takže rychlomilové asi jsme, ale jen tam, kde není provoz a můžeme si to dovolit. Riziko je vždy, to je jasne.

Odpovědět  |   | 
Xixao  |  30. 06. 2020 22:28

Tvrdsi tresty se zavadeji ze zcela jineho duvodu. To co uvadis je pouze navnada pro hejly.

Odpovědět  |   | 
Felix Moscow  |  03. 07. 2020 23:06

Děkuji chubygreat za všechny vaše úžasné práce a úžasné práce, které jste pro mě udělali a ty kolem mě opravdu jste skvělý kouzelník, tvůrce míru. chubygreat mi v manželství hodně pomohl. před několika lety jsme měli s manželkou nějaké problémy a vedlo to k tomu, že dům žila. už jsme spolu měli dvě děti Natalie a Vanessa, které si tolik vážím. Miluji svou rodinu natolik, že dokážu cokoli. moje žena Mabel mě opustila a vzala si děti kvůli našemu nedorozumění a já to všechno způsobil, podváděl jsem ji. odešla z domu a už jsem nikdy nevěděla, co a jak ji prosit, skoro jsem se zbláznila, když se snažila hledat způsob, jak je přivést zpět, až jsem narazila na velké kouzlo v google. Kontaktoval jsem ho a zeptal se mě na několik otázek, na které jsem odpověděl a řekl mi, co musím udělat a co musím poskytnout, myslel jsem, že je to všechno podvod, i když jsem se rozhodl to zkusit. Dal mi dva dny, než se moje žena vrátila, a tak bylo vše vyřešeno přátelsky. přišla sama od sebe, aniž bych k ní šla a řekla, že je vše v pořádku. a od té doby chubygreat@gmail.com pomohl mnoha já vím, protože říkám lidem, kteří se potýkají se stejným problémem o tomto skvělém muži a všichni svědčili a děkuji me.you můžete chubygreat nyní kontaktovat pro pomoc v jakémkoli problému s jeho podrobnosti Whatsapp 2348165965904 nebo e-mail chubygreat@gmail.com. On je řešení, které hledáte nyní.

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  29. 06. 2020 22:54

Ta unie nakonec pohřbí všechny radosti. Budeme na šesti a více válce koukat s otevřenou hubou jako před třiceti lety a kolem nás budou lítat ty pískací nesmysly na elektriku. Proč to v Americe jde vyrábět a tady ne? Vždyť tam mívali přísnější limity než v Evropě...

Odpovědět  |   | 
kuk  |  30. 06. 2020 03:46

Poděkuj Volkswagenu a jeho Dízlgejtu že to tak posrali.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  30. 06. 2020 06:43

Tak posrali to všichni. VW je proste více vidět. O skandálech Mitsubishi se moc nemluvilo, asi to není tak atraktivni.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  30. 06. 2020 10:24

Nejenom Dízlgejt ale i megakartely výrobců osobáků a tahačů. Hlevně že automobilky teď ze sebe dělaj chudáčky a všichni hážou vinu na Brusel. Si neviděj do huby. Lol. Další silným faktorem je že nekompromisní Čína dala všem koule do svěráku a vyžaduje od každé elektromobily. VW kterej má v Číně 40 % trhu skáče jak čínský komouši pískaj. Za to taky nemůže Brusel. Mimochodem Dízlgejt vznikl v Americe a ne v Evropě.
Skandály Daimleru v Americe a Miciny v Japonsku už se vezli ve vleku. Micinu pak zblajznul Ghosn za hubičku.

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  30. 06. 2020 09:35

Těžko se orientovat v tom, co je lobby výrobců, proč unie tak tlačí na emise atd. Jedno je jisté, dříve výrobci naslouchali požadavkům zákazníků, dnes je to naopak. My to nějak vyrobíme se třemi válci a ty si to kup
Moc smutná doba....

Odpovědět  |   | 
kuk  |  30. 06. 2020 10:32

Unie si 15 let nechala srát od automobilek na hlavu a věřila slibům že se ti kokoti polepšej. Po Dízlgejtu (kterej vznik v Americe) a největších kartelech osobáků a tahačí v historii řekla lobbystům dost. Ani se jim nedivím. Teď všechny autodebilky brečej jaký jsou neviní chudáčci a že jsou na ně všichni moc zlí. Lol. Fňuky fňuk. Historie se opakuje.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  30. 06. 2020 10:38

Nikdo ti prece nebrani udelat automobilku, ktera bude plnit prani zakazniku. Muzes ukazat jak se to ma delat spravne.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  30. 06. 2020 03:47

Protože jde do hrobu jako všechny spalovací popelnice.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  30. 06. 2020 20:13

hlupáčikovi z VW treba povedat, keby ho daju pozdlzne ako v starsich pasatoch, tak to maju lepsie rozlozenie ako vsetky priecne ulozene 4valce ale to by museli pouzit MLB platformu a to sa im nechce - z natiahnuteho golfa chucu zmykat kolko im to neznala klientela dovoli ...marketingovy blabol

Odpovědět  |   | 
Gonzalo  |  30. 06. 2020 20:17

Bohužel to je pravda. Už Passat je z hlediska optimálního chování na tomto laciném podvozku, příliš dlouhý

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  03. 07. 2020 17:53

presne tak

Odpovědět  |   | 
anonymous  |  03. 07. 2020 23:14

děkuji chubygreat za vaši pomoc. můžete kontaktovat chubygreat s následujícími údaji chubygreat@gmail.com nebo whatsapp +2348165965904 pro pomoc tp přivést zpět svého bývalého milence

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Piaggio MP3 300 HPE Sport: Tak trochu auto, tak trochu skútr, 100% cool

Piaggio MP3 300 HPE Sport

Rádi byste požívali výhod skútru, ale na jednu stopu nemáte řidičák nebo odvahu? Pak doporučujeme tříkolové Piaggio MP3, omlazené a s posíleným motorem.

dnes | Jiří Baborský | 3 příspěvky
S elektrickou Mazdou MX-30 poprvé v Česku: Když to musí být, ať je to takhle!

Mazda MX-30

Nenechejte se zmást německou espézetkou. Novou Mazdu MX-30 jsme poprvé zkoušeli na českých silnicích a doslova nás nadchla!

2.  7.  2020 | Jan Mička | 30 příspěvků
TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle bych si klidně koupil!

Dacia Duster 1.0 TCe LPG

I Dacia musela zdražovat. SUV Duster, které pořídíte i v tovární úpravě na LPG, si však stále drží velmi příznivou cenu. A víte co? Plynovou verzi bych si klidně sám koupil.

28.  6.  2020 | Jan Mička | 107 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila teprve nedávno. Našly se jasné důkazy

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila tep…

Produkce populární octavie první generace skončila již před deseti lety, přesto máme za to, že tento vůz může jít v klidu do důchodu až nyní. Teprve nedávno totiž utichly poslední nástroje vyrábějící důležité náhradní díly.

21.  6.  2020 | | 46 N/A
Luxusní VAZ 2107 stál o trochu více než Škoda Favorit. Překonal ji snad ve všem

Luxusní VAZ 2107 stál o trochu více než Ško…

Narazit dnes na zachovalou „nula sedmičku“ není tak úplně snadné. Nám se to podařilo a kdybychom se měli v časech jeho největší slávy rozhodovat mezi ním a stejně drahou Škodou Favorit, měli bychom jasno.

7.  6.  2020 | | 85 N/A
V Česku je na prodej vzácná Škoda 1000 MBX. Stojí jako dva vybavené Superby

V Česku je na prodej vzácná Škoda 1000 MBX.…

Dvoudveřová varianta klasického „embéčka“ je pořádnou vzácností. Dali byste ovšem za ni takřka dva miliony korun?

11.  6.  2020 | | 31 N/A
TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle bych si klidně koupil!

TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle…

I Dacia musela zdražovat. SUV Duster, které pořídíte i v tovární úpravě na LPG, si však stále drží velmi příznivou cenu. A víte co? Plynovou verzi bych si klidně sám koupil.

28.  6.  2020 | | 107 N/A
Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a cenově dostupná auta ještě existují!

Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a c…

Dneska je to samý displej, hybrid, asistent a kdoví co ještě. A také kvůli tomu rostou ceny nový aut. Ještě pořád ale můžete narazit na „normální“ cenově dostupné auto, na jehož ovládání nepotřebujete návod. A co víc, je z Česka.

25.  6.  2020 | | 86 N/A