Nový VW Arteon si už v Česku sestavíte podle sebe. Zatím s jediným motorem

24 komentářů

Hyundai YES!👍
9. srpna • 8:21

Jak se tak dívám na hodnocení příspěvků, tak je krásně vidět, že tu zas řádí nějaký zamindrákovaný a frustrovaný škodofilní nebo folksvágnofilní "klikař".:-D

.
9. srpna • 9:41

Nazdar korejský řiťolezče, už dlouho jsi tu nepsal své oslavné slinty na tu partu mafiánů a kriminálníků kolem Chunga, tak do toho ať se pobavíme.

Tias
7. srpna • 16:42

Ponechám-li stranou cenu, která je komediální (1.084.000 Kč ve verzi R-line za 150 koňový diesel s náhonem pouze na jednu nápravu, natož přední), tak mě u verze R-line skutečně baví výběr barev. Na výběr je bílá, černá, šedá a červená, toť vše. U takto zaměřené vozu bych čekal i jiné možnosti zbarvení, to už i ten superb sportline má na výběr alespoň žlutou, modrou....

Allamarein
7. srpna • 19:28

Letošní koncernová móda je zkrátka šedá nuda s červeným podtextem. Podívej se na Seat, co nabízí letos za barvy, to je naprostá bída.

petr r. (petrumr)
8. srpna • 7:07

a není to jedno, jak sem kupoval auta, tak jsem bral barvu co není za příplatek protože auto na barvu nejezdí a já ji od volantu nevidím.

Allamarein
8. srpna • 8:35

Tvůj názor mě vůbec nezajímá...

petr r. (petrumr)
9. srpna • 7:26

tož jestli tě nezajímá můj názor, tak asi máš holčičí myšlení- auto musí mět tu a tu barvu ve cloně make up zrcátko- ta krytka tam nemusí být. Pochop to někdo fakt kupuje auto a barva ho nezajímá, ale správně tos napsal.

.
8. srpna • 9:24

To je škoda, určitě byste si v diskusi rozuměli a pro ostatní by byla zábava.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Vošopíša
8. srpna • 22:56

Hele Milouš už začíná stavět bungalov. Neseď na netu a jdi mu pomoct :-D

Rokyta ex Acz
7. srpna • 14:10

Sestavit podle sebe a jedinny motor? To je oxymoron.

Hugo z hor
7. srpna • 15:11

„Zákazník může mít svůj vůz v jakékoliv barvě, pokud to bude černá”, Henry Ford

petr r. (petrumr)
7. srpna • 14:58

podle prognoz jak bude škoda šetřit, tak si poskládáš jen vw, škoda přejde na japonský model výbav. A kolik bys chtěl tych motorů? Nestačí jeden?

eCVThater
7. srpna • 16:24

takže konečně uznáváte, že důvodem japonského modelu výbav je šetření.

petr r. (petrumr)
7. srpna • 19:12

u škodovky to bude jiný, u japonců tam jsou i pakety a ty právě škodovka vynechá, protože jsou pro lidi výhodné a přeci ten co ho vyrazili povídal, že škoda není pro chudé a ti bohatí neznají cenu koruny, tak jim je to jedno.

lk
7. srpna • 13:20

Tak zase koncernová klasika, na další motory čekačka půl roku. Proč je pro ně takový problém začít prodávat vše najednou. A chtít skoro mega za 150 koní s uskákaným DSG to chce velký sebevědomí.

Peter(Charouz)
7. srpna • 12:49

nebyl tu náhodou před pár dny článek, že se Shoting Break vejde do milionu?

petr r. (petrumr)
7. srpna • 14:55

byl a ne všichni jásali nad koncernovou cenovou politikou, že chcou potopit druhý automobilky.

EL2020
7. srpna • 12:27

Jako nechápu, že koncern nevymyslí něco lepší než dvakrát faceliftovanou tříspojkovou 1.4 TSI PHEV, kteréžto řešení sklízelo kritiku už v roce 2015. Od té doby pořád totéž, navíc jízdní vlastnosti více než problematické.

Trewor
7. srpna • 12:45

Na slaboučkou konkurenci to stačí s prstem v nose i v budgetové škodárně.
https://www.autoexpress.co.uk/car-group-test/352834/peu...

EL2020
7. srpna • 13:13

No nevím, ale v budgetové Octavii k tomu není možné dát tažné zařízení a to ani jako nosič na kola. To je horší než ID.3, kde je alespoň ten nosič, tedy na kouli má ID.3 50 kg. Octavia nemá nic, takže tam mají soudruzi z NDR ještě nějaký háček...

Trewor
7. srpna • 13:27

Tohle je střední třída a tam má Superb iV na kouli 1900kg. Dtto Passat.

EL2020
7. srpna • 15:54

Důvěru to ale moc nevzbuzuje. 1900 kg a o fous menší (jinak prakticky stejné) auto nemá vůbec nic? Chápu, že jde zřejmě o poměr zadního převisu k rozvoru, což u Superbu vychází líp, ale 1900 kg a 0 kg mi připadá jako moc velký rozdíl...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Trewor
7. srpna • 16:12

Proč se motáš Octavii, kterå navíc ještě nemá potvrzenà tech. data? Ve střední třídě nemá Passat GTE/Sup iV mezi hybridy v tažných schopnostech žádnou konkurenci, třeba Camry má povolených srandovních 400kg.

petr r. (petrumr)
7. srpna • 17:38

a máš ten odkaz na ty technický udaje z TP té koule? My jenom víme, že na hybridní octávce při sjíždění alp se přehřáli brzdy, protože to nebrzdilo motorem ani elektromotorem.

Doporučujeme

Články odjinud