Nový VW Arteon si už v Česku sestavíte podle sebe. Zatím s jediným motorem

EL2020  |  07. 08. 2020 12:27

Jako nechápu, že koncern nevymyslí něco lepší než dvakrát faceliftovanou tříspojkovou 1.4 TSI PHEV, kteréžto řešení sklízelo kritiku už v roce 2015. Od té doby pořád totéž, navíc jízdní vlastnosti více než problematické.

Odpovědět  |   | 
Trewor  |  07. 08. 2020 12:45

Na slaboučkou konkurenci to stačí s prstem v nose i v budgetové škodárně.
https://www.autoexpress.co.uk/car-group-test/352834/peu...

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  07. 08. 2020 13:13

No nevím, ale v budgetové Octavii k tomu není možné dát tažné zařízení a to ani jako nosič na kola. To je horší než ID.3, kde je alespoň ten nosič, tedy na kouli má ID.3 50 kg. Octavia nemá nic, takže tam mají soudruzi z NDR ještě nějaký háček...

Odpovědět  |   | 
Trewor  |  07. 08. 2020 13:27

Tohle je střední třída a tam má Superb iV na kouli 1900kg. Dtto Passat.

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  07. 08. 2020 15:54

Důvěru to ale moc nevzbuzuje. 1900 kg a o fous menší (jinak prakticky stejné) auto nemá vůbec nic? Chápu, že jde zřejmě o poměr zadního převisu k rozvoru, což u Superbu vychází líp, ale 1900 kg a 0 kg mi připadá jako moc velký rozdíl...

Odpovědět  |   | 
Trewor  |  07. 08. 2020 16:12

Proč se motáš Octavii, kterå navíc ještě nemá potvrzenà tech. data? Ve střední třídě nemá Passat GTE/Sup iV mezi hybridy v tažných schopnostech žádnou konkurenci, třeba Camry má povolených srandovních 400kg.

Odpovědět  |   | 

a máš ten odkaz na ty technický udaje z TP té koule? My jenom víme, že na hybridní octávce při sjíždění alp se přehřáli brzdy, protože to nebrzdilo motorem ani elektromotorem.

Odpovědět  |   | 
Peter(Charouz)  |  07. 08. 2020 12:49

nebyl tu náhodou před pár dny článek, že se Shoting Break vejde do milionu?

Odpovědět  |   | 

byl a ne všichni jásali nad koncernovou cenovou politikou, že chcou potopit druhý automobilky.

Odpovědět  |   | 
lk  |  07. 08. 2020 13:20

Tak zase koncernová klasika, na další motory čekačka půl roku. Proč je pro ně takový problém začít prodávat vše najednou. A chtít skoro mega za 150 koní s uskákaným DSG to chce velký sebevědomí.

Odpovědět  |   | 
Rokyta ex Acz  |  07. 08. 2020 14:10

Sestavit podle sebe a jedinny motor? To je oxymoron.

Odpovědět  |   | 

podle prognoz jak bude škoda šetřit, tak si poskládáš jen vw, škoda přejde na japonský model výbav. A kolik bys chtěl tych motorů? Nestačí jeden?

Odpovědět  |   | 
eCVThater  |  07. 08. 2020 16:24

takže konečně uznáváte, že důvodem japonského modelu výbav je šetření.

Odpovědět  |   | 

u škodovky to bude jiný, u japonců tam jsou i pakety a ty právě škodovka vynechá, protože jsou pro lidi výhodné a přeci ten co ho vyrazili povídal, že škoda není pro chudé a ti bohatí neznají cenu koruny, tak jim je to jedno.

Odpovědět  |   | 
Hugo z hor  |  07. 08. 2020 15:11

„Zákazník může mít svůj vůz v jakékoliv barvě, pokud to bude černá”, Henry Ford

Odpovědět  |   | 
Tias  |  07. 08. 2020 16:42

Ponechám-li stranou cenu, která je komediální (1.084.000 Kč ve verzi R-line za 150 koňový diesel s náhonem pouze na jednu nápravu, natož přední), tak mě u verze R-line skutečně baví výběr barev. Na výběr je bílá, černá, šedá a červená, toť vše. U takto zaměřené vozu bych čekal i jiné možnosti zbarvení, to už i ten superb sportline má na výběr alespoň žlutou, modrou....

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  07. 08. 2020 19:28

Letošní koncernová móda je zkrátka šedá nuda s červeným podtextem. Podívej se na Seat, co nabízí letos za barvy, to je naprostá bída.

Odpovědět  |   | 

a není to jedno, jak sem kupoval auta, tak jsem bral barvu co není za příplatek protože auto na barvu nejezdí a já ji od volantu nevidím.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  08. 08. 2020 08:35

Tvůj názor mě vůbec nezajímá...

Odpovědět  |   | 
.  |  08. 08. 2020 09:24

To je škoda, určitě byste si v diskusi rozuměli a pro ostatní by byla zábava.

Odpovědět  |   | 
Vošopíša  |  08. 08. 2020 22:56

Hele Milouš už začíná stavět bungalov. Neseď na netu a jdi mu pomoct

Odpovědět  |   | 

tož jestli tě nezajímá můj názor, tak asi máš holčičí myšlení- auto musí mět tu a tu barvu ve cloně make up zrcátko- ta krytka tam nemusí být. Pochop to někdo fakt kupuje auto a barva ho nezajímá, ale správně tos napsal.

Odpovědět  |   | 
Hyundai YES!👍  |  09. 08. 2020 08:21

Jak se tak dívám na hodnocení příspěvků, tak je krásně vidět, že tu zas řádí nějaký zamindrákovaný a frustrovaný škodofilní nebo folksvágnofilní "klikař".

Odpovědět  |   | 
.  |  09. 08. 2020 09:41

Nazdar korejský řiťolezče, už dlouho jsi tu nepsal své oslavné slinty na tu partu mafiánů a kriminálníků kolem Chunga, tak do toho ať se pobavíme.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda Jazz Crosstar 1.5 e:HEV Executive: Nákupní vozík v montérkách

Honda Jazz Crosstar 1.5 e:HEV

Moderní interpretace nákupního vozíku je dostupná ve dvou různých variantách. Po základní se nyní podíváme na tu, která míří více na lifestyle.

18.  10.  2020 | Vladimír Kadera | 89 příspěvků
Za volantem hybridního Renaultu Clio E-Tech: Sesadí Toyotu z trůnu? Šanci má!

Renault Clio 1.6 SCe E-Tech

Minulý týden jsme se poprvé projeli s novými elektrifikovanými Renaulty. Po plug-in hybridním crossoveru Captur přišla řada na full-hybridní Clio E-Tech, kterému se toho dá vytknout jen málo.

15.  10.  2020 | Jan Mička | 28 příspěvků
S Renaultem Captur E-Tech poprvé v ČR: Jezdí skvěle a za málo, i díky Formuli 1

Renault Captur E-Tech PHEV

Plug-in hybridní model Renaultu v nabídce chyběl. Francouzi ale nedávno na český trh uvedli hned dva – Captur E-Tech a Megane Grandtour E-Tech. Dnes si povíme, co čekat od prodejně velmi úspěšného městského crossoveru.

13.  10.  2020 | Jan Mička | 38 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra 700 Miloše Zemana pořád jezdí. Je nádherná, dochovala se i unikátní výbava

Tatra 700 Miloše Zemana pořád jezdí. Je nád…

Registrační značka neklame, jedna ze Zemanových Tater stále brázdí české silnice. Ta druhá si hoví v prostorách muzea.

12.  10.  2020 | | 82 N/A
Rusol David
PrezidentTatra
Škoda Decatop z Holandska je extrémně vzácná. Slavný první kus jezdí v Česku

Škoda Decatop z Holandska je extrémně vzácn…

Mezi speciality první novodobé škodovky s pohonem předních kol patřívaly nejen akční modely, ale i zahraniční přestavby. Nejunikátnější z nich byla dopřána Holanďanům.

17.  10.  2020 | | 8 N/A
Prejzek Lukáš
Škoda FavoritRetro
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 202 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
Renault Arkana nakonec míří i do Česka! O levné SUV-kupé může být velký zájem

Renault Arkana nakonec míří i do Česka! O l…

Stylové SUV-kupé za lidovou cenu zprvu určené pro Rusko míří dále do světa. Česku se rovněž nevyhne.

23.  9.  2020 | | 48 N/A
Fuglevič Daniel
EvropaArkanaRenault
Podle Audi neexistuje. RS 001 s nápisy JZD Slušovice ale tajně testovali v ČSSR

Podle Audi neexistuje. RS 001 s nápisy JZD …

Audi léta tvrdí, že muzejní exponát Sport Quattro RS 002 skupiny S s pětiválcem uprostřed je nástupce Sport Quattra S1 E2 skupiny B. Není to tak docela pravda. Mezi těmito automobily stojí funkční prototypy RS 001, které byly kvůli utajení před Volkswagenem testovány za železnou oponou v Československu. Když se existence strojů provalila, pod osobním dohledem Piëcha musely být rozebrány a dodnes se o nich nemluví.

27.  9.  2020 | | 38 N/A
Mihálik Miro
WRCprototypQuattroRallyeAudiTajnéRetro