Jak se tak dívám na hodnocení příspěvků, tak je krásně vidět, že tu zas řádí nějaký zamindrákovaný a frustrovaný škodofilní nebo folksvágnofilní "klikař".:-D
Nazdar korejský řiťolezče, už dlouho jsi tu nepsal své oslavné slinty na tu partu mafiánů a kriminálníků kolem Chunga, tak do toho ať se pobavíme.
Ponechám-li stranou cenu, která je komediální (1.084.000 Kč ve verzi R-line za 150 koňový diesel s náhonem pouze na jednu nápravu, natož přední), tak mě u verze R-line skutečně baví výběr barev. Na výběr je bílá, černá, šedá a červená, toť vše. U takto zaměřené vozu bych čekal i jiné možnosti zbarvení, to už i ten superb sportline má na výběr alespoň žlutou, modrou....
Letošní koncernová móda je zkrátka šedá nuda s červeným podtextem. Podívej se na Seat, co nabízí letos za barvy, to je naprostá bída.
a není to jedno, jak sem kupoval auta, tak jsem bral barvu co není za příplatek protože auto na barvu nejezdí a já ji od volantu nevidím.
Tvůj názor mě vůbec nezajímá...
tož jestli tě nezajímá můj názor, tak asi máš holčičí myšlení- auto musí mět tu a tu barvu ve cloně make up zrcátko- ta krytka tam nemusí být. Pochop to někdo fakt kupuje auto a barva ho nezajímá, ale správně tos napsal.
To je škoda, určitě byste si v diskusi rozuměli a pro ostatní by byla zábava.
Hele Milouš už začíná stavět bungalov. Neseď na netu a jdi mu pomoct :-D
Sestavit podle sebe a jedinny motor? To je oxymoron.
„Zákazník může mít svůj vůz v jakékoliv barvě, pokud to bude černá”, Henry Ford
podle prognoz jak bude škoda šetřit, tak si poskládáš jen vw, škoda přejde na japonský model výbav. A kolik bys chtěl tych motorů? Nestačí jeden?
takže konečně uznáváte, že důvodem japonského modelu výbav je šetření.
u škodovky to bude jiný, u japonců tam jsou i pakety a ty právě škodovka vynechá, protože jsou pro lidi výhodné a přeci ten co ho vyrazili povídal, že škoda není pro chudé a ti bohatí neznají cenu koruny, tak jim je to jedno.
Tak zase koncernová klasika, na další motory čekačka půl roku. Proč je pro ně takový problém začít prodávat vše najednou. A chtít skoro mega za 150 koní s uskákaným DSG to chce velký sebevědomí.
nebyl tu náhodou před pár dny článek, že se Shoting Break vejde do milionu?
byl a ne všichni jásali nad koncernovou cenovou politikou, že chcou potopit druhý automobilky.
Jako nechápu, že koncern nevymyslí něco lepší než dvakrát faceliftovanou tříspojkovou 1.4 TSI PHEV, kteréžto řešení sklízelo kritiku už v roce 2015. Od té doby pořád totéž, navíc jízdní vlastnosti více než problematické.
Na slaboučkou konkurenci to stačí s prstem v nose i v budgetové škodárně.https://www.autoexpress.co.uk/car-group-test/352834/peu...
No nevím, ale v budgetové Octavii k tomu není možné dát tažné zařízení a to ani jako nosič na kola. To je horší než ID.3, kde je alespoň ten nosič, tedy na kouli má ID.3 50 kg. Octavia nemá nic, takže tam mají soudruzi z NDR ještě nějaký háček...
Tohle je střední třída a tam má Superb iV na kouli 1900kg. Dtto Passat.
Důvěru to ale moc nevzbuzuje. 1900 kg a o fous menší (jinak prakticky stejné) auto nemá vůbec nic? Chápu, že jde zřejmě o poměr zadního převisu k rozvoru, což u Superbu vychází líp, ale 1900 kg a 0 kg mi připadá jako moc velký rozdíl...
Proč se motáš Octavii, kterå navíc ještě nemá potvrzenà tech. data? Ve střední třídě nemá Passat GTE/Sup iV mezi hybridy v tažných schopnostech žádnou konkurenci, třeba Camry má povolených srandovních 400kg.
a máš ten odkaz na ty technický udaje z TP té koule? My jenom víme, že na hybridní octávce při sjíždění alp se přehřáli brzdy, protože to nebrzdilo motorem ani elektromotorem.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.