Volkswagen Amarok Wörthersee 2013 zvládne stovku za 7,9 s

V souvislosti s Wörthersee 2013 a automobilkou Volkswagen se mluvilo především o „super-GTI“, tedy o konceptu odvozeného od modelu Golf s motorem o výkonu přes 500 koní. U rakouského jezera se ovšem objevila ještě jedna zajímavá studie, tentokrát postavená na základech velmi oblíbeného pick-upu Amarok.

Volkswagen Design Vision GTI konečně na živých fotkách a na videu

Volkswagen Design Vision GTI konečně na živých fotkách a na videu

Koncept dostal jednoduchý název Amarok Wörthersee 2013. Na karoserii se nastěhovaly nové detaily typu přepracované masky chladiče, upravených světlometů, jiný je také nárazník, za kabinu dodali designéři stylový oblouk a vše podtrhují kola o velikosti 22 palců s pneumatikami o rozměru 295/35. Vzadu pak najdeme ještě difuzor z uhlíkového kompozitu a dvě koncovky výfuku. Interiér kombinuje černou, červenou a bílou. Kůží Carbon jsou potaženy výplně dveří, sportovní sedačky, volant, nová středová konzola, zkrátka všechno. 

Test Volkswagen Amarok DC BiTDI Highline: efektní SUV s korbou

Test Volkswagen Amarok DC BiTDI Highline: efektní SUV s korbou

To nejdůležitější najdeme ale pod kapotou. Pět a čtvrt metru dlouhý Amarok dostal třílitrový naftový šestiválec s parametry 270 koní a 600 Nm. Ten doplňuje osmistupňový automat a samozřejmě pohon všech kol. Stovka je otázkou 7,9 s a maximálně se vůz rozjede na 210 km/h. Přepracovaný je samozřejmě také podvozek, který nabídne větší rozchod kol a o osm centimetrů nižší světlou výšku. 

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

včera | Miro Mihálik | 17 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 207 příspěvků