Volkswagen Amarok přichází se šestiválcem o výkonu 224 koní

8 komentářů

Adam
3. května • 9:29

V6 je super jeste v6 benzim budou me tam mit jeste nez otevrou

Radek
3. května • 12:52

Tak, vidím to úplně stejně... :-)

pcwifi
2. května • 21:02

6 hrnků a jen 165kW ? :-)

Antiautomat
3. května • 7:58

....je tu este aj Ranger 3.2 tedeci, ten z toho objemu dava menej. Ma ale tu vyhodu, ze vydrzi. Do takehoto auta, ktore je na to, aby nieco vydrzalo, musi ist riadne dimenzovany motor. A to sa bez velkosti neobide, konecne im to doslo. Aj taka Navara sa spolieha na velky stvorvalec. No a po skusenosti s trojlitrovym ducatom (sice ine auto, ale ten buchar by odtiahol snad aj pol sveta), je jasne to, ze objem sa skratka nahradit neda. Das do toho x-krat preplnovanu malu srajdu, vysledok bude taky ze sa to po par km rozsype a bude to zrat takisto.

Karel
3. května • 6:41

U pick-upu nejde až tolik o výkon, ale o pořádný krouťák a solidní výdrž. 165kW je v této třídě až moc (kdo z konkurentů to má?) a podladěný třílitr má předpoklady pro trvalou těžkou práci, klidně šestiválec může mít jen 120 kW a nic se neděje, ale proti dvoulitrovým vyhoněným chcípákům co jsou tam dnes je to zázrak.

George
2. května • 16:26

No, právě takový motor jsem čekal v "nové" T6 (vč. plug-in hybridu s řadovým zážehovým 2 l. čtyřválcem, akumulátory umístěnými co nejníže [pod zdvojenou rovnou podlahou] a čistě elektrickým dojezdem cca 50 - 60 km), v takto velkém/hmotném autě by se hodilo i posílení současné čistě spalovací přeplňované zážehové verze (2 l., R4, nyní 150 kW) někam na úroveň vrcholné motorizace Š. Superb (200 - 220 kW) - vše samozřejmě i ve variantě 4x4. Nic z toho se bohužel nestalo a proto nemohu jinak, než označit gen. T6 za obrovské, ale opravdu obrovské zklamání! (Současná gen. MB třídy V je od VW v této kategorii aut již vzdálená "na světelné roky" - ne snad až tak v oblasti motorů, protože ani MB zde nenabízí (zatím?) žádnou šestiválcovou pohonnou jednotku, ale v řešení interiéru a jeho zpracování je rozdíl propastný.) Tak jen doufám, že si VW z tohoto faux-pas snad vezme ponaučení a velmi rychle připraví, teď už opravdu plnohodnotnou hodnou svého označení, novou gen. VW T7 (Transporter / Caravelle / Multivan / California), u které výše zmíněné náležitosti odstraní - ve shodě s přáním mnoha (zatím jen potencionálních?) zákazníků (mezi něž se řadím i já), abych(om) nemusel(i) opravdu přecházet ke "konkurenci" od MB (i když vlastně, když nás k tomu svým chováním výrobce VW vybízí/nutí, proč ne?)

Antiautomat
3. května • 8:03

@George : ''potencionálních''. Spravne je potencialnych. Inak mi budes musiet vysvetlit, co je to potencional. Na moje zdesenie som tento slovny zvratok nasiel aj na serioznych weboch. Ale s transporterom 100% suhlas. Mali sme karavelu s velkym dieslom: slo to ako rozbehnuty rychlik - a na rovinu, nic mensie si v tom velkom a tazkom aute predstavit neviem. Bola to naozaj vyborna a suverenna masina na dlhe cesty.

Bimbo
2. května • 14:20

No hurá, nic jiného se nemusí psát

Doporučujeme

Články odjinud